- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Mobil flották
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
collecting
tag
Én is nagyon kéziváltós voltam mindig, ősszel vettem egy új Swift-et manuállal, hát már kicsit bánom, hogy nem automatát, mert gyakorlatilag csak a Körúton belül mozgok, és már a >padlizsánom< kivan a váltogatástól. Legközelebb csak automatát veszek vagy elektromos autót.
-
félisten
Pedig nagyon egyszerű, vidéken kb senki nem tudja javítani.
Amikor 9 éves volt a vectram megadta magát az automata és Pesten foglalkoztak vele. A szerviz azt mo dta az induló koltsege a javítanak 300 K, szetszedik hiba megallapitas és utána kozlik a javítás összeget. Végül 670 ezerbe került, a kocsim piaci értékének kb 40 % része.
1 év Garancia volt a javitasra, rá 2.5 évre elfelejtett 4. sebességes tenni. Ment eladásra.
Új garanciás kocsiban jó az automata,aztan utána meg egy rizikofaktor."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Hát ez nem cikiség kérdése szerintem, hogy nem értenek hozzá. Egyszerűen nincs múltja az automatának nálunk és hozzáértést és technikai hátteret igényel.
Ma is pár nagyvárosban szervizelik az automatákat, van meg hozzá a megfelelő technikai hátterük,ők kapják az aktuális friss szoftvereket a gyártóktól.
Legtöbb szerelő lekapja az automatát és küldi fel nekik javításra és bevizsgálásra a vidéki szervizektől.Mint írtad egy rapid utodjának számító kocsinál ami olcsó lesz, valószínűleg 4 millió körüli alapárral mekkora tételt jelentene akár 3 évesen a garancias lejárta után egy WV automata javítás? a kocsi piaci értékének kb 30 % részét emésztené fel, ha súlyosabb probléma van.
Elhiszem, hogy egy 10 milliós kocsinál ez nem téma, de a Rapid/ Swift nem ez a kategória.Évek óta null kilométeres kocsijaim vannak, az Opeltől ez az 4 . céges Astrám.
A J astra 4 x volt tréleren a 3 év alatt amíg nálam volt, egy fullos felszereltségű, és 170 ezer kilométernél szakadt el a vezérműlánc(!!).
Ha ezt összeszámolom kb 3 év alatt a J Astrára rákölthettem volna 2 millió forintot, ha nincs garancia rá.
sajnálom azt, akihez került mondjuk tőlem 3 milliós árért.
Jelenleg ebben a K Astrában 53 ezer kilométer van 13 hónapos,, egyszer került trélerre, motorhibakódot dobott ki majd se előre se hátra, el sem indult. A szerviz felhívott hogy kicseréltem vagy esetleg hozzányúltam e a kocsiban lévő kábelköteghez( !!!) LOL ahhoz amit gyárilag szerelnek be, mert hogy az kontaktos és nem értik... Semmi máshoz nem értenek a hivatalos szervizekben csak a régi alkatrész újra cseréléséhez, 13 ezer+ áfa szerviz óradíjért. Javítás/ felújítás mint olyan már nem szerepel a repertoárban.6.5 millió volt ennek az Astrának az ára az extrákkal.
Szóval ezek után én biztos, hogy azt a kocsit veszem amiben a lehető legkevesebb extra hibaforrás van.A fent említett Vectrát anno 2 évesen vettem, nem 600 ezres kocsiról beszélünk( OPC felszereltség )és amikor beszart a váltó is csak 9 éves volt 227 ezer kilométerrel.
Azóta csak japán egyszerű megbízható autóim vannak.( de nem fapados ) A Honda Civicünkre 6 év alatt nem költöttem 300 ezer forintot, pedig 10 ezrenként/ évente olajcsere satöbbi. Csak megy és kész.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)