- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Apollyon #104 üzenetére
Azert olvass ennek utana, mert a modern, nem mokolt dizelbol a co2-n kivul nem sok minden jon.
Kentartalmat bontja a katalizator, a kormot fogja a dpf, meg a noxot meg fogja az adblue es az asr.
Nyilvan nem hegyilevego, de nem is ifa vagy zil.
Jobban felnek az aggregatok kipuff gazaitol peldaul... Semmelyik generatoron nincs gazkezeles, semmelyik hutoaggregaton sincs, marpedig az osszes hutos kamionon az megy, az osszes hutoboxon az megy, stb.
Lehetne sorolni a hulyesegeket... Nem a karbantartott euro6 dizeltol kell felni... Hanem mondjuk a 0 kompresszios, motorolajjal mukodo bkv busztol...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。