- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
válasz aprokaroka87 #7 üzenetére
Az Epic közvetlen bevételeinek valószínűleg kis része származik az Apple ökoszisztémán belülről, viszont sok ottani játék használja az Unreal Engine valamelyik verzióját. Mivel az Apple letiltotta az Epic összes fejlesztői fiókját, így jelenleg a játékfejlesztők sem a már futó, sem a jövőben tervezett játékaikhoz nem tudnak komoly technikai segítséget kapni az Epic szoftvermérnökeitől. Az Epic viszonylag könnyedén lemondhat az Apple gépein futó programok licencdíjáról, hiszen úgyis a PC és konzol a fő bevételi forrás, plusz az Android is ott van.
Egy több évig elhúzódó csatának viszont biztos következménye lenne az Apple gépekről eltűnő Unreal Engine, aminek következtében sok szoftvercég is búcsút intene az Apple platformnak, mert két eltérő grafikus motorra nem írnak meg egy programot, és az Apple <-> PC, konzol, Android összevetésben vonzerő szempontjából biztosan az utóbbiak nyernének.