Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ligend

    tag

    válasz azbest #7 üzenetére

    Az Unreal Tournament-re gondolsz. Annak a 2. CD-je a nagyfelbontású, S3TC-vel tömörített textúrákat tartalmazta. Plusz volt néhány letölthető, techdemo jellegű pálya. Mellesleg ezek a jelenlegi GeForce (és minden bizonnyal AMD) kártyákon is használhatóak.

    Az ostobaság ellen az istenek is hiába hadakoznak.

  • biker

    nagyúr

    válasz azbest #7 üzenetére

    volt S3TL is, a cikkben is külön szerepel.

    amit te írsz, az a Hardware T&L, ez meg S3TL volt, ez volt a baj, más driver más modul, minden más kellett neki.

    pont mint a tömörített textura, ha nem írták meg, cumi.
    [link]
    [I]3D gyorsítási képességek

    Integrált geometriai ko-processzor a 'traszformáláshoz és fények'-hez (Transform and Lighting, S3TL)
    8 forrásos, OpenGL-nek megfelelő hardveres fények
    Geometrikus engine a lebegőpontos számításokhoz és a polygonelhelyezéshez
    A CPU és az S3TL közötti geometrikus kiegyenlítés lehetősége[/I]

    vagy ez itt:
    [I]A kártya adatai:

    # S3 Savage 2000 vezérlő chip
    # Valódi 128 bit-es 2D, 3D és video motor
    # 350MHz RAMDAC
    # Teljes AGP 4X/2X támogatás
    # 32MB nagy sebességű SDRAM memória
    # Integrált hardveres textúratömörítés (S3TC)
    # Az iparág első egymenetes QuadTexture motorja
    # S3TL� Transformation & Lighting geometriai motor
    # 32 bit-es színmélységű renderelés
    # 32 bit-es Z-buffer
    # Hardveresen gyorsított DVD lejátszás (3. generációs Motion Compensation blokk)
    # TV-kimenet
    # Bővített InControl Tools 99 (videovezérlő szoftver)

    3D képességei:

    # Anisotropic filtering
    # Bilinear filtering
    # Single cycle trilinear filtering
    # Bump mapping
    # Enhanced alpha-blending modes
    # Full screen anti-aliasing
    # Gouraud shading
    # MIP mapping
    # Per-pixel and range-based fog
    # Perspective correction
    # S3 Texture compression (S3TC)
    # S3TL Transformation & Lighting
    # Single pass quad texture engine
    # Specular lighting/diffuse shading
    # Subpixel precision
    # Support for up to 8 independent light sources
    # Texel Engine Z-buffering 32-bit / Stencil buffer 8-bit
    # Texture Mapping
    # Transparency
    # Triangle setup engine [/I]
    [link]

    egyéb probléma???

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák