- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Ez tulzas lenne (hibridek full kizarasa). Sajnos ez a gondolkodas olte meg a bmw i3 rex-es valtozatat, ami egy zsenialis dolog szerintem: csak akkubol tud menni, de van benne egy egyszeru robogomotor, es ha keves az akku, akkor egy egy munkapontos, halal egyszeru motor nekiall aramot generalni (hajtaslanctol fuggetlen). Hozza 9 literes benzintank. Most nem ez lenne a jo megoldas? Nem kell felni hogy kifogy de mivel korlatosan tud vele menni (talan 80km/h) es nem bonyolitja ugy mint egy normal hibrid az egesz autot (es nem neheziti!), pont alkalmas lehetne (persze mas meretben) ez a hozzaallas elso autonak is.
A mi Amperank teljes elettartam fogyasztasa benzinbol 2.8l (a holland tulajjal egyutt), nalunk mar lement 2.7-re. Csak videkre van benzinezes, akkor is 1.5 koruli (nem is tudom fejbol) motorral.