- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Mindent összevetve a dízeles üzem sokkal mérgezőbb a benzinesnél, sokkal károsabb a környezetre is, hiába fogyaszt kevesebbet."
Nem teljesen helyes a megállapítás.
A dízel motor hatásfoka magasabb a benzinesénél.
A gázolaj kevesebb szén-dioxid kibocsájtás okoz, mint a bezin. Szén-monoxid kibocsájtása csak az Otto motornak van.
Az Euro4 van újabb előírást teljesítő dízel motor korom kibocsájtása minimális. A részecske szűri és elégeti a felhalmozott kormot. A nitrogén oxidok redukciója a mai autóknál már nem a kamu szoftverrel megoldott.Az kevesebb nyilvánosságot kapott, hogy az Otto motorok szennyezés kibocsájtásával is kamuztak a gyártók. Csak nem akkora mértékben, mint a Diesel autók esetében.
Van egy négy éves Mitsubishim. Aki ma vásárolja meg ugyan ezt a modellt magasabb gépjárműadót kell kifizetnie, mint nekem. Németországról beszélünk.Ugyan itt a belsőégésű motor vs. elektromos meghajtás dolgát is sínre tették. Az elmúlt fél esztendőben legalább 35%-t emelkedett az üzemanyag ár. Az idén még terveznek egy második CO2 kibocsájtás adóemelést. Eközben hatalmas ütemben építik ki az 1KV-os töltőhálózatot.
Én már négy éve is vettem volna elektromos autót, csak a töltés megoldatlansága tartott vissza.
A saját autóm szennyezését sem akarom letüdőzni, nemhogy másét. Nyilván ez egy tanyaközpontban nem probléma. A nagyvárosokban viszont az.
Tudom a szennyezőanyag kibocsájtás nem csökken jelentősen, de legalább nem koncentrálódik a zsúfolt helyekre.Még egy dolog, amit a kőolaj alapú üzemanyagoknál mindenki fegyelmen kívül hagy mindenki.
A nyersolaj java része olyan szállítóhajókkal érkezik Európába, amik nehézolajjal üzemelnek. A környezetszennyezés maximalizálása a dolog. Alacsony hatásfok, szűretlen szennyezőanyag kibocsájtás mellett.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...