Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    válasz gianni85 #9 üzenetére

    ha okostelefonod van, akkor játssz egy FPS-sel azon és megérted. közelebb áll az egerészéshez, mint az analóg karok, ahol pl. "kanalazni" sem lehet és visszaugranak középre (és eleve kisebb a mozgástér, mint ezeken a tapipadokon)

    +@(#10) Def26

    nem csak arról van szó, hogy ahhoz kell, hogy áttereljék a játékosokat a TV elé, hanem -- és szerintem ez lesz majd, ami a lavinát (vagy esetleg a dedikált FPS kontrollerek lavináját) elindítja -- ha megérkeznek a virtuális sisakok (pl. Oculus Rift), akkor már nagyon kelleni fog egy olyan kontroller, amit teljesen vakon lehet kezelni. autós játékoknál ott a kormány, repülősnél a joystick, stratégiához minek OR, egyedül az FPS/TPS lesz nehéz helyzetben.

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

  • ribizly

    veterán

    válasz gianni85 #9 üzenetére

    Megadom én a választ.
    Amíg az analóg karnál attól függ a mozgás/nézelődés sebessége, hogy mennyire tolod ki a kart a határokra, addig itt attól függ, hogy milyen gyorsan tolod az egyik pontból a másikba az ujjadat.
    Ezzel azt érik el, hogy sokkal precízebb és gyorsabb mozgást lehet elérni (mondjuk egy fps-ben), mint egy analóg karral. Ugyanez a helyzet egy RTS-nél, ahol végre pontosan az egységeid fölég tudod ezzel helyezni a kurzort és mehet a kijelölés.
    Természetesen ennek megvan a maga hátránya is. A játékoknak megfelelően kell tudniuk kezelni ezt és a fejlesztőknek is támogatjuk kell, ugyanis ha a játék ezeket analóg karként szeretnék felismerni, akkor átmegy a dolog használhatatlanba...

    /Gyuri

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

Új hozzászólás Aktív témák