Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz [CS]Blade2 #226 üzenetére

    Ez teljes bullshit. Itt arról van szó, hogy az AMD és az NV hitelesítenek egy órajelet minden VGA-hoz. A termék minden egyéb paraméterét és a DVFS-t ahhoz az órajelhez állítják és ezt specifikációkban rögzítik. Ezt a gyártóknak kötelességük követni. A gond ott kezdődik, hogy a gyártópartnereknek fingjuk sincs arról, hogy miképp működik a Powertune vagy a GPU Boost. Egyszerűen azért, mert az AMD és az NVIDIA nem mondja el nekik. Tehát az órajelet ugyan képesek emelni, de hozzáigazítani a DVFS rendszert képtelenek, mert nincs meg hozzá a leírásuk. Program és program között pedig különbség van, ugyanis egy mai PC-s játék 30% körüli terhelése nem tekinthető mérvadónak. Az a hardver kaphat jóval nagyobb terhelést is, és ott már rezeg a léc, mert nincs órajelhez igazított DVFS.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • opr

    veterán

    válasz [CS]Blade2 #489 üzenetére

    Tényleg ennyire nem megy a szövegértés, vagy csak akkora fanboy vagy, hogy már olvasás közben felmegy benned a pumpa, ha valaki nem azt írja, hogy az amd fos, így nem is leszel képes értelmezni utána? :(

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz [CS]Blade2 #503 üzenetére

    Olvasd el ezt (#500) légyszives, ott kifejtettem a kollegának. ;)

    szerk.: mielőtt félreérted, az utolsó fanboy-os statement nem kifejezetten rád vonatkozik, az egy általános jellegű kérdés.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Raysen623

    addikt

    válasz [CS]Blade2 #511 üzenetére

    Én nem tudom ki milyen csodákat vár egy újabb op rendszertől vagy drivertől....én a magam részéről azt kapom, amit elvárok (lehet nincsenek nagy elvárásaim): gyorsabb lesz ugyanaz a HW és stabilabban fut rajta minden. Bár találkoztam már olyan hibával, ahol utólag kiderült nem a gyártó vagy az én hardverem volt a hibás, hanem a játékszoftver. Sajnos sok online játékot olyan sűrűn frissítgenek, hogy már csak a frissítés miatt is jönnek a BUG-ok (pl. kilép a játék report nélkül vagy el sem indul, holott fé órája még futott stabilan).
    Mindenesetre jó lenne tudni ki milyen csodát várt el mondjuk a W8 és 8.1-től? :F

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • opr

    veterán

    válasz [CS]Blade2 #511 üzenetére

    Lehet velem van a baj, de én ebben tényleg annyit látok/olvasok ki a cikkből, hogy előre szól, hogy készülhetsz ilyenre. Sehol nem látok olyat, ahol azt mondták, hogy most nem jó ötlet oc-s kártyát venni, pláne hogy kedvedre downclock-olhatod. A jövőt senki nem tudja, spekulálni lehet, csak ahogy írod is, az esetek 99%-ban nem jön be. Amiért most talán nagyobb esély van rá, hogy ez nem foltozgatás, hanem tényleg nagy változás, amitől Én személy szerint félek kicsit, mert eddig az api védte a trehány cégeket, mostmár nem fogja, nagyon durva bugokt fogunk látni, ha a management nem látja be, hogy a tesztelésre nem árt némi időt/pénzt fordítani, de ez egy másik téma. :DDD

    Röviden, tömören Én annyit olvasok ki ebből az egészből, hogy előre szól, hogy lehet downclock-olnod kell majd a kártyádat, de igazából ezzel nem kell törődni, mert ahogy a játékipart ismerjük, leghamarabb 3 év mire ez eljön, de talán még az 5 is reálisabb, addigra meg már sehol se lesz egyik mostani kártya sem. Ettől függetlenül nekem nem csípi a szemem, sőt, örülök neki, hogy le lett írva/el lett magyarázva, mert amikor 3-5 év múlva megveszik a haverok használtan ezeket a vasakat, ÉS kiderül, hogy tényleg instabilak, akkor emlékezni fogok, és azonnal fogom tudni nekik mondani, hogy don't lose your shit, gyári OC-progival lődd vissza ref órajelre és örülj. :)

    És ne feledjük, elvileg ezek a cikkek még mindig nem Veér Istvánnak szólnak, hanem a szakiknak. Normál esetben nem szakinak nem is kéne ezeket olvasnia, hanem a megfelelő topicba beírni, hogy ennyim van, erre kell, mondj valamit és kész.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Joshi

    titán

    válasz [CS]Blade2 #534 üzenetére

    Abu85 jön mindig a jövővel, lehet hogy egy sámán? ;] Anno a 290-et is nv verő kártyának kiáltották ki, aztán csak egy kártya a sok közül rengeteg problémával vagy hibamentesen kinek milyen jutott. :D

  • opr

    veterán

    válasz [CS]Blade2 #534 üzenetére

    A nagy változást azért hittem el, mert az. Konkrétan koncepcionálisan egy 180°os fordulat ahhoz képest, ami eddig volt.
    Az, hogy ezzel fognak-e/tudni fognak-e élni a játékstúdiók és ha igen, hogyan, az majd kiderül.
    Azt viszont, hogy a dx12 meg a Vulcan egy hatalmas váltás, azt nem elhinni kell, hanem tényként elfogadni.
    Az, hogy ez mit hoz majd magával, azt viszont jelenleg senki nem tudja. Vannak tippek, vannak remények, vannak szintentikus benchmarkok, amik pont annyit jelentenek, mint eddig (semennyit).

    Én úgy gondolom (de ez szintén csak személyes tipp), hogy az első 2 évben a nagy dx12 illetve Vulcan-adta szabadság nem sebességnövekedésben illetve szebb játékokban, hanem nagyon súlyos bugokban fog megmutatkozni. Remélhetőleg ennyi idő elég lesz ahhoz, hogy a fejlesztők kikönyörögjék maguknak azt a kevés plusszidőt, ami a ~normális teszteléshez kell.

    Az idézetek fent: fele Abutól, ami csak tényeket ír le, a maradék meg olyan tagoktól, akik nem értettk mit írt Abu, de megmagyarázták. :DDD (tisztelet a kivételnek, de abból kevés van nagyon)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Raysen623

    addikt

    válasz [CS]Blade2 #524 üzenetére

    Aki ilyesmiket várt a dx11-től és társaitól vagy akármelyik korábbi verziótól, az megérdemli azt amit kapott. Én még emlékszem mekkora felhajtás volt a DX10 körül, de csak annyit hozott amire számítottam. A DX11 és variánsai igazából túl sok változást nem hoztak, DE a folyamatos ajánlott hardver igény túllövése márnálam is kiverte a biztosítékot sok esetben. Ha a DX12 csak anyin tud változtatni, hogy ezt a felállást valamennyire kijavítja, akkor már megérte. Mire gondolok itt: számítási folyamatok optimalizáására és azok korrektebb szétosztására GPU és CPU közt. Ugye legtöbbet eről beszélünk + a GPU-k állítólagos 30%-os igéybevételének növeléséről kb a duplájára. Ha csak ennyi fog változni, akkor az már nagy előrelépés lesz ugyanolyan grafikai minőség mellett. Tehát én speciel nem szebb grafikát várok, hanem optimalizálást és/vagy normálisabb fizikát (ugye ezt is igérik). Azán majd meglátjuk mi lesz belőle...ezért sem veszek most semmit a géphez. Lehet nem lesz értelme. :DDD

    (#525) Tesla93 : valóban. :R

    [ Szerkesztve ]

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Új hozzászólás Aktív témák