- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nebancsa
senior tag
Nem semmi, visszaosztva az összeget, minden vásárló kap egy misit kb. kártérítés gyanánt.
-
mepet
addikt
Ez semmi. A Volkswagent felszámolni, irodáik helyét sóval hinteni! A mocskok csak a vásárlóiknak fizetnek? És a többi német állampolgár, aki hamarabb fog meghalni a környezetszennyezés miatt, amit illegálisan, szánt-szándékkal okoztak? Velük mi van? Az ő életük rövidebb a Volkswagen miatt. Ez pénzben nem kifejezhető, szerintem a vállalatcsoport minden fillérjét ki kéne fizetni az áldozatoknak, a vezetőiket pedig akár életfogytiglanra... Szándékosan emberek millióinak vették el a lehetőségét az egészséges élettől, emberek millióinak életéből vettek el mérhető időt. Ez a bűn nem megbocsátható.
És a nem német áldozatokról még szót sem ejtettem...
-
btprg
senior tag
válasz Atomgeszi #99 üzenetére
Azért nem csak tötymörgő majmok meg idegbeteg barmok vannak, hanem olyanok is, akik értelmes módon szeretnének közlekedni. Ezért vagyok allergiás a tiedhez hasonló véleményekre, mert elképzelésem szerint (persze lehet hogy rosszul gondolom) ti vagytok azok, akik ha az egész úton nagy forgalom van és sűrű kocsisor, akkor is állandóan előzgetnek, és mindenkit is veszélyeztetnek azért, hogy 3 perccel hamarabb érjenek haza a tanyára... Meg akik jobbról-balról előzgetnek hogy a következő pirosnál hamarabb satufékezhessenek, és még nagyobb dugót generálhassanak.
Ezt Danex-nek is címezve:
Ha már valaki abban a szerencsétlen helyzetben van (szerencsére én nem), hogy minden nap autóval kell járnia, akkor miért nem tud szépen haladni az árral, miért akar pár perc előnyért állandón a tötymörgőkön idegeskedni és agresszíven előzgetni? Ő maga is hamarabb fog megpusztulni a sok idegeskedéstől, és nagyobb eséllyel is nyír ki valakit... És soha nem a 2 tonnás, guruló atombunkerben utazó hagyja ott a fogát, hanem az akit bedarál. Erre nem az a megoldás, hogy utazzon mindenki teherautóval."Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
veterán
Japán hybrid-et kell venni. Környezetbarát (főleg városban) és nem kell vesződni a töltéssel. Plusz még megbízható is.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Reggie0
félisten
-
Atomgeszi
veterán
Az értelmesen módon való közlekedés nálad kimeríti az óra 60-70-et síkegyenes főúton(ami GPS szerint 51-61)?
És nem, nem előzgetek barom módjára, mint írtam, az autóm nem is ilyen beállítottságú.. Csupán felfogni sem vagyok képes, hogy mi késztet valakit(és nem a ladásokról, trabantosokról beszélek, hanem azokról, akiknek mehetne is akár az autója, ha szeretné) erre. Mert nem műszaki probléma az fix..
Egy bátyámat már elvesztettem autóbalesetben(igaz, nem ő vezetett, csak hátul ült - tehát abszolút nem tudta befolyásolni a körülményeket), szóval 100x is meggondolok egy-egy manővert.. Attól függetlenül, ha elmegyek itthonról reggel, és utazok 1,5 órát összesen, akkor azt dinamikusan szeretném tenni, mindig a biztonságos közlekedést(nem gyorshajtva) figyelembevéve, és nem tudom felfogni, hogy egy két embernél mi indokolja a lassú araszolást km-eken keresztül a nagy puszta semmi közepén száraz napos időben, teljesen jól belátható útszakaszon. Ugyanígy a 80-nal közlekedőkre is haragszom, mert akkor már miért nem megy óra 90-nel(ami még mindig 81 valós), mikor semmi nem indokolja, hogy ne tartson fel 1 ember 15 másikat. Főleg, ha nekem esélyem sincs a biztonságos előzésre, erőtartalék híján(nyilván ez az én problémám, néztem is új autót, de a 2010 körüli 1-1,5 milliós példányokról ne beszéljünk megbízhatóság és konstrukciós dolgokról, mert sajnos 3 misi alatt nem találni(számomra) megfelelőt) -
8th
addikt
Szennyez az mindenhol még a szomszédos országokban is épp ezért semmilyen jelentősége nincs annak, hogy mi hová szennyez. Ezt nem akarják megérteni a villanyautó hívők sem. Globálisan kellene gondolkodni. Egyetlen élhető bolygónk van és pont. Innen nincs hová tovább állni ha majd végleg lenullázzuk. Itt döglünk meg mind.
Fura nekem ez a kettős mérce amivel mindenhol találkozik az ember. Felháborodva szidunk egy autógyártót - hozzáteszem jogosan - miközben le se szarjuk, hogy a kedves szomszédaink simán halálra mérgeznek minket is. ~700 magyart kapálnak bele a földbe minden évben a szomszédos szénerőművek miatt. Wazzeg az egy kisebb falu lakossága... Nem mentegetem a vw-t tőlem ott rohadjanak meg ahol vannak megérdemlik, hogy az ingük gatyájuk rámenjen a perekre és a kártérítésekre de látni kell, hogy ők csak elhanyagolható jelentéktelen apró kis csepp a végeláthatatlan tengerben. Tudod mennyi üzemanyagot éget el egy Boeing 373–800? 2526 kg-ot repült óránként. Csak a Ryanair egyedül 438 darabot üzemeltet ebből a típusból. Ha feltételezzük, hogy minden gépük csak napi két órát van a levegőben az napi 2 212 776 kg kerozin. ~2,2 millió kg/nap. Egy év alatt az 807,6 tonna HA! csupán napi két órát röpködnek/gép. És ez csupán egyetlen légitársaság. Pánikolunk itt ezerrel a dízel autók miatt amelyek egy évtizeden belül teljesen el fognak tűnni a személygépkocsikból. Lehet, hogy ki kéne végre húzni a fejünket a seggünkből és el kéne kezdeni ennél fontosabb dolgokkal foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
Az, ha az autóipari cégek végre becsődölnének, az szerintem végső soron előrébb vinné a világot. Végre megszűnne az átfedés a "petrokemikális autóipar" és az "információtechnológia" Kondratyev ciklus között és átléphetnénk az utóbbiba. Hamar elháruna ezáltal a klímakatasztrófa is. Természetesen a nagyobb jó sok rövid távú szívással is járna, pl. a magyar munkahelyek 90%-ának megszűnésével (sztem kb ennyire függünk a petrokemikális autóipari vállalatoktól). Ám ami késik, nem múlik...
-
mepet
addikt
Nincs itt semmilyen kettős mérce.
A szénerőművek tudtommal nem csaltak a kibocsátásukkal. Annyit szennyeztek, amennyi törvényesen megendedett.Nem mellesleg régiónkban két út van, vagy tűrjük a szénerőműveket, vagy oroszországtól veszünk mindent, az pedig végül oda vezet, hogy a gáz mellé küldik a tankjaikat is. Szóval ez sem egy fekete-fehér kérdés természetesen.
-
bambano
titán
válasz mjani1172 #83 üzenetére
"Tehát úgy gondolod, hogy te és a vectrád javul annyit valmitől, hogy megfogtok egy teslat gyorsulssban?": nem, te vagy tájékozatlan, és nem tudod, hogy a tesla akkupakkja annyira melegszik az ilyen gyorsulási versenyektől, hogy az autó sokat gyengül tőle.
egyébként igen: a vectra az etalon. nem azért, mert csúcs termék lenne, hanem azért, mert egy józan, környezetvédelmi szempontból optimális autó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
mepet
addikt
Éveken át, tudatosan csalni mindenki más hátrányára, tömegeknek egészségügyi problémákat okozva anyagi érdekből. Ez nem bűn szerinted? Nincs itt semmi látnivaló? Csak azért mert valaki többet szennyez törvényesen és köztudottan? Mi köze ennek ehhez?
Lophatok, ha van, aki többet lop? Ölhetek, mert Sztálin úgyis többekkel végzett? Ez már csak így megy?
-
veterán
Én főleg pályán használom úgy 6.8-6.9 körül eszik a Corolla.
Városban úgy hogy dinamikusan vezetek 5.0-nál megáll de inkább 4.8-4.9. (évszaktól függ - normál mód) Odafigyeléssel ki lehet hozni 4.5-ből a 100-at városban, eco-ban pedig 4.2-4.3-ban de az már kényelmetlen.0-50-ig pedig brutál húzása van. 50-nél kifing a rendszer de városban ugyebár nem is igen kell több.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
kisfurko
senior tag
Azért ez egy elég érdekes életfelfogás...
Az erömüvek, fütés, szállítmányozás stb. felelnek a kibocsátás jelentös részéért, érdekes módon, mégis az autókra vonatkoznak már-már betarthatatlan normák. De ez rendben van, hiszen a nagy szennyezök betartják a szabályokat, értem.
Nem tudom, miért lenne jó, ha becsödölnének az autógyártók, hiszen a szennyezés kicsi részéért felelösek, nem változna semmi, max. Európa gazdasága még jobban szenvedne a világ többi, sokkal szennyezöbb részével ellentétbenMár meg is írták a nagyokosok, hogy az újabb autók többet szennyeznek (sic!). Azt nem fogta fel az agyuk, hogy a WLTP szerint kisebbet hazudnak, ezért magasabbak a "mért" értékek. Persze az elöírások "okosan" vannak megcsinálva, és a benzinesnél 1:1-ben számít a nitrogénoxidok kibocsátása, míg a diesel egy-két évig 1:2-ben, hogy szebbek legyenek a számok. Valós mérések helyett még mindig csak próbapadozás van. Megy a szén-dioxid hiszti, aztán csak trükközésekkel lehet betartani az elöírt értékeket, mint a hibridek 2l-es fogyasztása, meg az elektromos autók után járó negatív kibocsátás.
Az autótulajdonosok ugyanolyan sárosak ebben a témában, mert az akkori "mért" adatok szerint is egy nagyságrenddel több nitrogénoxidot bocsátottak ki a dieselek, mint a turbós benzinesek. Én pont emiatt nem a dieselt választottam 2013-ban. Szépen benne volt a katalógusban a motoradatoknál, csak akkoriban nem volt divat még azt nézni, most meg lehet rajta hüházni, meg perelni. Mindenki hülyének nézett akkor, hogy a benzinest választom, mert az milyen sokat fogyaszt. De továbbra is megy az álszentkedés, a lényeg, hogy pénzt húzhassanak le a gyártóról, aztán vásárolják a SUV-okat (amik csak a próbapadon remekelnek az értékekben) engedményekkel a régi dieseles után. Így duplán jutnak pénzhez, aki meg szagolja, egy vasat se kap! -
7Heads Drago
veterán
Konkrétan milyen motorokat hasonlítasz te össze? Mert nekem úgy tűnik, mintha a benzineshez mérnéd a dízelt.
Az euro besorolások normái folyamatosan csökkenek. Akkor hogy jön neked ki magasabbra ez az új autónál? És minden értéke kisebb mint a régebbi.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
bambano
titán
válasz mjani1172 #125 üzenetére
próbáld meg egészében értelmezni, amit írtam.
azt írtam, leírom mégegyszer, hátha másodikra megérted:
egy menetben, negyed mérföldön valóban nem közelíti meg a vectra a teslát. de amint több versenyt kell futni vagy lényegesen hosszabb lesz a távolság, a vectra elveri a teslát, mint a rongyot. a teslának az akku hűtése problémás, így a harmadik-negyedik állórajtos negyedmérföldes drag versenyen kipurcan (nem tönkremegy, visszavesz a teljesítményből). de mondjuk fussunk egy Debrecen-Pest távot sebességkorlátozás nélkül. A vectra elmegy ezen a 220 kilométeren 200 fölötti átlaggal tankolás nélkül, a tesla meg nem. De ha tankolni kell, akkor is: 3 perc alatt telemegy a tank, a tesla meg dekkolhat egy órát a gyorstöltőn.egyébként igen: a vectra etalon. meg lehetne etalon más, hasonló elvek szerint tervezett autó is, csak nekem vectrám van, nem másom. miért etalon?
1. eléggé alacsony a fajlagos teljesítménye
2. szívó motor
3. benzines
4. nem alapmotor van benneaz 1-3 feltételekből következik, hogy a modern autókhoz képest relatíve alacsony a nyomás a munkaütemben a hengerben, relatíve alacsony az égési hőmérséklet. ennek az az eredménye, hogy a beszívott nitrogénmolekulák nem esnek szét, ezért nem képződnek nitrogénoxidok. tehát nem jön belőle rákkeltő anyag. szemben a turbós, nagy munkaütemi nyomáson dolgozó modern motorokkal, amikben annyival magasabb a hőmérséklet, hogy szétesik a nitrogén, rosszabb esetben találkozik oxigénnel és akkor nitrogénoxid keletkezik. amit vagy beszívsz és rákot kapsz, vagy meglocsolod tehénpisivel és megpróbálod semleges anyagokra bontani.
tehát legközelebb, mielőtt kötözködési céllal marhaságot írsz, próbáld meg valóban értelmezni, amire válaszolsz. nem csak te, a többiek is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"...Ha +180-al mész a magyar autópályán és feltart téged a belső sávban 130-140-el előző autó, akkor vess magadra. ..."
Át kellene gondolnod a dolgot. A közlekedési szabályokban benne van, hogy okkal akadályozhatod a többi közlekedőt.
De egy autópályán nem létezik olyan alapos ok, ami miatt akadályozhatod, a mögötted közlekedő járműveket a belső sávban. Nem tudhatod, mögötted ki és miért siet. Ha valaki életveszélyben lévő személyt visz a legközelebbi kórházba, más életét kockáztatod feleslegesen. Ha valami idiótát akadályozol, akkor a sajátodat.
Egyszerűen engedd el a siető járművet. Ennyi.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #126 üzenetére
neked is javaslom az értő olvasást.
az a bajom a döntéshozókkal, hogy nem komplexen értelmezik a problémát, hanem kiszúrnak egy "bűnöst" és arra rámennek.
például kiszúrták bűnösnek a co2-t. hoztak szabályt a co2 csökkentésére úgy, hogy közben semmi mással nem foglalkoztak. csökkent a co2, de a co2 csökkentésére hozott műszaki megoldás miatt megnőtt a nitrogénoxid. tehát úgy csökkentették a kipufogó gázokban levő *EGYIK* káros anyagot, hogy eszükbe se jutott, hogy a másik káros anyaggal foglalkozzanak, így az elszállt a fenébe.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
7Heads Drago
veterán
Sztem minden adat csökken.
Vagy valami nincs rajta?
Illetve még valami: A kilométerre vetített üzemanyagköltséged garantáltan több lesz a vectra-nak, mint egy új keletű autónak euro 6-os besorolással. És ha minden igaz végesek a kőolaj készleteink. Muszáj vele nekik valahogy spórolniuk. Illetve neked se mindegy hogy 100 km-re 9 litert tankolsz vagy csak 4,5-et.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #130 üzenetére
a táblázatod szerint mennyi az euro1 és az euro2 nox kibocsátási határértéke?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
myckie2
őstag
válasz Hieronymus #128 üzenetére
Ne kezd már te is. Jézusom.
-
7Heads Drago
veterán
9 literes fogyasztással egy 300.000km-es futás teljesítmény 390ft üzemanyagár melett: 10,5 millió ft
Ugyanez 5 liter melett: 5,85 milla (persze ez kérdéses, nekem volt olyan 7-es golf tulaj aki állította hogy 4,5-be kijön neki a benzines golf)
Persze az új autó magas szerviz költségei még megnyomnák, de messze nem olyan egyértelmű ez mint ahogy felvázolod. Szerintem.
Azért nem mindegy nyilván az utazási komfort se a két autónál, illetve egy 20 év feletti autónál már sok esetben kérdéses a megbízhatóság is.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
#64791808
törölt tag
De igen, bün, amiert meg is kefeltek oket. De arrol hallottal-e, hogy "arányos büntetes". Illetve vajon felfogod-e az altalad kivantak mellekhatasat. Be lehet csukni az egesz VWAG-t, es akkor europaban 10-15 millio ember megelheteset nyirtad ki.
Valamint kerem megemliteni, hogy szinte az osszes autogyar csalt kisebb-nagyobb mertekben a dizelmotorjaival. Mi lehet ennek az oka? A rossz szabalyozas es a rendes ellenorzes hianya, mindketto mostmar evtizedek ota tema. Mar 20 evvel ezelott nem stimmelt a katalogusfogyasztas a valosaggal, 20 evig nem csinaltak semmit a problemaval.
Ha komolyan vesszuk a buntetgetest, akkor menjen bortonbe minden illetekes allami es unios donteshozo is, sot, ha mar itt tartunk, akkor minden autozo allampolgar, mert igenyukkel erre mozditottak az autogyarakat...
Marhasag. Kinaban konkretan uj szeneromuveket epitenek, Braziliaban egetik az esoerdot, USA-ban konkretan letagadjak a klimavaltozast es beleszarnak a Kyoto-i egyezmenybe. Ez mind rendben, de az EU gazdasagat alapjaiban meghatarozo egyik ceget azt szerinted tarkon kell loni, lesz ami lesz, mert csaltak a mereseken.
Es nem, nem akarom kisebbiteni a bunuket, de azert maradjunk mar meg normalisnak. -
-
#64791808
törölt tag
De bizony, hogy kezdi, en meg folytatom. En szoktam 200 korul megerkezni moged, nyilvan, ha mindketten Nemetorszagban jarunk az autopalyan.
Namost ha eppen elozol, teherautosor van, eloled sem mennek ki, stb., akkor teljesen kulturaltan, nagy tavolsagot hagyva megvarom, hogy befejezd, amit elkezdtel. Illedelmes, udvarias es elozekeny leszek.
Ha viszont tukorbe nezes nelkul kiugrasz elem, vagy passziobol nem mesz le, mert neked jogod van 130-cal a belsoben menni, vagy eppen onjelolt rendort jatszol, akkor 2 par LED reflektorral egetem bele a tarkodba, hogy ez nem szep dolog. Es egy budos szavad nem lehet, mert egy centivel nem vagy szabalyosabb, mint en. -
redgreg
tag
A német bíróság mindenesetre most szórt ki egy életfogytiglant pont arra hivatkozva, hogy aki 160al piroson átcaplatva nekimegy valakinek, az szándékos emberölést követ el. Persze ott a hanyatló nyugaton történt...
#128 Ezt az esetet könnyű észrevenni. Egy sárga jármű jön, a tetején fényhíddal, és szirénával. Minden más esetben semmilyen indoka nincs a megengedett legnagyobb sebességet átlépnie...
Amúgy, meg előzni ha tetszik ha nem a szakadt trabantosnak is joga van, így ha úgy megy ki, hogy téged ne kényszerítsen hírtelen fékezésre, vagy irányváltoztatásra, és az előzés befejezése után meg visszamegy jobbra akkor teljesen szabályos volt, és neked semmi jogod még hisztizni se. Nyilván a "belsősávbérletesek" más kategória.
#137 No olyan pályái ahol alapból nem büntetnek 130 felett (ha balesetezel vizsgálják, hogy van e szerepe benne a sebességnek, ha van elővesznek érte) más, ott jöhetsz 200al, de itt kishazánkban, ha kimegyek GPS szerinti 130al szabályosan, akkor nem fogsz utolérni, és nem tartalak fel. Nyilván figyelembe véve, hogy jobbratartás van, nem belsősávbérlet.
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
válasz #64791808 #137 üzenetére
2 par LED reflektorral egetem bele a tarkodba
Régen nagyon berágtam az ilyenekre. Manapság meg teszek rá nagy ívben. Már egy ideje feltalálták a fényre sötétedő tükröket és eleve sötétített is az autóm. Szóval én ettől még nyugodtan fogok tovább menni a belsőben 130-al. (németbe nem járok ki)
Ellenben az ilyen esetek miatt van annyi idegbeteg az utakon.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #139 üzenetére
látod, ez a probléma, hogy sokan tök nyugodtan szegik a szabályt, esetleg nem is tudják, hogy szabályt szegnek, de legalább büszkék rá.
első lépésben illene eljutni legalább arra a szintre, hogy amikor tilosban jársz, akkor tudd, hogy tilosban jársz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Gebriel
veterán
válasz Hieronymus #128 üzenetére
"Át kellene gondolnod a dolgot"
Szerintem neked kéne át gondolnod a dolgokat részben.
Autópályán a 130km/h a megengedett. Ha valaki ennyivel előz a belső sávban azzal nem "tart" fel senkit ha utána visszatér a saját sávjában, persze valaki elég vágni nem szabályos Illetve nem arról beszélek amikor indokolatlanul marad a belső sávban előzés után, meg persze nem lehet maximális sebességgel közlekedve folyamatosan lehet a belső sávban haladni nem erre találták ki.
De az a belső sáv nem is a gyorshajtóknak van fenntartva. -
#64791808
törölt tag
Mucus, elolvastad, amit irtam, vagy csak kiragadtal ket momentumot, hogy utalhass?
Nem arrol az esetrol van szo, mikor elozol, es nem TUDSZ lemenni, hanem amikor nem AKARSZ.
Hogy a nemet autopalyat miert irtam, azon gondolkodj egy picit, hatha osszeall.
Gebriel: egyrol beszelunk am. Ha valaki okkal van elottem, akkor akkor sem pattogok, ha 100-zal eloz kamiont. De ha indokolatlanul van a belso savban, akkor szabalytalan, es akkor ne azzal foglalkozzon, hogy en mennyivel megyek, hanem hogy o betartsa a szabalyt. Es mielott elojonne valaki azzal, hogy de en is szabalytalan lennek... lehet. De az teged nem akadalyoz semmiben, a te szabalytalansagod viszont engem igen.
7Heads Drago: semmi gond, majd kikerullek akkor jobbrol. Semmivel nem vagy kulonb, mint a legagyamentebb gyorshajto, raadasul te szandekosan veszelyeztetsz, es buszke is vagy ra.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
válasz #64791808 #143 üzenetére
#79-es kommentem.
"Itt előzésről volt szó, nem a belső sávban vesztegelésről. Ha egy kamion előzésénél, abban a 2-3 másodpercben hirtelen megjelenik egy 250-el száguldó autó mögöttem, akkor értelemszerűen feltartom, addig amíg ki nem tudok sorolni. Olyan dolgokat próbálsz belemagyarázni a mondandómba, amiről szó sem volt. Jézusom. "
Szövegértés, általános iskola. Ennek fényében teljesen értelmetlen és felesleges a kommented.
[ Szerkesztve ]
-
Akkor még egyszer.
"1. MÁR MEGLÉVŐ, nitrogénoxidok és szénmonoxid szempontjából a mai top (legyen euro6dt) autóknál *SOKKAL* tisztább vectra, ami több széndioxidot bocsát ki"
Mert?
Én szívómotoros autót hoztam példának. Alacsonyabb fogyasztás és a jobb hatásfok okán kevesebb szennyezőanyag keletkezik. Ezt a szennyezőanyag mennyiséget csökkenti a lambda-szonda, katalizátor katalizátor páros. Az égéskor keletkező részecskéket az OPF.
Az új autók legyártást nagyban környezettudatosabbá tenné a régi járművek újra feldolgozása.Melyik a tisztább?
Nyilván az újabb konstrukció. Az Opelhez viszonyítva főleg. Mivel technikai hátrányba verte magát az Opel, a húsz évig tartó leépülésével.
Ráadásul az új autókat nem kell folyamatosan javítgatni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
mjani1172
addikt
Egyszerűen össze vissza beszélsz. Kb 30 éve az autóiparban vagyok, szerintem nem te fogod elmagyarázni nekem, mi hogy működik.
Gyorsulás: Ne haragudj nem szerettem volna ezt így leírni, nem akarlak megbántani, valóban melegszik a Tesla akkuja, de nem a csoffadt szívómotos Vectra a mérce.Te kb 40 km/h órával mész mikor a Tesla 100 al.
Aminek szintén melegszik a kuplungja, bár az 1,8 as nem szaggatja szét. Más dimenzió a két autó. Szívómotoros Vectra ~ drag verseny? Hűű, tényleg nem bántásból, de ha ilyeneket írsz ,nem hiszem, hogy valaha is volt jó vagy gyors autód.Debrecen-Pest távot sebességkorlátozás nélkül.
Igen ez valóban életszerű.Ilyen szinten szerintem kár beszélgetni, (én megragadva a lehetőséget, ezennel ki is szállnék) két olyan autó teljesítményét hasonlítjuk amik között mintha 1000 év különbség lenne, nem csak 1000 nm.
De gondolom,te vezetsz olyan jól, hogy ezt kompenzálod. -
myckie2
őstag
válasz #64791808 #145 üzenetére
Most kötözködjek én is? a #132-es kommentemre válaszoltál, amiben csak ennyi áll:
"Ne kezd már te is. Jézusom."
Ebben hol írok előzésről vagy bármi ilyesmiről?
Lényegre térve én csak egy olyan egyszerű szituációt vázoltam, hogy tegyük fel van egy kamion konvoj magyar autópályán külső sávban és megkezdem az előzést, de a nagy sebességgel hirtelen mögéd ér egy autó miközben már rég megkezdted az előzést, akkor nem tudsz mit csinálni. Ennyi semmi több. Ti pedig egy ilyen egyszerű mondtadtba belemagyaráztok olyat, hogy én azt állítom, hogy szabályos egy traktorral a forgalombal szemben előzni, miközben jön egy körforgalom. Hihetetlenek vagytok... Ha tudnád honnan indult a kommentem és miből, akkor értetted volna, de az egész nem neked volt címezve és nem is a másik tagnak, ti csak az én komment részletemet kiragadtátok a szövegkörnyezetéből és lehurrogtok, amikor fogalmatok sincs miről van szó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Milyen házat vegyek?
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Háztartási gépek
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen