- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem skálázódnak a szimulátorok. Túl kevésen játszanak ezeken, ezért kevés pénz lesz ezeket optimalizálni, így nem is igazán tudják kihasználni a modern hardvereket. Ezért vannak alulreprezentálva. A Forza és az F1 pont azért van benne a tesztekben, mert nagyon jól skálázódnak. Nem csak rétegigényre mennek rá, így van pénz fejleszteni is őket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Mosqu!to #100 üzenetére
Autóversenyt autóversenyre cserélünk. Tehát mindegy, hogy egy nem autóverseny hogyan teljesít mellette.
A skálázódás problémája nem lehet, hogy nem jó, hanem nagyon nem jó, mert ugye egymás mögött sorakoznak majd a VGA-k 1 fps különbséggel. Nem véletlen, hogy nem tesztel vele senki. Amikor egy játék nem tud skálázódni a magok számával arányosan, akkor kizárt, hogy jól viselkedjenek alatta az új generációs VGA-k, mert már az input assembly lépcsőnél kapnak egy olyan derekas limitet, amit nehezen kezelnek a képszámítás valós részében.
Ezen sokat javított a D3D12 mód beépítése az ACC-ben (-dx12 indítási paraméter), amit viszont sikerült olyan módon elcseszni, hogy olyan UE verziót használnak, aminél még nem minden effekt volt leportolva az új generációs API-ra, így ilyenkor a játék letilt egy rakás grafikai komponenst, ami nem kompatibilis a leképezővel. Persze a sebességet nagyon hozza az új API, mert elkezd végre skálázódni a magok számával, de csúnyán ronda lesz a játék.Én kifejezetten örülnék egy épkézláb szimulátornak, de minőségben egyszerűen ezek a játékok nem működnek. A Forza 4 technikai hátteréhez nem igazán nőnek fel, és igazából ez nem lesz könnyebb nekik, mert a Dirt 5 is jön, ami még jobban fog alázni. Előbb oda kellene rakni egy szimulátort, ami úgy skálázódik nagy teljesítményre, hogy a fák nem lesznek PS1 szintűek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Windows 11
- További aktív témák...