Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • domi007

    őstag

    válasz Bocha #4 üzenetére

    :R :R :R

    "̶d̶e̶ ̶a̶ ̶t̶u̶d̶o̶m̶á̶n̶y̶ ̶m̶a̶i̶ ̶á̶l̶l̶á̶s̶a̶ ̶s̶z̶e̶r̶i̶n̶t̶ ̶a̶z̶ ̶i̶p̶a̶r̶i̶ ̶m̶é̶r̶e̶t̶e̶k̶b̶e̶n̶ ̶i̶s̶ ̶h̶a̶s̶z̶n̶á̶l̶h̶a̶t̶ó̶ ̶S̶H̶A̶1̶ ̶c̶o̶l̶l̶i̶s̶i̶o̶n̶t̶ ̶g̶e̶n̶e̶r̶á̶l̶ó̶ ̶e̶s̶z̶k̶ö̶z̶..." - 2017. február 23. óta már létezik

  • manchester85

    addikt

    válasz Bocha #4 üzenetére

    És mi van a lejárt garanciájú telefonokkal? Egyébként az én szemben a starking leszerepelt. Mikor felhívtam őket, fogalmuk nem volt arról, hogy a világon van olyan szervizpont, ahol a készüléket ténylegesen javítják. (mert ugye itt azon kívül semmi nem történik, hogy A-ból B-be elküldik, és küldenek egy gyárilag felújítottat, ami nem egyenlő az újjal, hisz az Apple használt alkatrészeket is felhasználhat, vagyis a visszakapott készülék egy refurbished példány lesz). Én azon ritka emberek közé tartozom, akinek ténylegesen az Apple javította a készülékét. 2 hónappal a garancia lejárta után, ingyen és bérmentve cserélték az üveget egy buborék keletkezése miatt a T-mobile-os 3G-men az USA-ban. Na most erre azt mondta a Starking, hogy a buborék esztétikai hiba, és nem garanciális gond, gyakorlatilag a szavamat hazudtolta meg, miután hátlaprepedés miatt, és kíváncsiságból felvettem velük a kapcsolatot. Ja és, közölték velem, hogy iPhone-t nem javít az Apple, hanem cserél, úgyhogy nem tudja, én kivel javíttattam. Biztos hallucináltam ezek szerint, hogy egy USA Apple store-ban 10 perc alatt cserélték az üveget. :U

    Szóval több kérdés is felvetődött bennem:

    Ha meghibásodik tegyük fel az 1 hetes iPhone-om, milyen alapon adnak nekem egy használt alkatrészekből álló cseredarabot, ami elképzelhető, hogy hamarabb hibásodik meg, hisz használt elemekből áll.

    A starking miért nincs tisztában azzal, hogy van olyan ország, ahol ténylegesen hozzányúl a készülékhez egy Apple szerviz?

    Miért használják a "javítás" szót, ha a szaktudásuk egy futárszolgálat kompetenciájában ki is merül?

    Miért nem számít garanciális hibának a Starkingnál az, ami az Apple-nél igen.

    Mi van, ha garancián túl akarom javíttatni a készülékemet? (hozzá nem nyúlnak, ezt tudjuk, az USA-ban ennek egységesen 200$ az ára. Náluk is ugyanaz a forgatókönyv, mint a T-nél, hogy méltányosságból adnak 70-80k-ért egy újat, tegyük fel egy letört némítógomb miatt? Ez mondjuk a 3GS-nél kérdés persze)

    Persze, van 3rd party szerviz (appsolute, i-doki) de mi van, ha én hivatalos szervizben akarom cseréltetni az akksit, vagy javíttatni a készülékemet?

    i6 Silver

  • #95590400

    törölt tag

    válasz Bocha #4 üzenetére

    semmi, mert közben rájöttem, h rosszul értelmeztem.

    [ Szerkesztve ]

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz Bocha #4 üzenetére

    Részben a magyar, részben az EUn belül vásárolt termékekről beszéltem.

    Azt viszont már tényleg félve említem meg, hogy az egész Eu-ban kötelezően minimum két év a jótállás, bármit is mondjon az apple.

    Tehát ha az Eu bármely országában vettél egy apple terméket, hiába van rajta egy év garancia, az bizony két év, bárhol is javíttatod az Eu-n belül.

    Itt az irányelv.

    Megint más kérdés, hogy míg a nyugati országok nagy részében ezt az irányelvet már majdnem minden ország törvénybe foglalta, addig itthon ez csak egy év kötelező jótállásra vonatkozik (ami nem tudom hogy lehetséges, hiszen az irányelv minimum két évet ír elő).
    Szavatosságra viszont itthon is kötelezően minimum két év van előírva, bár annak másak kicsit a szabályai, de persze erről sem szól az apple.. :(((

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés