- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Netfone
- Yettel topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Frissítve! Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#44630784
törölt tag
Egyetértek. Attól, mert a nintendo a maga útját járja természetesen nem következik, hogy mindig mindent jól is csinálnak. A WII-nél a "gyenge hardveren kitűnő játékélmény" stratégia bevált, a WII-U-nál meg nem. Többek között pont azért, mert a WII-U játékélményben nem tudott semmivel sem többet felmutatni a WII-hez képest, a WII-U tehát csak azokat vonzotta, akik a nintendo exclusive címeket a WII-hez képest jobb minőségben akarták játszani, ez a közönség pedig Japánon kívül elég minimális.
Ebből is látszik, hogy a nintendo akkor követné el a legnagyobb hibát, ha a hw-re és a multiplatform címek támogatására helyezné a fő hangsúlyt és nem a játékélményre és/vagy a saját címek bővítésére.