- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Motorikusan ha a szervizelés flottul meg van oldva időben, kellő minőségű anyagokkal és szakértelemmel, akkor szerintem nemigen lehet gond ezekkel. Automata váltó, bele se tudsz nyúlni, nem tudod szétrúgni, max a futóművet tudod szétrúgni a vasúti talpfákon 160-nal.
Szerintem ami előbb megadja magát, azok pont a kényelmi és extra szolgáltatások, például 15 év múlva már nem lesz annyira buta okostelefon, ami ezzel a mai szemmel korszakalkotónak látszó rendszerrel kompatibilis lenne. Például nem lesz USB 2.0-ra átalakító kábel, vagy olyan stílusú lesz a telefon vezérlése, kezelése, ami az autó műszerfalával egyszerűen nem kompatibilis.
Elhal az elektromosok üléseket állító szervomotor, eltörik a szalagkábel.
Stb...Somatom: ezt azért tudom megbocsátani, mert a szélvédő, a fényszóróbúrák is elkoszolódnak, esőszenzort lefossa a madár, stb. Igen, ezek tényleg megtörténhetnek.
atike: az ilyen autót jóllehet, nem engedheted meg magadnak, de ezek a megoldások idővel leszivárognak az olcsóbb autókba is. Ülésfűtés, tolatóradar, tolatókamera, magasságában állítható ülés, kormány sem volt széria, de még választható extra sem 20 éve...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
ben5001
tag
válasz -Skylake- #47 üzenetére
Ha igazad lenne, akkor nem állna elő az a helyzet, hogy ugyanaz az alkatrész egy VW-hez/Audihoz kétszer/háromszor annyiba kerül, mint egy Skodához. (Cikkszám szerint ugyanaz, csak a dobozán más az embléma.)
Másrészt nem az a probléma, hogy valami gyári hibás vagy sem, hanem az, hogy egyre több prémium-autóval kapcsolatban hallani egyre nagyobb problémákat. (Kigyulladó BMW-k: ismerős? Egyértelműen tervezési hiba. Nem anyaghiba vagy ilyesmi!)
Harmadrészt: viccelsz. Pont az a lényeg a "prémium-autóknál" is, mint pl az iPhone-nál. Annyit kérnek érte, amennyit hajlandóak az "elfogultak" fizetni érte. Egy Audi nem azért kerül kétszer annyiba, mint egy fullos Mazda 6-os, mert tényleg kétszer annyi az "értéke".
[ Szerkesztve ]
-
ben5001
tag
-
rootkiller
őstag
Tök ciki ez a sok tech cucc a kocsiban, mert nem tud annyi ideig up-to-date maradni amíg az autó élettartama tart.
Artengo TR 990 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad x200s eladó
- 1 NAPOS AKCIÓ:Ryzen7-Asus TUF Tervező & Gaming FX505DA Laptop-Kitünő állapot-Legolcsóbban!!!
- Xiaomi Mi Max 3 64 GB-os
- 1 NAPOS AKCIÓ: Exkluziv,12.Generációs-Core i5-Érintős Dell Latitude 5430-2026-ig Világgaris-Mesés Ár
- Két laptop alkalmi áron! (Mindkettő Intel cpu - SSD - ddr3 - HDMI - USB 3.0 - jó akku)