Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gliskard

    senior tag

    válasz solasola #2 üzenetére

    miért? Metal API jelenleg elég sikeres.

    Az Apple erre építve kihozta a saját megoldását játékra ami tényleg multi platform (osx, iphone, ipad, appletv). Eleve nem a AAA címek gyártóit célozták az API-val, hiszen a legtöbb OSX eszközben intel-es gpu dolgozik ami kevés a modern játék motorokhoz. Fontosabb volt a iOS és OSX együttes támogatása.

    Vulkan API támogatása magában nem jelent sokat OSX platformon mivel főleg intel gpu-k dolgoznak az imac, macbook air, macbook pro, mac mini, gépekben. A vásárlók nem játékra veszik, arra ott a konzol...

    "Ezzel a tököléssel csak azt érik el, hogy egy csomó fejlesztő cég otthagyja őket." - max azok, akiknek eddig sem jövedelmezett az OSX, a többiek szépen átállnak mert még mindig jobban a fizetési hajlandóság az apple vásárlóknál mint az win van android vonalon. Felhasználói sw oldalon kb hasonló a helyzet, usa-ban olyan nagy a penetráció ami miatt támogatni kell a platformot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák