- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
válasz Judgement #42 üzenetére
A játékkódokról szerintem mindenki tudja itt, hogy hogyan működnek - én is adtam már el, és vettem is ilyeneket... Nem megoldhatatlan...
Azt meg persze értem hogy a szervizes kolléga túlterhelt, de ez engem vevőként hol érdekel, vagy miért az én problémám. Adok több tíz, vagy manapság inkább több százezer forintot egy hardverért, akkor azt azért teszem mert kell és használni akarom. Nem azért fizetek hogy ott rohadjon egy polcon hetekig...
Maguk a gyártók - mittomén pl. egy Asus vagy egy Sapphire - jellemzően kifejezetten gyorsak és együttműködőek ha garanciális problémáról van szó (persze vannak kivételek is, pl. Steelseries), és velük gyorsan el lehet intézni a dolgot, szóval ha valami mégis hetekig vagy akár hónapokig tart, akkor 99,9% a köztes láncszemekkel, tehát a bolttal vagy a nagykerrel ill. forgalmazóval van baj... Ez esetben pedig jogos a vásárlói felháborodás.
Aztán hogy a főnök a hülye mert nem alkalmaz több szervizest, vagy van elég szervizes de inkább LAN-partyznak munka helyett az engem vásárlóként már hol érdekel? Más cégnél is van gond bőven... Lehet az én munkahelyemen is sok gond van, mégis végig sz*ptam hogy fizetni tudjak a hardverért... lehet a futárnál - aki hozta/vitte a hibás cumót - is gázos a helyzet, meg a gyártónál is, meg akárkinél... mindenkinek meg van a maga baja, mégis teszik a dolgukat belátható időn belül.
A bolt miért mentesülhetne ez alól? Jogos elvárás, hogy ne legyenek ők sem gyenge láncszem - vagy ha mégis azok, legalább tegyék azt becsülettel és sűrű bocsánatkérések közepette. De e helyett sokszor még a stílusuk is elég lekezelő, ill. a vevőt nézik hülyének (ha egyáltalán válaszra méltatják).[ Szerkesztve ]
Turenkarn
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen