Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lajkó
őstag
Jó lesz az!
Mi is most akarunk beadni szervizbe épp egy K50AB-t, mert megfeküdt benne a dvd-rw... Akkor most jobban járunk, ha kiveszem belőle, és belepattintok egy másikat saját költségen?? -
veterán
-
Jesszus!
Nem azt kaptad amit megígértek? Miért, vásárláskor azt ígérték hogy az elkövetkező 100 évben soha semmilyen gond, probléma nem merül fel vele?
Ha megpenészedik a kenyér, visszaviszed a boltba, mondván azt ígérték, hogy finom lesz ez meg penészízű?Homáron is szoktak akkora baromságokat felrakni, hogy sírva röhög az ember.
Kedvencem a "megrendült vásárlói bizalom", követelem vissza fél év után a teljes vételárat, plusz adjanak ajándékot, mert én vagyok a VÁSÁRLÓ, aki valljuk be, potom pénzért megvett valamit, mert nehogy már azt képzeljük hogy egy 130-150 000Ft-os notebook drága, mert nem az, legfejtebb a Magyar zsebnek.
Aztán a felvilágosult vásárló személyében megalázóan, lekezelően viselkedek a boltban, szervizben, és azt követelem -küld ide a főnöködet- mint az amerikai filmekben. Persze a főnök is ugyan azt mondja, akkor megyek a "vásárló védelemhez", mert megtehetem. Aztán jön az a rész hogy én jog jártas vagyok és én így értelmezem a törvényt és akkor nekem van igazam! Persze aztán a "fogyi véd" felvilágosít, hogy bizony Tibilendben lehet, hogy te így értelmezed a törvényt, de a valóságban ez picit másként van.Nekem is szart be cuccom, amit nem akartak megjavítani, mégsem hisztériáztam mindenhol, hanem soha többet nem veszek abból a márkából semmit. Ennyi. Nem hiszem hogy ha mindenhol hisztiznék, követelőznék az fájna egy multinak.
Egyébként Asus szervizzel eddig csak jó tapasztaltaim vannak.
Eddig akármelyik ismerősömnek problémája volt Asus masinával, 15 napon belül elintézték és nem kisstílűen, hanem volt egy komplett gépcsere egy egyéves gépnél, egy másik esetben, ahol csak zárójelben lett megjegyezve, hogy a töltő csatlakozó ha sokat mozgatod a gépet, akkor kicsúszik az aljzatból, ott alaplapot cseréltek és kompletten adaptert. -
-
korion
senior tag
a volt bnőmnek is Asus laposa van!
kicsit kétbalkezes(NAGYON)
laptop fent az asztalon persze úgy,h egy kicsit lelógót az asztalról a klaviatúra része
a ruhafogas pedig közel volt hozzá (túl közel)
ahogy felrakta a dolgait eldőlt!!
bumm pont ráesett a klavira ami leverte a gépet!
betört a kijelző!
felhívott mit csináljon?!
erre Én"vegyél egy monitort is kösd ki!
mert azt neked gariba nem fogják javítani,
és amennyiért javítják veszel egy 22colos moncsit!
de ő NŐ és próbálkozott! felhívta őket kimentek érte
és majdnem 2 hét alatt,de megcsinálták neki gariba!+3670-365-3097 Inkább sms vagy viber!;)
-
Tikakukac
titán
Pontosan a sok szar support miatt fogok gyengébb de minőségi notit venni. A raklap konzumer noti, amit most látok egyetemen hurcolászni 2-3 éven belül atomjaira fognak bomlani, nem lennék szervizes az tuti...
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tonyk
veterán
Asus laptopok vannak itthon (1 céges, 1 saját). Csak pozitívat tudok mondani. 2 éve az egyiknek tönkrement garancia idő belül az akkuja. Futár jött pénteken, kedden már a kezünkben volt a gép az új akkuval. Akkor még nem itthon, hanem Csehországban javították őket. Nagyon flottul ment minden.
Ismerősnek szintén valami venti gonddal került ki a laptopja garanciába, de a karcos fedlapot is kicserélték, pedig szó nem volt róla az RMA kérésben. Szóval nekem eddig pozitív.Ez az eset előtt vették el a magyar képviselettől a garis javítás jogát és került ki a csehekhez.
Lehet ismét a szokásos magyar szarakodás, beleszarás áldozata vagy.
Nem hinném, hogy ez az ASUS sara lenne. Legfeljebb annyiban, hogy megint sz@r, nemtörődöm partnert választott. ( ha tudnátok miből áll egy szakszerviz, és kik végzik a szakszervizes munkát, lehet inkább csak kontár-szerviznek hívnátok)Céges laptopjainknál (100-as nagyságrendben (Dell, Toshiba) mindegyiknél volt gond a szervizeléssel. Szóval az nem indok (mint valaki itt nagyon okosan megjegyezte), hogy nem szabad sz@rt venni. Ugyanazokból a "sz@rokból" épül fel mind.
@ (#15) Athlon64+
Attól én is okádok, ha lehúzzák az Acer-t minden tapasztalat nélkül. Egyszer volt szervizben a gépem merevlemezcsere miatt, flottul ment minden.
Úhh bazz, ez ám a nagy tapasztalat! Sajnos az Acert nem ok nélkül húzták/zák le. Mára talán javult a helyzet, de sajna még mindig a nem ajánlott kategória egyike az MSI-vel karöltve.
Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!
-
cigam
félisten
válasz eldiablo #106 üzenetére
Úgy látszik nem írtam le elég egértelműen, pedig próbáltam... Nem az a gond, hogy elromlott. Mint írtam is nemrég, nem szerepelt a számlán, hogy örökmozgó. Az a gondom, hogy 1hónap múlva használhatatlanul adta vissza a szerviz, és ehez még aszisztál is az üfsz.!
Ha te beviszel egy szervizbe javításra valamit, akkor neked nem azt "ígérik", hogy rendben, pontosan, további károkozás nélkül megjavítják?!
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Bocsánat az előző kirohanásért, nem tudom mi van velem.
Sajnos van tapasztalatom szervizekkel elég. Két cimborám telefonját is 1,5 hónapig "javították". Amíg nem jártam a nyakukra, nem csinálták meg rendesen.
Az egyik telefonban pl cseréltek már mindent, de ugyan az maradt a hiba.
Bementem és azt mondták, a SIM kártyám miatt van a hiba, nem a telefon miatt. Rácsesztek, mert három SIM is volt nálam, minddel produkálta a hibát.
Elmagyaráztam nekik hogy a dolgok nem így működnek és cseréljék ki az akkut mert attól hogy megigazítják a hangszórót és a szalagkábeleket, nem fog megjavulni. Kicserélték az akkut és láss csodát, azóta is funkcionál megfelelően.A másik telefont két hét elteltével vissza akarták adni, hogy fizikai sérült, nem garos. Akkor elmagyaráztam szépen, hogy ugyan miért fizikai sérült az, ami rendeltetés szerű használat mellet szétmegy a kijelző érintőfelülete (rezisztív kijelzőből kifolyt a két réteg közt levő folyadék).
Barátságos hangvételű beszélgetésünk után kiderült hogy garos, majd 30 nap elteltével meg is csinálták.
Azóta eltelt 4 hónap és ismét ugyan azokat az előjeleket mutatja, mint előzőleg, szóval lesz még egy kör ez ügyben.[ Szerkesztve ]
-
Atos23
senior tag
Valoszinuleg azert mondtak telefonban ezt ilyen nyugodtsaggal, mert a DELL vezet epkezlab es normalis, azonnal eloveheto adatokat a rendszereben. Ha maskor eloveszik a geped mas javitasra, latni fogjak, hogy engedelyt kaptal telefonban erre mondjuk 2 evvel ezelott.
Mintaszeru ceg a Dell, le a kalappal elotte. Sajnos nekem nem Dellem van, mert hamarabb vettem notit, mintsem megismekedtem volna az O ugyfelbarat rendszerukkel.
Szerk: En egyebkent azt tartom, az Asus a mai kor Fudzsicusziemensze.
[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
Egyébként hogy áll az ügy azóta, mert én találtam. Azóta bejelentetted ismét?
Első hallásra tényleg olyan, mintha "elfelejtették" volna vissza dugni a ventillátort. Bár ezt még egy sufni műhelyben is le lájv cédézik. Szóval a 30-40 perc az érdekes szerintem.Szerk: én is küldtem vagy két kitöltött űrlapot.
[ Szerkesztve ]
-
yerico
senior tag
Ha nagyon nem érzed igazságosnak, akkor egyet érdemes tenned. Először is a komplett levelezést le kell menteni, és mindent írásban kell megtenni. Természetesen tudatosítani kell velük, hogy a notebook számodra üzletvitelszerűen kell, akadályozza a hiánya a munkavégzésedet, ezért kénytelen vagy venni egy másikat. A továbbiakban eltekintesz a javítástól, és a cserétől, és csakis a vételár visszafizetése mellet döntesz.
Természetesen nem fognak belemenni, mert miért is mennének.
Meg kell velük értedned, hogy a közeljövőben nem tekintesz mást az életcélodnak, mint hogy lejárasd a márkát, mert képtelenek egy hónap alatt megjavítani egy notebookot. Erre ki fognak akadni, hogy akkor viszont majd jól beperelnek rágalmazásért. Bólints rá nyugodtan, hogy szeretnéd is őket kérni őket erre, ugyanis rágalmazás csak az lehet, amit nem tudsz bizonyítani.Te viszont előkapod a komplett levelezést, ami tanúsítja, hogy messze nem tettek eleget annak a kötelezettségüknek, hogy törekedjenek a 15 napos javítási határidőre, sőt a javítás után se lett a termék jó. Így a pert garantáltan veszteni fogják.
Így aztán előadhatod, hogy a továbbiakban ezen ügyről minden létező fórumon, újságban, stb. negatívan fogsz nyilatkozni a céget illetően. A nyomaték kedvéért természetesen érdemes megtenni pár helyen, és ezeket is belinkelni a cég számára.
Részemről ezt már el kellett játszanom az Acerrel, mire 45 nap után hajlandóak voltak cserélni a gépet. -
yerico
senior tag
Természetesen a garanciát a bolt állja, nem a szervíz. Részedről az is megoldás, ha simán jelzed a boltnak, hogy rossz a géped, és rájuk bízod a garanciális javítás komplett intézését. Megteheted, hiszen te a bolttal állsz szerződésben, nem a szervízzel.
Tehát ha a szervíz nem is javít, azért még a bolt a felelős. Azt is tudni kell, hogy a boltnak nem okoz problémát a garanciálisan hibás termék, azt ugyanis továbbadja a nagykernek, és visszakapja a pénzét. Nem kell sajnálni a boltot, mert ő mindenképpen a pénzénél marad.
A legvégén a gyárban marad a hibás termék költsége, mindenki más elméletileg kártalanítódik. Legalábbis normális gazdaságokban igen, de azért hallani pár érdekes nagykerről itthon. -
-
Ghandi
aktív tag
Mi is hasonlóan jártunk egy Toshiba notebookkal.
Egyik pénteken felhív apósom hogy kell neki egy notebook,nézzek már neki valamit.Jó mondom következő héten körülnézek,mert most kicsit sok a dolgom,de igértem hogy azon a héten veszünk is valamit.Erre vasárnap felhív hogy itt állunk a madaras teszkóban,van itt valami nagy képernyös Toshiba laptop 130ezer de nagyon tetszik neki Kérdezgettem milyen proci stb-stb,de csak azt tudta akkor megmondani hogy 3GB RAM van benne.Mindig is imádtam azokat akik ilyenek alapján,meg kinézetre vesznek bármilyen számtech cuccut,de hát a Toshiba nem egy rossz márka,na meg annyira tetszik neki hogy ugysem tudom lebeszélni,hát vegyék akkor meg.
Pár óra mulva megint hív após hogy bekapcsolta otthon a notebookot,és nem csinál semmit! Kiir valamit,aztán megáll.Már tudtam mi lesz a hiba,biztos oprendszer nélküli gépet vettek,mert nem informálodtak elöre.Másnap átmentem,naná hogy igazam volt,de sebaj mert vittem megammal egy Win7 telepítöt.Persze driver CD-t nem adta a géphez csak a webcimet közölték ahonnan le lehet szedni a drivereket.Érdekes módón pont ilyen tipusú gépet nem találtam a készülékek közt,de everest segitségével proci,chipset,VGA stb szerint leszedtem minden drivert innen,onnan.
Ment a gép,nagy volt az öröm öt egész napig,aztán nem indult be a gép.Nem találta a winchestert, a BIOS sem látta,na mondom ez faja,besz..t a winyó,vagy valami az alaplappal van,mondom ez szervizes,én nem nyulok hozzá,párnapos géphez a gari miatt.Mint kiderült valahol zuglóban van egy márkaszervizük,mivel após arrafelé dolgozik,igy meló után be is vitte.Volt olyan kis naiv hogy nem csak annyit mondott hogy nem kapcsol be a gép,hanem szépen elmondta hogy én megnéztem és szerintem a vinyó rossz(még jó hogy nem csak ezt mondtam,mindegy)ott meg megprobálták bekapcsolni és annyival le is zárták az egészet hogy ebben tényleg a vinyó a rossz,de arra nem szól a garancia(???)igy nem tudnak mit tenni.Szét se szedték,nem diagnoszizálták,abszolut nem csináltak vele semmit,csak annyi hogy rossz a vinyó és ennyi.Kérdezte apósüóm hogy akkor most mi legyen vele mert igy nem tudják használni! Erre azt mondta a szervizes hogy nyugottan kicserélhetjük mi is a vinchestert,mivel arra ugysem szól a gari,aztán viszlát.Soha nem halottam még ilyen hozzáállást,na meg hogy szereljék meg maguk......
Apósom egy nyugott,konfliktust kerülö ember,hazahozta a gépet és mondta hogy akkor vegyek bele egy másik vinyót és csináljam meg én.Mondom biztos ezt akarja,nem vinné el egy másik szervizbe? De ö erösködött hogy nem,nem ott ugysen foglalkoznak az emberrel,mondom ok.Kivettem a vinyót,betettem a saját gépembe,tényleg kuka,az én gépem BIOSa sem látja.Vettem is itt a PHn egy vadi uj 320-as vinyót baráti áron hogy jól járjon már após.Ismét oprendszer,driverek,progik fel,minden okés,ujra megy a gép huhu végre jó!
De ismét nem örülhettünk sokáig 3-4nap mulva ismét ugyan az a hiba.Na akkor mondom itt már valami nem kóser,kézenfógtam apósómat és együtt mentünk vissza a szervízbe,na mondom én majd jól rácsapok az asztalra! Bemegyünk tájékoztatom az illetőt hogy ez és ez történt,már a második vinyót fogyasztja el a gép,akkor a hiba nem vinyóban van.Erre az illetö : - Szétszedték a gépet és maguk cseréltek benne alkatrészt?
- Mondjuk hogy igen,hisz egy kollégája ezt ajánlotta.
- Itt ajánlotta ezt egy kolléga? Ki volt az?
- Nem tudjuk név szerint egy magas ilyen haju stb illető volt.
Hivta is a kollégát,aki épp ott is volt,persze ö állitotta hogy ilyet nem mondott nekünk,az kizárt dolog.
Mivel mi szétszedtük a gépet és bele is nyultunk igy a garancia elveszett,pereskedhetünk ha akarunk,de nincs olyan törvény ami ilyen esetben a mi javunkra döntene.Ott hagyhatjuk a gépet javitásra ha akarjuk,de csak ha a teljes javítás és s szükséges alkatrész árát álljuk.Naná hogy nem hagytuk ott.
Már jóideje itt áll a gép,nem müködik,uj vinyót nem veszünk bele,nem tudjuk mit tegyünk.
Érdemes ilyenkor egyálltalán pereskedni?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Kérni kellett volna jegyzőkönyvet, hogy nem vették át garanciális javításra. Így utólag nem sok jóra lehet számítani.
A gépen volt zárjegy amit elszakítottál? Ha nem, akkor érdemes lehet a kereskedőnél leadni az eredeti alkatrésszel, hogy továbbítsák a gépet szervizbe, persze annak említése nélkül, hogy szét lett szedve a gép.
-
tn90
csendes tag
Hát hol is kezdjem...
Augusztus elején elkezdett rosszalkodni az ASUS K52De laptopom. (2010 decemberében vettük, jóárasítva, ezzel leváltottam a régi fujitsu-t) Kékhalál sorozatok windowson, ubuntu alatt is meghalt időnként (memóriahibára gyanakodtam, mert memtest86 is lefagyott). Plusz az optikai meghajtó is megadta magát. Aug. 16-án bejelentettem a szervizigényemet az asushoz. Igényeltem futárt hogy elvigyék. Aug. 18-án elvitték, 19.én elkezdték javítani. Körülbelül 1-2 hetes javítási időt adtak meg neki. Szeptember elején érdeklődtem, visszaírták hogy alaplap+proci cserés a gép, várni kell az alkatrészekre. Vártam... Szerptember 22.én személyesen felvettem a kapcsolatot az asussal, kérdeztem hogy áll a gép. Beszéltem szervízzel, ami azt mondta hogy javíthatatlan a gép, cserekészülék kell, majd küldik vissza asushoz, majd ők utána adnak másikat. Nagynehezen átért hozzájuk a gép. Felajánlottak egy másik (jobb) gépet, ez volt szeptember 25.én. Akkor azt mondták kb 4 hét mire megjön a gép. Tessék???? Már ígyis egy hónapja nincs laptopom, kellene a főiskolához beadandók vannak százával. Mondják, nagyon sajnálják, de Hollandiából kell hozni a gépet, azért tart ilyen sokáig... Jólvan, várok... (ebayen kínából hamarabb meghozzák még a szabadság-szobor élethű másolatát is, de mindegy) Október 22.én felhív a futárszolgálat, hogy milyen csomagot kellene felvenniük tőlem ami megy ki hollandiába. Mondom szegény kiscsajnak telefon mögött, hogy itt valami gubanc lesz, mert nem tőlem vinnének ki, hanem nekem kellene behozni. Aztmondja, neki itt az áll, hogy a holland ASUS raktárnak vinnének el egy csomagot tőlem... Én szépen (télleg) elmagyaráztam neki a helyzetet, hogy itt el van valami nézve. Mondta, hogy akkor felveszi a kapcsolatot az asussal, hogy akkor most mi legyen.
Itt vagyunk jelenleg november elsején, laptop még a kanyarva sincs, asusékat multhéten nem lehetett elérni...
Nemtudom mit lehetne tenni az ilyenek ellen, de az már kicsit szerintem abszurdum, hogy lassan 3 hónapja nem tudok használni egy 120.000Ft-os gépet, mert a szervízháttér ennyire................
Elnézést ha egy kcisit bőbeszédűre sikeredett a mondanivalóm, de ezután egy kicsit megrendült az ASUS-ba vetett bizalmam... Nemtudom miért kell így elszúrni egy márka renoméját, egy ilyen ..... szervízháttérrel... -
ViZion
félisten
Isteneeem! A tudatlanság áldozatai vagytok...
A garancia a részegységekre is vonatkozik, hiszen új minden része. Ez minimum egy év, de általában 2 vagy 3. Nem kell a lusta melósnak semmit elhinni, be kell adni javításra komment nélkül, a hiba 2 mondatos leírásával.
Garis gépet SOHA nem bontunk meg. PC-ket, laptopokat javítok, de a garisakat NEM piszkálom, lematricázott asztali gépet még RAM vagy HDD bővítésre is a szervizzel egyeztetve lehet csak elvégezni.
Drivereket angol vagy usa, német oldalról kell tölteni, sok típus hazai oldalakon meg sincs említve. AHCI driver is okozhat bajt, a gyártói driverek csak referencia driverek, a sajátját kell telepíteni, de elvileg ez nem kellene, h HDD halált okozzon.
BIOS frissítés esetleg...?
Linuxal kellene használni, kizárva a driver hibát, illetve a HDD-t kipróbálni más gépben. Ha alaplap hiba, akkor kakukk izé kuka.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Ghandi
aktív tag
válasz eldiablo #121 üzenetére
Nem volt semmilyen zárjegy vagy garancia matrica az alján.
Sajnos apósnál csináltam a gépet,nem voltak ott a saját szerszámaim,igy nem megfelelö csavarhúzóval lettek kieröltetve a csavarok.Sajnos azokon meglátszik,mert megsérült a fekete csavaron a festés,egyértelműen látszik rajta hogy szét lett szedve.
A legnagyobb probléma hogy az egyik ember azt mondja ott hogy nyugottan cseréljük ki mi,mert arra egyébként sem vonatkozik a gari,aztán meg azt mondja hogy ö ilyet nem mondott.
Na most akkor szerinted kinek hinnének?
Egyébként érdekel hogy tényleg van e olyan hogy egy komplett notebooknál nem vonatkozik a garancia a winchesterre?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
Após vitte be elöször a gépet,neki ezt mondták,ö el is hitte.Az a baj hogy nem tudta tartani a száját hogy van a családban valaki aki ért hozzá kicsit,még azt is elmondta hogy én is meg tudnám javítani,csak a gari miatt nem nyulok hozzá.Ott meg kaptak a lehetőségen,jaaa akkor csinálja meg ö,ne miszenvedjünk vele,és nyugi arra ugysem vonatkozik a gari.....aham.
Após eléggé pipogya,jól van,jól van nem érdekel,akkor csináld meg te csak müködjön.
Egyébként a vinyót én kiprobáltam a saját gépemben,tényleg kuka,nem látja a BIOS sem.
Mivel nem találtam pont ilyen tipusú gépet a Toshiba oldalán,igy a BIOSt sem találtam,azt meg nem raknék fel valami más,hasonló gép BIOSát.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
ViZion
félisten
A törvény adott. Minden alkatrész garanciális, hiszen új az egész gép.
Nem, olyan csak ebben az országban van, hogy fő egységre nem vonatkozik gari, az is csak akkor, ha nincs ott a lusta melós főnöke.
Egyedül a kijelzőknél van megállapítva, hogy mennyi szubpixel illetve pixel hiba után cserélnek. Jelenleg nektek lakásbiztosítás lehet az esély a károk minimalizálására, de ez nem ide való.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
hettaki
tag
Az a helyzet srácok, hogy MAGYAR KERESKEDŐ ne bízz meg benne, mert neki nem az célja ami neked! Sokan élnek abban a hitben, hogy mennyire rendesek, igen addig, ameddig el nem adják neked a notebookot, amikor már valami baj van hirtelen nem is rá tartozik a dolog.
Szóval kevés az a kereskedő, akiben meg lehet bízni.
szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy
-
-
hackeeeee
Jómunkásember
Az a baj, hogy tudtommal a 30 munkanapos határidő már nem létezik..
A másik, hogy ilyenkor lényegében pont ez van, hogy Ők azt mondják, hogy megjavították, és Te rontottad el...
A következő, pénzt nem adnak vissza, mert hát miért adnák? Az oké, hogy mit mond az "elvileges" törvény..
Szomorú eset.. De a jelenlegi csodálatos jogi procedúrák helyett azt mondom, hogy vegyél bele egy ventit, lehet olcsóbb lesz, mint bármi más..
Mellesleg, sajnos már az Asus elég régóta != a minőséggel...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
-
randras
veterán
Fenyegess homárral, rögtön megcsinálják majd! Ja, amúgy a tapasztalatom: aláírásomban szereplővel azonos notebook osztálytársamnak hibásan került eladásra: Telefon az Acernek -> Másnap futár viszi -> 2 napra rá délután a noti Brno-ban (!) -> 3 napra rá e-mail: javítás elkészült -> 4.nap: feladták Mo.-ra -> 7 nappal (5 munkanappal később) visszajött, megjavítva!
Azóta kifogástalan! Szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
hettaki
tag
válasz eldiablo #131 üzenetére
Én is notebook szervizeltem évekig, hidd el pontosan azok a szabályok vannak, mint egy üzletben. Ez nem összekeverés, hanem máshogyan állok a dologhoz, mint az átlagember.
Ennyi erővel a fodrász is kereskedő.
Szolgáltatást árul pénzért, ami tulajdonképpen egy termék = igen. Tehát kereskedő, csak nem tv-t, hanem tevékenységért kér pénzt. Ez tőlünk nyugatabbra már így is van, de már nálunk is, csak még kicsit formálni kell az emberek erről alkotott véleményét, a köztudatban.
szvsz.
Szerintem kevered a szolgáltatást a kereskedelemmel.
Informatikában ez =. Lásd Jótállásbővítés, ami egy termék, ami szolgáltatást biztosít. Support-ot, ami szintén egy termék.
szvsz.
hackeeeee
Az a baj, hogy tudtommal a 30 munkanapos határidő már nem létezik..
Pontosan! Törekedni kell a 30 napon belüli javításra, de nem kötelezőnek tekinthető. A vőgső szót a bíróság mondja ki, ha oda kerül a sor.
A másik, hogy ilyenkor lényegében pont ez van, hogy Ők azt mondják, hogy megjavították, és Te rontottad el...
Ha belenyúl biztosan...
A következő, pénzt nem adnak vissza, mert hát miért adnák? Az oké, hogy mit mond az "elvileges" törvény..
Ami nem is létezik, mivel megadott számú javítás után sem köteles visszadni a pénzt a kereskedő, ha van ugyanolyan termék, ha nincs akkor a kereskedő jóindulatára van bízva, vagy bíróság.
Szomorú eset.. De a jelenlegi csodálatos jogi procedúrák helyett azt mondom, hogy vegyél bele egy ventit, lehet olcsóbb lesz, mint bármi más..
Sajnos sokszor ez a megoldás, és sajnos elvileg meg sem teheti, ha akar rá garanciát, legjobb, ha legközelebb elkerüli a márkát, most ez nem segít, mert már megvan, de tanult belőle, remélhetőleg...
Mellesleg, sajnos már az Asus elég régóta != a minőséggel...
+ 1
szvsz.
[ Szerkesztve ]
szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy
-
Ha mondjuk én kertépítő vagyok és felások egy kertet, akkor ott a gödör a termék? Vagy akkor már építőipari munkásnak számítok?
A taxis elvisz A-ból B-be. Akkor ott mi a termék?
Basszus, akkor egy kategóriába kerültek a műszaki cikk kereskedők a prostikkal? Mondhatni k*rva jó!
-
nagyúr
Döbbenten olvastam Kérek egy gyári számot és máris intézem. Juttasd el a gépet hozzám és én kicseréltetem az alaplapot és a gyári HDD-t nektek, természetesen garanciálisan. A Toshiba-nak vagyok egy külsős fejlesztőmérnöke elnézést kérek a másik szerviz hanyagsága miatt és remélem a továbbiakban meg lesztek elégedve a Toshiba márkával.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
-
nagyúr
Természetesen bármelyik Tecra illetve Satellite Pro modellt bátorkodom ajánlani. A Tecra-k, Portege, Qosmio modellek mind prémium kategóriába tartoznak, azokra 2-3-4 év garancia van. De ez nem jelenti azt, hogy az egyszeri Satellite tulajjal ilyen megtörténhessen...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Sajnos itt látszik meg, hogy milyen messze vagyunk (még?) Európától... Ez lenne a természetes.
Teljesen ledöbbentem az olvasottakon. A retail termékek garanciáztatásával sajnos gyakran akad gond a Toshibánál is, mert ebben az esetben a forgalmazó (Ócskány, Tuskó, COleRA) nagyon sokáig (90-120 nap) nem fizeti ki a termékeket a disztribútornak ami tartozás természetesen gyűlik a központi raktár illetve a gyár felé. Szélsőséges esetben előfordulhat, hogy a gyár egyszerűen kiveszi a termékeket a garanciális listából (mert a gyártás egy év után sem fizettek neki!!) ilyenkor a márkaszervizen illetve a disztribútoron csapódik le a garancia vállalása és szegény ügyfélen meg a elhúzódó javítás (általában ilyenkor nem is hivatalos márkaszerviz végzi a szervizt hanem valami egyéb szerződött partner kendácsolja meg a gépet)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
#13260800
törölt tag
válasz eldiablo #106 üzenetére
Törvények vannak amiket be kell tartania az Asus-nak is! Mi köze ennek ahhoz menyibe kerül a cucc? Ahhoz meg pláne mi köze, hogy a 130 - 150 ezer forint csak nekünk Magyaroknak sok? Szerintem ha Német lennék se szívesen dobálnám ki az ablakon a lovét vagy ha Norvég. De szerintem még Bill Gates se dobálja kifelé a pénzt az ablakon.
Az Asus egyébként nagyon jól keresett ezeken az olcsó szarokon nem csak Magyarországon hanem a világon is.
Hisztériázni pedig senki nem szeret, de vannak az országban olyan emberek akiket picikét felbosszant ha törvénysértés történik vagy sárba tiporják a jogait. Örülj neki, hogy eddig nem kellet hisztizned. Nekem már kellet nem egyszer különben nem kaptam volna vissza a pénzemet a büdös életben sem.
Nagybátyám anno vett egy porszívót egy híres Áruházban. Meghibásodott nem volt drága 20 rongy. Te ezért gondolom le sem hajolnál az utcán. Meghibásodott és vissza vitte garoztatni. Miután 2 hónapig egyfolytában hitegették kezdett kicsit morci lenni. További egy hónapig minden héten telefonált mi a helyzet, de csak nem sikerült se megjavítani se a pénzt vissza adni. Erre bement és az mondta a üzletvezetőnek vagy vissza adja a lovét vagy ad egy új porszívót vagy kiáll az üzlet közepére és elkezd ordítozni. Megint ki akarták nevetni de ő nem hagyta magát. Odaállt a bolt közepére és elkezdett ordítozni, hogy emberek itt ne vásároljatok! Mondanom sem kell pár perc után távozott a pénzével együtt.
Egyébként nagybátyámnak jól menő vállalkozása van. Itt nem a pénz ami elsősorban felbosszantja az embereket hanem az, hogy kutyába sem nézik őket.
Én jártam meg Asus szervizzel. Nem is veszek soha többet több Asus terméket. Persze ez nem fogja földbe döngölni őket. De ha sok ilyen van az bizony rányomja a bélyegét egy márkára. Még a "NAGY" Asuséra is.
[ Szerkesztve ]
-
hettaki
tag
Acer, ASUS, MSI, és egy kettő SONY, esetén nem. Mivel ugrik a gari. DELL, HP, Lenovo, Toshiba esetén igen. Van egy kettő Toshiba ahol nem, de ott egyértelműen le van ragasztva, és oda van írva, ha megbontod, akkor ugrik a gari.
(#136) KillHates
Respect, ne aggóddj, a Toshiba nem tehet róla, hogy ilyen emberek élnek M.O.-on (Már a szervizesre gondolok). És nagyon szeretem a Toshibát, következő notim az lesz, vagy HP.
[ Szerkesztve ]
szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen