- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
így van.
ezen nem kell kattogni, hogy melyik autómárka gyárt sz@rt és melyik jót, mert ez nem fekete és fehér. meg kell kérdezni a szervizeseket és az mindent eldönt.
de azért csendben megsúgom, nem mindenkinél számít a megbízhatóság és az alacsony fenntartási költségek. van akinek a sebesség és lóerő a minden, mert megengedheti magának. fél évente lehet venni egy porschét, vagy lambót.(#18) Sanya: de azt nem mondtad, hogy 14 évesen mennyit futott. 60k-t, vagy 300k-t. mert ez ugye nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
Igen, nekem is volt már rengeteg autóm, tudom miről beszélsz. de lehet, hogy rossz példát mondtam a porschéval. mert mondhattam volna egy downsize-ingolt 1.0-s mondeot, vagy 1.2-s passat-ot is.
amíg céges kocsi és a szervíz két évre le van rendezve a lízingszerződésben, addig nem fáj a használónak. de ezek mellett is van az a magánember akinek meg se kottyan két évente egy turbó csere, még egy ilyen autóban sem. a lényeg, hogy neki szép, új, újabb, legújabb autója van. és ha kijön egy sávtartó asszisztens, akkor viszi vissza a kereskedésbe, hogy számítsák be a hat hónapos autóját féláron, mert kijött egy facelift. na az ilyeneknek lesz jó az IoT-s autó. Ami majd magától hazatalál, beáll a garázsba és mire felérsz az emeletre, le van főve a kávé. de ha éppen az a híres német precizitás véletlenül elromlik, akkor nem megy sehová, mert nem tudja még beindítani sem a kocsit csak ha a szervizes kimegy és panelt cserél. a gyerek meg menjen iskolába az esőben, ahogy tanulta. én azt mondom; valami mennél összetetteb és komplikáltabb, annál több a hibalehetőség."Akula Sub, ready for the deep!"
-
8th
addikt
Óhh... remek. Majd szólj amikor a 27éves vectrád teljesíteni fogja minimum az euro5 normát. A hasonló korú 16v GSI-m katalizátorral is csak euro2-t tudott. Az autógyártók nem azért erőltetik az 1-1.5 literes hengerlekapcsolós turbós motorokat mert az a fétisük. A gyártók lennének az elsők akik legszívesebben a kukába vágnák az egész downsizeing elmebetegséget ha megtehetnék. Tessék a törvényhozókat szidni az ő saruk az egész.
Hagyjuk már ezt a kihegyezett motor hülyeséget. Az alap TSI 1200ccm-ből hoz ki 84 lóerőt. Az sok egy 1.2T motortól? Az erősebbik is csak 105 lovat. Ha az szerinted kihegyezett mit mondasz a Honda (Jazz 1.2) és a Suzuki (Swift/Splash 1.2) szívóbenzin motorjaira? Mert azokból turbó nélkül kipréseltek 90 és 94 lóerős teljesítményt. Meg is látszik a vezethetőségükön. Nyomatékot hírből sem ismerik és szét kell forgatni őket, hogy történjen valami. 100x inkább egy turbós akármi mint egy ilyen hoki motor. -
Sanya
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Autós topik
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Politika
- Ford topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest