- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Sajnos nagyon sokan gondolkoznak úgy ahogy ő. Vagyis dehogy gondolkoznak, csak visszamondják azt amit másoktól hallottak.
Egyébként: lion és lfp aksikkal szerelik az autókat még hosszú hosszú évekig. Szilárdtest ahhoz hogy autóba kerüljön még nagyon nagyon messze van.
Valójában nem az EV lett drága, hanem minden autó. Viszont azt határozottan mondhatom hogy az elektromos autók jelentős árcsökkenés elé néznek (most a gyenge forintot és az inflációt hagyjuk).
1. Jelenleg semmiféle verseny nincs. Mindenki a gyártással szenved, mindent eladnak egyébként szinte annyiért amennyiért akarják. Használt piac is halott, egész egyszerűen felvásárolják az emberek az autókat akkora lett az igény.
Tehát értelemszerűen amint lesz verseny, az árcsökkenéshez fog vezetni.
2. Minél több elektromos autót gyárt egy gyártó, annál alacsonyabb áron tudják adni.Hogy mikor? Hát... évtized végéig biztosan lesz érezhető változás. De a covid és a háború után már nem mer az ember semmit mondani. Az biztos hogy 3 millió forintért nem fogunk mindent tudó új autót venni. Az "olcsó" kategória amit minden gyártó megpályázna az 25-30e euró. Ugye mondanom sem kell hogy ez magyarorszagon megint nem lesz népautó.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz tonyrulez #13 üzenetére
Magyarázhatod az ilyennek. Az elmúlt 10 évben kb. annyit nőtt magyarország villamos energia felhasználása mint 4 millió elektromos autó energia igénye. Láttuk az energiatermelés nem tudta tartani a lépést.
Ma ezt tolja, holnap chemtrailt, utána ruszki propagandát, utána oltásellenességet, majd utána lapos földet, majd utána a világot irányító gonosz háttérhatalmat és így tovább. Ez van.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”