Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D.Va

    senior tag

    válasz #72042496 #9 üzenetére

    Khmmmm... Cryteknél 600-an dolgoztak... azért a 100 fős csapat egy elég átlagos létszám, kisebb stúdiókba dolgoznak ennyien egy nagy kiadónál... 600 embert meg mint pl a Cryteknél (mikor még önálló stúdió voltak) meg nem kevés pénz kifizetni havonta... 1-2-3 millió ft egy ember fizetése átlagban nyugati stúdiókban. Nem is csoda hogy csődbe megy sok játékfejlesztő... Sokkal több a kiadás mint te gondolod. És a fizetés csak egy dolog... Marketingre, reklámra, és a stúdiók fenntartására is eszméletlen pénzek mennek el... A játékfejlesztés eszméletlen drga. Ezért megy inkább a "biztosra" az EA és bevált címeket folytatnak új címek helyett. Nem feltétlenül jó, de a részükről ez a "biztos". Egy új játék nem biztos hogy profitot hoz, nagy a rizikó. Persze 2 évente 1 új címet azért bevállalhatnának nagy költségvetéssel. De nem az EA diktál. Hanem a részvényesek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák