- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tonyrulez
őstag
válasz #75376384 #10 üzenetére
Kiszámolták hogy szénerőművel gyártott árammal hajtott EV amiből kuka X év múlva az akksi, még mindig környezetkímélőbb a belsőégésűnél. És ugye belsőégésűt már nem tudják hova fejleszteni (örülnek mint majom a farkának ha csak az üzemanyag fele megy el fűtésre mintsem mozgásra), míg áramfejlesztésben kimerítetlen megújuló források vannak, csak át kell állni rá, fejleszteni.
Az hogy most nincs elég energia nem egy no-go helyzet. Mikor bejött a légkondi és kellett az áram, akkor sem mondták hogy bocs, akkor nem csinálunk klímát. Felfejlesztették rá az áramhálózatot. Most is ezt kell csinálni. Nem fog egyik napról a másikra megvalósulni, de az autóállomány sem fog egyik napról a másikra full EV lenni.[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42