- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Magisk
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fogyasztásteszt miatt. Megközelítőleg sem tudja semmi úgy meghajtani a kártyákat, mint a Strange Brigade. Ez látszik az eredményeken is, hogy még Full HD-ben is döbbenetesen jól skálázódik, és szépen alá tud izzítani a VGA-knak.
(#5) edward2: A mi tesztjátékaink jelentősen különböznek, mert direkt kiszelektáljuk a jelentősen limitáló játékokat. De ezeket a nagyobb kártyákat nem nyolcmagos procikra tervezték. Például az NV 24-magos Threadripperrel mért. Ha nekünk is lenne Threadripperünk, mi is ilyennel mérnénk. Majd szerzünk gyorsabb procit jövőre, úgyis jön a Zen 3, valszeg megyünk 12-16 magra.
(#4) yagami01: Ezeket a RAM-okat az AMD ajánlotta a tesztkonfighoz, és segítettek is abban, hogy kapjunk. Baj sincs eddig velük.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ForRedGlory #14 üzenetére
A jó hír, hogy a tesztalapok megvannak, tehát ezekre töltjük majd fel az év későbbi részében érkező kártyákat, amik amúgy is kb. ebben a nagy teljesítménykategóriában nyomulnak. Majd addigra meglesünk egy 2080-at is, stb.
Jövőre majd jöhetnek a még be nem jelentett kisebbek, idén ezekből úgy néz ki, hogy nem lesz semmi, de szerintem addigra változik a tesztalap.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alogonomus #18 üzenetére
Érdemes lenne közölni az órajelet is Furmark alatt, meglepődnének sokan, hogy meddig megy vissza a kártya. És az a sokszáz MHz mínusz az bizony sok-sok fps mínusz is.
Nem mellesleg, hogy a Furmark egy csomó hardveren belüli részegységhez hozzá sem nyúl. Leginkább az ALU-t túráztatja.
A Strange Brigade egy igazi program, ami általánosan van annyira jól megírva, hogy nagyon beterheli a modern GPU-kat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem skálázódnak a szimulátorok. Túl kevésen játszanak ezeken, ezért kevés pénz lesz ezeket optimalizálni, így nem is igazán tudják kihasználni a modern hardvereket. Ezért vannak alulreprezentálva. A Forza és az F1 pont azért van benne a tesztekben, mert nagyon jól skálázódnak. Nem csak rétegigényre mennek rá, így van pénz fejleszteni is őket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alogonomus #30 üzenetére
A Furmark ironikus módon pont a kártya stabilitásának ellenőrzésére nem jó, mert terheli az ALU-kat, de mást nem igazán. Ez a felfogás lehet, hogy a CPU-ra jó, de a GPU-ra pont rossz. Nem véletlen, hogy egy csomó Furmarkban stabil tuning, teljesen instabil nem egy játékban.
Ha stabilitást akarsz ellenőrizni, akkor az AotS és a Strange Brigade a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Mosqu!to #100 üzenetére
Autóversenyt autóversenyre cserélünk. Tehát mindegy, hogy egy nem autóverseny hogyan teljesít mellette.
A skálázódás problémája nem lehet, hogy nem jó, hanem nagyon nem jó, mert ugye egymás mögött sorakoznak majd a VGA-k 1 fps különbséggel. Nem véletlen, hogy nem tesztel vele senki. Amikor egy játék nem tud skálázódni a magok számával arányosan, akkor kizárt, hogy jól viselkedjenek alatta az új generációs VGA-k, mert már az input assembly lépcsőnél kapnak egy olyan derekas limitet, amit nehezen kezelnek a képszámítás valós részében.
Ezen sokat javított a D3D12 mód beépítése az ACC-ben (-dx12 indítási paraméter), amit viszont sikerült olyan módon elcseszni, hogy olyan UE verziót használnak, aminél még nem minden effekt volt leportolva az új generációs API-ra, így ilyenkor a játék letilt egy rakás grafikai komponenst, ami nem kompatibilis a leképezővel. Persze a sebességet nagyon hozza az új API, mert elkezd végre skálázódni a magok számával, de csúnyán ronda lesz a játék.Én kifejezetten örülnék egy épkézláb szimulátornak, de minőségben egyszerűen ezek a játékok nem működnek. A Forza 4 technikai hátteréhez nem igazán nőnek fel, és igazából ez nem lesz könnyebb nekik, mert a Dirt 5 is jön, ami még jobban fog alázni. Előbb oda kellene rakni egy szimulátort, ami úgy skálázódik nagy teljesítményre, hogy a fák nem lesznek PS1 szintűek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.