Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerii

    addikt

    jelennek meg sorban a szifon hírek, megy a másik győzködése rendesen...
    szerintem már ott tartunk hogy nem a szifongyalázók a szemetek, hanem az appleb_zik, a túlérzékeny kis lények. akármelyik fórumban ír valaki valami nemtetsző dolgot, egy appleman elkedzi leüvölteni a fejét merthogy mégisezt hogygondoltad-é? Ha tetszik az apple agymosása akkor teccen a kritika is. szerintem.
    persze a kibúvó hogy csak egy telefont gyártottak le, nincs tapasztalat :DD :C . akkor kérjenek kölcsön 2 technikust a nagyobb gyártóktól, azok megtanítják őket hogyan kell telefont csinálni...
    2x csinálták meg ugyanazt a telefont, ebből a 2. semmire nem jó az elsőhöz képest(3G, GPS hibák).
    talán jogosak a kritikák, talán azért van ennyi mert tényleg fos ez a teló, talán nem kéne napi 3 hír és akkor megnyugodhatna az applemániások lelke hogy nincs hol szidjuk a termékeiket, vagy viseljék el a JOGOS kritikát. bár ha nincs ennyi hír nincs ennyi látogatója az oldalnak, szóval ez sem fog változni.
    persze 1000x le lettek írva a fikázások mindenki által, és ez így is marad amíg nem látunk egy minden bennelévő funkciót normálisan használó szifont :K , majd akkor talán mi is dícsérjük az egész telót, nemcsak a hiperszuper kezelhetőségét.

    a reklámban pedig tényleg nem mosópor meg coccolínómaci van, hanem egy kimutatható és elérhető sebesség, amire (működőképes) telefonok képesek, igen 10KB-ot is le tudnak tölteni 15 másodperc alatt, bármily hihetetlen ez egy szifon tulajnak :R , nem kell hozzá 30 másodperces reklám sem.
    a "twice as fast" pedig valamihez képest értendő, szóval az hogy magában nyomkodják a telót az semmihez képest sem 2x gyorsabb.
    és igen egy mosóporreklámban VAN viszonyítási alap, ebben a reklámban NINCS.
    és ebből a sok magyarázkodásból meg kibuvóból is látszik hogy még a jogos fikát sem tudjátok elviselni, ennyire elvakít a csillogó alma.

  • gerii

    addikt

    válasz czipaocsi #48 üzenetére

    igen, tudom hogy nem szerelephet az Ariel reklámban hogy ennyivel jobb mint a Biopon, stb.
    viszont láttam pár olyan megoldást hogy a tesztelőnéni/bácsi mondja a magáét és hogy a mienk jobb mint a konkurens cég izéje - és ekkor felmutatja a másik mosóport homályosítva - aminek a neve persze nem látszik, de felismerjük a terméket. szóval ilyen törvény kiskapus módszer.
    pont most jutott eszembe a C4 transformeres reklámja. na, annak van egy másik verziója, ahol egy talán renaultot reklámoznak, szemben egy márkajel nélküli autóvla, ami elkezd táncolni, miközben a sofőr ott áll mellette és nem tud beszállni a kocsiba. eközben a haverja beszáll a saját kocsijába és simán elhajt. a másik autó még mindíg táncol és közben besötétedett. a végén meg kiírnak egy olyasmit hogy a mi autónk szimplán is jó. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák