- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
Ahogy mondod, google maps, és ha külföldön kell használni és nem akarom azt a kevés adatforgalmat sem, akkor akár ingyen is van Here, ami nem a legszebb, de még mindig oda találtam vele mindenhová offline előre letöltött térképpel.
batai15:
Ahogy mondod, AndroidAuto és telefon kombó kell, főleg a telefonok frissítését, frissítési ciklusát, adatkapcsolatát tekintve. Egy autót nem egy-két évre vesz az ember (legalábbis általában az én környezetemben), telefont viszont jellemzően 3-4-6-8 darabot is használ az ember autócserétől autócseréig. Ha a jármű ad egy kijelzőt a gyorsan frissülő technológiának, akkor minden rendben is lehet egyből. -
kelly416
veterán
Igen, nekem is azt mondták (céges kártya, csak ezt használom egyébként, nincs is saját), hogy használjam nyugodtan, a havi adatkeretem felét eltolhatom EU-ban, ha túlléptem, megánként a gatyám rámegy 50euróig, utána csak lekorlátoz. De azt már nem is nagyon tudták megmondani, hogy az 50juróba hány mega fér bele.
atike:
Tudom, de azzal előre megtervezett útvonalak környékeit tudod bejárni, és nem tudom, mennyire "környék", de amikor elmész valahová és onnan csillagtúrázni szeretnél, de idő közben kiderül, hogy teljesen másfele sokkal szebbet láthatnál, akkor lehet, hogy emiatt falba ütközöl. Akkor meg elő lehet kapni a Here-t még tartaléknak, mert ott országot töltesz le egyben. De egyébként az uniós nettel meg a free-wifi terjedésével tényleg egyre inkább tárgytalan az ilyen óvintézkedés. -
kelly416
veterán
válasz #06658560 #45 üzenetére
Ha jól értelmezem a kolléga szavait, akkor egyet értek Vele. Nem kell a navinak szinte semmilyen inputot megkapnia az autóból, mert eddig sem kellett. Ne tartsa már rajta sem egy NNG sem egy senki más az ujjait az autóm szenzorjain. Nekik kell adni egy tervezett útvonalat előre tervezett kereszteződésekben való iránymutatással, és ha az autó nem arra megy, mert pl. nincs is lekanyarodó sáv ott, ahol a navi mutatná, akkor ne vigyen neki a navi miatt a falnak, hanem a navi tervezzen újra. Ennyi. Mint most a telefonon. Nem nyúl bele sem kormányba, sem pedálba, csak javaslatot tesz. Ehhez meg nem kell az autó szenzoraitól infót kapjon, mert ahol az autóból a naviba megy infó, ott esetleg a kisördög visszafelé is kommunikálhat, ha Murphy épp úgy hozza.
-
kelly416
veterán
Ez igaz, de miből tart google térképen belekalkulálni ezeket? Vagy nem tudja a google, hol vannak a villany-töltőpontok? Oké, induláskor egy kis plusz tötykölés a telefonon, nem tudja alapból, de szerintem a google is hamarosan rájön erre, és máris húzni fog rá egy sémát amiben megadhatod az átlagos hatótávodat és már kalkulál is. Túl sokan dolgoznak a keresőóriásnak, hogy senkinek ne jusson a fejébe ez és ne tudják leprogramozni.