Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz Foglalt név #82 üzenetére

    Ameddig nem lesz valamilyen "incidens", ameddig probléma nélküli a hozzáférés és megtalálja a hallgatni kívánt dalokat, addig - jogosan - nem meggyőzhető, hogy a rendszernek vannak hibái.

    Én nem szeretek egyoldalúan megváltoztatható bérleti szerződéssel bérelni semmit, főleg ha az minőségben gyengébb is. Sajnos a streaming tartalmak a technológia korlátaiból fakadóan nem fogják soha megütni az adathordozóra rögzítettek minőségét. Van akit ez nem zavar, mert nem látja, nem hallja.

    De attól függetlenül azok akik látják/hallják jogosan aggódnak, hogy tendencia lesz a minőségrontás. Például a Spotify streaming formátuma már visszalépés, mert normalizálják a zeneszámok hangerejét (loudness). Természetesen egyoldalúan, kérdés nélkül. A Netflix minősége dettó véleményes, az állítólag 17 Mbps, az nagyon nem 40. Engem nem zavar, hogy van akinek ez megfelel, van olyan helyzet, amikor ez is kielégítő, sőt; csak akkor minek dobálózunk állandóan a lossless, 8K, HDR és egyéb betűszavakkal? Minek a fél-egy terrás telefon?

    [ Szerkesztve ]

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

Új hozzászólás Aktív témák