Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Va
senior tag
Khmmmm... Cryteknél 600-an dolgoztak... azért a 100 fős csapat egy elég átlagos létszám, kisebb stúdiókba dolgoznak ennyien egy nagy kiadónál... 600 embert meg mint pl a Cryteknél (mikor még önálló stúdió voltak) meg nem kevés pénz kifizetni havonta... 1-2-3 millió ft egy ember fizetése átlagban nyugati stúdiókban. Nem is csoda hogy csődbe megy sok játékfejlesztő... Sokkal több a kiadás mint te gondolod. És a fizetés csak egy dolog... Marketingre, reklámra, és a stúdiók fenntartására is eszméletlen pénzek mennek el... A játékfejlesztés eszméletlen drga. Ezért megy inkább a "biztosra" az EA és bevált címeket folytatnak új címek helyett. Nem feltétlenül jó, de a részükről ez a "biztos". Egy új játék nem biztos hogy profitot hoz, nagy a rizikó. Persze 2 évente 1 új címet azért bevállalhatnának nagy költségvetéssel. De nem az EA diktál. Hanem a részvényesek.
[ Szerkesztve ]