Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Hát jó kis Vampire / Werewolf játék jöhetne.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az összes WW játék azonos (nagyon egyszerű és közérthető) játékmechanizmusra épített, ami bitang jó volt, ahogy a világ is azonos volt mindben (ez a World of Darkness), csak ugye más-más volt a karakterek szerepe. A Vampire ugye sötét összeesküvős/intrikás alaptónusú volt, a Werewolf brutálisabb, "környezetvédős", a Mage megpróbálta az emberi oldalt megmutatni, a teljesen elcseszett Wraith-ban meg kvázi szellemeket játszottak a játékosok (innen is csókoltatom a WW-t, hogy ezt a marhaságot bevállalta, de többet ilyet ne tegyenek).
Az egész annyira egy kaptafára készült, hogy még az alaptézisek is hasonlóak voltak, a vámpírok családjai azonos sémára épülnek, mint a vérfarkasok falkái vagy a mágusok iskolái. Emiatt én haragszom a WW-re, mert erre lövöldözték el a puskaport, ahelyett, hogy kijavították, fejlesztették volna az exploitokat a játékban.
Nagyon oda kellett figyelnie a mesélőnek, hogy a játékosai mit csinálnak, volt egy nagyon jó szöveg a Bíborholdban (Holdtöltében? Tudja a fene már...) arról, hogy a karakteralkotásnál addig játszott az egyikük traitekkel és jó/rossz pontokkal, hogy rögtön az indulásnál agyonverte a másikat egy über baseball ütővel - laposra.
@DaveJr: Melyik "elsőre" gondolsz? Volt a Vampire: The Masquerade – Redemption, ami alapvetően középszerű és a jó között ingott, de nem volt igazán kiemelkedő. A Vampire: The Masquerade – Bloodlines volt a második, ugyancsak a Troika-tól, a története, játékmenete sokkal jobb volt, de annnyira bugos volt, hogy kb. a kijövetele után egy évvel lehetett igazából játszani vele.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fossza
tag
Mondjuk én nem annyira örülök ennek a hírnek, mert a CCP-től nagyon vártam, hogy egy minőségi, World of Darkness MMO-t hoznak létre az EVE Online tapasztalatukat felhasználva és eredetileg ezt is tervezték, amikor megvették a White Wolfot.
Kíváncsi lennék, meddig jutottak ennek fejlesztésében, tovább jutottak-e a concept artoknál, vagy már a gyakorlati fejlesztés is megkezdőtt-e?Szerk: Ja, most látom, hogy már tavaly áprilisban leállították a fejlesztést. Még kommenteltem is ahhoz a hírhez, de már teljesen megfeledkeztem róla...
[ Szerkesztve ]
-
1m1s
tag
Na basszus, már Geralt is eladta magát...
-
Tim82
nagyúr
Volt még Changeling, Hunter meg Demon is... Meg egy Ars Magica is, ami gyakorlatilag a "Mage a középkorban".
A Bíborhold névváltás után futott még Holdtölte néven, a cikk, amiben a baseball-ütős mondat volt, így fejből 1994-es valamelyik Bíborhold számban volt.
A Wraith koncepciója alapvetően egyáltalán nem volt rossz, kicsit túlmutatott azon, hogy mekkora hülyeség szellemekkel játszani.
Aztán volt egy World Of Darkness-reboot is valamikor a kétezres évek első felében.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
DaveJr
őstag
Kérdésed után meg is adtad a választ magadnak.
Annak idején kevés olyan RPG volt ami olyan hangulatot tudott teremteni, mint a VTMR. Nem volt tökéletes játék, de melyik az? Az pedig már egyéni megitélés kérdése hogy középszerű vagy hogy jó volt. Számomra egy nagyon jó játék volt.
Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.
-
nagyúr
Én a Werewolf-al kezdtem a WW pályafutásom, aztán jött Vampire és Mage is. A Wraith szabálykönyve már csak kölcsön volt nálam, és bár a részletekre nem emlékszem kristálytisztán, de a vége az volt, hogy senki sem találta igazán vonzó játéknak, szóval maradtunk inkább más szerepjátékoknál.
@DaveJr: Akkor másképpen fogalmazok: a Redemption története messze nem volt annyira jó, mint a Bloodlines-é.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Tim82
nagyúr
Az tény, hogy kissé nehezen lehet magad abba beleélni, hogy a "határmezsgyén" ragadt lélek vagy, akinek részben meg kell tanulnia valamilyen módon elengedni az életét és szeretteit, részben kb. ki kell jutnia abból az átmeneti, purgatórium-szerű világból, ahol kismilliónyi másik ugyanilyen lélekkel dekkol. Mindezt a szokásos White Wolf-körítéssel: impending & looming end-of-the-world, klánok, crossoverek más WoD-játékokkal etcetera.
De alapvetően a koncepció és háttérvilág egyedi volt és ígéretes, én sajnálom, hogy nem lett sikeres.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Fitzgerald
veterán
"Analóg" pen/paper Vampire-el játszottam nagyjából '98-tól 2002.-ig. A lore meg az art sokkal jobban bejött mint maga a játék, szóval jóval többet olvasgattam, mint amennyit játszottam. Akkoriban inkább a Call of Cthulhu-t nyomtuk nagy erőkkel, meg még a Shadowrun is ment már sokadik éve, mint abszolút kedvenc. A Vampire meg idővel elfelejtődött.
A Troika-féle Bloodlines-tól én is sokat vártam. Nem is lett volna rossz játék, ha kicsit több pénzt és időt kapnak, meg nem bétás Source engine-t.
[ Szerkesztve ]
-
Turist
tag
A White Wolf könyvek jók voltak, és a Paradox minőségi, részletes játékokat csinál. Biztosan nem véletlenül vették meg, már most várom a bejelentéseket
-
A Vampire the Masquarade: Redemption-t tartom a mai napig az egyik legnagyobb jétékélményemnek. Hihetetlenül jól sikerült a fejlesztőnek áthoznia a sötét középkorral vegyített vámpírlét hangulatát, amit az eszméletlenül jól sikerült zenei még tovább is tudott fokozni. A grafikai megvalósítás akkoriban a témán belül kb. mindent űberelt, főleg a játék első felének pályái sikerültek tökéletesre. A sötét katakombák hangulata máig kísért.
A történet pedig az egyik legjobb amivel az utóbbi 15 évben találkoztam. Nem arra mentek, hogy a lehető legbonyolultabb, oda vissza árulásokkal teli kuszaságot próbálják meg előadni, hanem egy ember halhatatlan küzdelmét a szereleméért, ami még emberi létét és a halandó testét is túléli a világ örökké változó sodrásában. A játék végére igen komoly drámai feszültséget sikerült felhalmozni...
A Bloodlines ehhez képest ponyvaregény volt, a sztori a maga kategóriájában jó, de mégis csak a VtM szorijára fog az ember 15 év után is emlékezni...
J.
[ Szerkesztve ]