- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz guriga1234 #9 üzenetére
"De ha ilyen jó lenne az elektromos autózás, akkor nem annyi lenne hazánkban, mint amennyi van. Azzal ne gyere, hogy az elektromos autó drágább, mert sokkal több, sokkal drágább nem elektromos autót láthatsz minden nap."
Hasonlítsd össze az azonos kategóriájú autók árait, mindjárt meglátod miért nincs annyi elektromos autó. És minél olcsóbb autót nézel annál nagyobb a százalékos árkülönbözet. Pl. golf vs e-golf, up vs e-up. Választék sincs sem az új sem a használt kategóriában. Ami jó vétel lenne új autóban (pl. kona, niro, ampera-e, model 3) azt vagy nem is kapni még itthon vagy 1-2 év a várakozási idő. Még legalább 3-5 év mire a legtöbb autógyártónak lesz egyáltalán olyan elektromos autója, ami az átlag számára is megfizethető és elmegy 4-500 km - t egy töltéssel.