- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nem a fajsúly volt a téma tárgya, hanem a co2-vé alakulásról beszéltünk, ezért nem írtam oda, hogy kg co2/l
sry ha ez félrevezető volt.
nemlehet
szóval nem mondtam, hogy sebességátlépésről lenne szó.
csupán annyit, hogy nem mindegy, hogy egy 60al szüttyögő busz külterületen való előzését 5-10 vagy 15-20 másodperc alatt fejezed be, egyszerűen azért mert nincs tartalék, nincs erő az autóban, ezzel pedig potenciális dynomen helyzetet kreálhatsz... mondjuk a busz mellé érve, egyszer csak hopp, megjelenik valaki szemből, de mögötted meg már ugyanúgy nekiálltak megelőzni a buszt/kamiont akármit... és padlózod, de nem megy.
ku.va szar érzés... bármikor belekerülhetsz, és hidd el, hogy mocskosul hiányozni fog a "kráft".
hcl
nehogy azt mond nekem, hogy koromfelhőt eregető busz mögött fogsz a nyári melegben csurogni a 7-esen, nyáron, 60-70el, mert komolyan falnak megyek
meg fogod előzni, ahogy a bálát szállító traktort, és a 70-80-al battyogó nyergest is.
btw sose érveltem egyöntetűen az elektromos ellen, se mellett.
csak az ellen, hogy nem "zéró emisszió", nem kellene hülyének nézni az embereket, és kurvára nem környezetbarát az, hogy a hat-nyolc éves dízelt most dobd ki, és vegyél villanyt, mert az a fasza, és az a zöld. főleg nem úgy, hogy nem bírja a hálózat, európa villamos áram termelése még mindig kb 50%ban fosszilis... több fatüzelésű erőmű is van (normális?), és már magyarországon is trend, hogy a sok villanyverdába töltjük bele a bakonyi erdőséget... nem tudom, de nekem ez durván kreténül hangzik...
dabadab:
na, akkor lassan kilukadunk valahova.
reggel felkelek, beröffentem a verdát, hagyom kicsit melegedni, meg az olajnyomást felépülni, elindulva, és gyorsítva a fordulatszám-tartomány (nálam 600-1400) nagy részében nekem a 2400Nm fog segíteni a 40-44 tonna gyorsításában, nem az 500 ló... az majd a vége fele, a végsebesség fokozásában szól be.
ezért írtam amit írtam a nyomatékkal kapcsolatban, igaz egy benzinesnél megint más az ábra, mert ott meg inkább a felső fordulatot használod gyorsításra, ahol már a Kw-é a főszerep, nem a Nm-é (még ha ezek javarészt kéz-a-kézben is járnak)
hülyén fogalmaztam, igaz inkább a dízelről van itt a vita, nem a benyásról.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。