- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
anulu
félisten
-
válasz t72killer #41 üzenetére
nope, külterület.
csak lejött a tulaj, és szomorúan konstatálta, hogy megint eldurrant a hűtője (vagy a mikró, már nem emlékszem, lényegtelen is).
kihívta az eon-t, haveromék kimentek, rámértek, 168-172. (mod: dúcon, nem konnektorban)
mod2: lehet, hogy a sok gyökér ner-es féreg ami ideköltözött mostanában, azoknak a hőszivattyúi, meg elektromos fűtése barmolja le a feszültséget. nem tudom. de ha erre még rákötünk néhány száz villanyverdát, akkor letérdel minden... országos szinten meg elképzelni nem tudom, hogy mi lenne mondjuk nyáron, amikor a 7000Mw+ -ra volt járatva a hazai rendszer, és import kellett mellé)
és mondom, nem borsod, meg nógrád zsákfalu, hanem balaton part.én egyedül azt nem értem, ha már kész a teljes kiszolgáló rendszer, akkor miért nem a szintetikus, légköri co2-ből készült üzemanyagot nyomják, ami kb tisztán ég, és nincs mellékterméke (kicsit sarkítva).
mod3: az a vicces, hogy a globális co2 kb 12-14%áról beszélünk... ami csak a co2.
mondjuk az olyanokba meg senki nem lát bele, hogy pl az R134A-val mi van. nem tudom pontosan, hogy ezt-e, de ja, a klímagázzal... amikor tehervagon-szerelvény szám viszik a gyógyszergyártókhoz, aztán huss, megy bele a légkörbe. ismerősöm kollégája ment klímázni tavaly valamelyikhez, ott kérdezték őket, hogy mit szarakodnak, mondták, hogy le kell fejteni a rendszerből a gázt. erre valami fejes megkérdezte, hogy látják-e a vagonokat... az mind megy bele a légkörbe egy hét alatt... hello... mondjuk erről szívesen hallanék megerősítést, mert az azért elég durva lenne, ezért fenntartással kezelem.
aujjobba:
vannak mérések, és tanulmányok, hogy kevesebb mocsok rakódik le benned bringázás közben, mintha ülsz az autóban, és úgy szívod be.
nem tudom igaz-e, de érdekes.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#40553216
törölt tag
A gumi osztás nem megoldás, mert a porontyokat az évezredes megszokás miatt gyártják tömegével, csak 70-80 évvel ezelőttig működött a természetes életforma, azaz a megcsinált 20 gyerekből 2-3 maradt életben. De a segg hülye balos jóemberkedés első óriási faszsága az volt, hogy megszüntették a népszaporulat szabályozó tömegjárványokat és élelmiszersegélyekkel életben is tartották a tömeget, így 70 év alatt Afrika népessége HATSZOROSÁRA nőtt, miközben saját magukat eltartani nem tudják, emiatt még mindig a minél több gyereket látják a család jövője zálogának. Fasza kis ördögi kör. De az európai muszlim invázió majd ezt is megoldja, mert ha többségben lesznek, ők majd szarnak az ilyesfajta jóemberkedésre, és visszaáll a természetes egyensúly.
-
hunluki
senior tag
válasz t72killer #73 üzenetére
Én villanyra akartam, igazából keret megvolt rá de az infra még nem. Direkt nézegettem előtte a töltőket hogyan működnek, mennyire vállalhatóak az appok, villámtöltés árban hogy éri meg... a következő már tisztán villany lesz, az elvárásaim között van a rendes infra és autóból meg olyan ami 4-500km-t tud vegyesbe, pályán 300 már bőven jó, tudjon gyorstölteni úgy hogy 20p alatt bele tudjak pakolni még 300km-t és ez az egész kombóba beleférjen a család kényelmesen illetve álljon meg olyan 10-12 misi környékén.
Ha ezt tudja akkor nálam már sima a váltás, mire ez meglesz addigra lesz rendes infra is.
Ettől függetlenül ezt a külön töltögetős-mérős hibridet látom a legjobb megoldásnak.Egyen benzint/dízelt (légkörből kivonós fejlesztés alatt álló történet alapján) és ez generátorként tekerjen hogy végig optimális fordulaton járhasson és úgy termeljen. Otthon lehet tölteni, hosszabb úton meg optimálisan pörög/fogyaszt. Egyszerűen ez tűnik a legjobb kompromisszumnak, igaz ezzel vele jár az a kellemetlenség hogy cipeled mindkét hajtásláncot, illetve a ICE jóval karbantartásigényesebb mint egy mezei villany.
Rengeteg ampera van ami 3-400k km-t futott és a villanyos rendszerének semmi baja. De lásd pl a priusok is legendásan kimennek a világból kategóriát képviselik.
-
félisten
válasz t72killer #73 üzenetére
"Egyértelmű, hogy nem vagyok hajlandó egy értelmes áron beszerezhető pár éves dízel helyett 5x annyiért még mindíg erősen kompromisszumos hatótávú full villanyt venni."
Az azért ugye megvan, hogy te is és a közeli hozzátartozóid is azt lélegzitek be ami kijön a kipufogón?
-
#40553216
törölt tag
válasz t72killer #68 üzenetére
Nem a használati hiányával van a baj, hanem az ottani társadalmak primitívségével. Európában a modernitással a technikai civilizációnak nem csak a negatívumai (környezetszennyezés) jártak együtt, hanem az orvostudomány fejlődése, a demokrácia és sok más, így pl. a szaporaság nagy mértékű csökkenése is.
#71
Kényszerrel semmit nem tehetsz. Ezt csak egy globális katasztrófa „oldaná meg”.
De én nem lépnék vissza a technikai civilizációról. Nem hiányzik a primitív babonaság vezérelte élet-halál harc. A lassú csökkenés éppen a legkisebb népességet adó (15% sincs) legfejlettebb országokban van, a túlszaporulat a primitívekben. A mi lassú fogyásunk közvetlenül nem segít, csak ha összeomlik a civilizációnk és újra lesznek tömegjárványok, illetve éhínség és az ezekkel járó tömeges gyilkosságok. De ez civilizációs visszalépés is lesz.#66
„sokkal jobb létben tartják a pogáraikat”
Hát persze. És mindezt csak azért, mert ők mindenben is jobbak. Semmi más nem okozta ezt a jobb létet.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz t72killer #68 üzenetére
Mert nem lehet vele teljesíteni a hatályos emissziós előírásokat. A dízel motornak hidegen brutális emissziója van. Ez adott és semmilyen trükkel nem tudod kijátszani. Mérsékelni is csak úgy lehet, hogy arra fordítod az akku kapacitásod egy részét, hogy villany üzemmódban közlekedve az autó automatikusan előfűtse és üzemi hőmérsékleten tartsa a kipufogógáz tisztításáért felelős részegységeket. Így a belsőégésű motor beindulását követően szinte azonnal tiszta kipufogógáz távozik a dízel autóból. Ennek az az ára, hogy feleslegesen eldobod az elektromos hatótáv nagy részét és pont ettől válik értelmetlenné az egész.
-
Apollyon
Korrektor
válasz t72killer #68 üzenetére
Pár éve volt dízel hibrid Q7-ből... Ez a legnagyobb ökörség, már bocs.
De mit akarsz a dízellel szenvedni? Büdös, kormol, kopog. Ott a benzines, közel se akkora gázos, mint a dézel.#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Apollyon
Korrektor
válasz t72killer #105 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy a benzines nem káros, de közel sem annyira, mint a dízel. Amíg vannak ezek a "klassz" kormoló dízelek, addig támadási felületet is sokat ad az only akkuról üzemelő pártiak javára.
Ami nekem nem gond, egészen addig amíg nem lesznek "elektromos autó only" zónák, annak ellenére, hogy ez a tech. nem mindenki számára megfelelő alternatíva.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
#89309696
törölt tag
+1
Az elektromos autókkal elsődlegesen a környezetbarátosságot kergetik, pedig sokadrangú tényezője, vannak sokkal jobb előnyei. Úgy kéne felfogni, mint egy euro8-as autót és nem úgy, mint egy 0 emissziós zöldet pukizó csodát. Rendet kéne tenni a fejekben, de egy ilyen hülye világban aligha lesz. -
-
-
válasz t72killer #120 üzenetére
Akkor nézd meg a belső égésű autók fejlődését. Az elején az sem volt zökkenőmentes, de még a 60-as/70-es években is elég macera volt autót tartani. Ahhoz képest nem egy nagy gáz az, hogy lassan tölt. Meg mondjuk ki hogyan használja? Én néha melóba megyek autóval, néha ki a francba a városból fotózni, néha bevásárolni. Ezek ritkák.
Még ritkább az, hogy elmegyünk anyósékhoz, az 170km, és ott vagyunk 1-2 napot. Na most ezt a jelenlegi közül is sok tudja, csak drágák. És még nagyon sokan vannak, akiknek tökéletesen megfelelne egy mostani villanyos is a 21 éves F Astra helyett.
Ja, előző melóhelynek volt 3 Ioniq-ja lízingben, a pesti telephelyre szaladgáláshoz. Egy töltéssel is éppen megfordult volna, de ott is lehetett tölteni. Kívánós verda az is.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
#92253184
törölt tag
A politikai narratíva és a kisember önigazolása.
Az elektromos energia előállítás és szállitás jelentősen tisztább. De ne hagyjátok, hogy a tények megzavarják a világképeteket.
[Environmental Damage to Petroleum refineries]
[Environmental Damage to oil cargoes]
[Environmental Damage of fossil fuels]Az erőművek hatásfoka annyira harminc százalék, mint amennyire az emberek az agyuknak négy százalékát használják. Hülye városi legendák.
A benzint és a gázolajat pedig nem a benzintündér tölti a kutakba. Mire az oda eljut több szennyezést okoz, mint bármilyen széntüzelésű elektromos erőmű.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- Nintendo Switch
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Háztartási gépek
- További aktív témák...