- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Olyan cégnél vagyok, ahol több EU-s és Távol-keleti gyártó (üzem) termékeivel dolgozom. Sok helyről jött olyan jelzés, hogy 1-2-3 hétre leáll a termelés, vagy épp az adott gyártót nem érinti közvetlenül a COVID-19, így a gyártás, szállítás folyamatos, de a szállítás megnövekedett időt jelent.
Szerintem ennyi időt ki lehet bírni új TV, vagy épp autó nélkül, de az elbocsájtások jobban fájnak az egyénnek és a gazdaságnak is. Lesz itt fluktuáció, hány pincér és gépösszeszerelő fog cserélni? Illetve aki vissza is kapja a korábbi munkáját, az mennyire lesz lojális a munkáltatójához?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Csaber
senior tag
válasz macilaci78 #1 üzenetére
Autóiparban dolgozom , a vírus fele amúgy is kifogás a sorok legtöbb része ~ 70-80%-on ment , mivel sok helyen nincs raktár időkapu van (időhatár meg kell hogy érkezzen az alkatrész ) , kb most minden cég úgy csinál mintha nem lenne holnap , tömeges elbocsátások stb...oké hogy most pénzt spórol a cég de,mi lesz pár hónap múlva... tömegesen sír majd minden cég nincs munkaerő....a főnöknek AMG merci , aztán elküldi a gombokért dolgozó fizikai dolgozókat...
-
antiapaladin
csendes tag
Szintén autóiparban dolgozom, ezen a héten már csökkentett kapacitással gyártunk, több gyártóterületen 30%-ra nyomták le a termelékenységet az autógyárak bezárása és a kínai gyártókon alapuló beszállítói lánc akadozásának együttes hatása miatt. Itt már a levegőben lóg a bizonytalan ideig tartó fizetetlen szabi.
Az egyszeri melóst állítólag könnyű pótolni (mondjuk sok esetben olyan is lesz a felvett munkaerő minősége) a "nagy ember" meg kb. tesz mindenre. Nálunk pl. rengeteg az olyan vezető akik korábbi multi(k) gyárát (gyárait) segítettek taccsra tenni az ostoba lokális intézkedésekkel és lám most mégis újra magas polcon vannak olyan utasításokat bevezetve, hogy a középszintű vezetők már próbálnak saját bizalmi köröket kialakítani elérendő célként kitűzve, hogy a saját munkájukat el tudják végezni a megfelelő hatékonysággal...
@macilaci78
Szigorúan magánvélemény: akinek van esze az nem a munkáltatójához lojális hanem max. a közvetlen feletteseihez. Egyébként meg ami számít az munkahelyi környezet/hangulat (értsd: nem úgy megy be az ember, hogy ezt a napot is túl kell élni) és a fizu, én ezekhez vagyok lojális. Tűrhető/jó fizu ide vagy oda de a vírus előtt már kényelmes tempóban nekiálltam keresni új munkahelyet a gyökér manager-ek közérzetet romboló baromságaik miatt. -
GreatL
őstag
Szlovákiai Samsung-gyár... ott gyártották a mostani TV-met. Szlovákiában is vettem, speckó szlovák modell
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...