- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
ha okostelefonod van, akkor játssz egy FPS-sel azon és megérted. közelebb áll az egerészéshez, mint az analóg karok, ahol pl. "kanalazni" sem lehet és visszaugranak középre (és eleve kisebb a mozgástér, mint ezeken a tapipadokon)
+@(#10) Def26
nem csak arról van szó, hogy ahhoz kell, hogy áttereljék a játékosokat a TV elé, hanem -- és szerintem ez lesz majd, ami a lavinát (vagy esetleg a dedikált FPS kontrollerek lavináját) elindítja -- ha megérkeznek a virtuális sisakok (pl. Oculus Rift), akkor már nagyon kelleni fog egy olyan kontroller, amit teljesen vakon lehet kezelni. autós játékoknál ott a kormány, repülősnél a joystick, stratégiához minek OR, egyedül az FPS/TPS lesz nehéz helyzetben.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
ribizly
veterán
Megadom én a választ.
Amíg az analóg karnál attól függ a mozgás/nézelődés sebessége, hogy mennyire tolod ki a kart a határokra, addig itt attól függ, hogy milyen gyorsan tolod az egyik pontból a másikba az ujjadat.
Ezzel azt érik el, hogy sokkal precízebb és gyorsabb mozgást lehet elérni (mondjuk egy fps-ben), mint egy analóg karral. Ugyanez a helyzet egy RTS-nél, ahol végre pontosan az egységeid fölég tudod ezzel helyezni a kurzort és mehet a kijelölés.
Természetesen ennek megvan a maga hátránya is. A játékoknak megfelelően kell tudniuk kezelni ezt és a fejlesztőknek is támogatjuk kell, ugyanis ha a játék ezeket analóg karként szeretnék felismerni, akkor átmegy a dolog használhatatlanba.../Gyuri
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...