- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Te beszélsz habzó szájról, amikor neked habzik folyamatosan. Olvasom a hsz-eket és a stílusod(már ha ez annak nevezhető), szánalmas. Kicsit nézz magadba, utána szólj le másokat.
Ja, és ne írj baromságokat. Magadat járatod le. Rajtad röhög mindenki.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
mcdennis
tag
Nem tudom miről beszélsz. Ki mutogat? El kellene olvasni a kontextust (és értelmezni) nem csak a megszokott mondatokat beböfögni
OMG. Úgy jönnek ide a régi autók, hogy abból rengeteg van és rendkívül károsak. Azokat az autókat kellene szigorú műszaki vizsgákkal, adókkal kivezetni a gépjármű parkból (ezzel parhuzamosan tömegközlekedést fejleszteni) és az embereket újabb, korszerűbb, kevésbé szennyező típusok fele irányítani. Ebben nagyobb lenne a potenciál és nagyobb hatást tudnánk elérni mint azzal hogy évi 1-2 ezer elektromos autót a piacra dobunk. Szerintem ezaz elektromos autó támogatás inkább egy tehetőseknek akik nyilvan tobb adot fizetnek be egyfajta pénzvisszaosztás. Ami nem baj, en nem vagyok kommunista, aki tobb adot fizet kapjon tobbet vissza belole, de akkor ne mondjuk már hogy ez a nagy környezet megmentésért folyó harc. Nyilvan van ilyen celja, csak ha igazan tenni akarnanak valamit lennenek mas hatasosabb eszkozok. (Dugódíj, automentes övezetek, közúti károsanyagmérés a régi autóknak)Én meg Pesten élek és tudom milyen itt a levegő. De azis kemény mikor lemész vidékre egy szegényebb utcába és arconcsap az ottani levegő télen
Jajde kis butus vagy. Olyan autot fognak venni amilyet kapnak a “boltba”. Az meg a szabályozáson mulik amit az EU elég rendesen szabályoz is. Az EU azt is előírhatná a sok karosanyagkibocsatas csokkentesi normak mellett hogy milyen legellenallasi egyutthatoval johetnek ki személyautók pl. A marketingről meg nem is beszélek. Ahogy nekiestek a dízeleknek úgy nekilehetne esni a SUVoknak is és lehetne a közvéleményt más autótípusok felé irányítani.
ezt a Teslásat ki mondta neked, mert rendkívül humoros.
[ Szerkesztve ]