Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Depression

    veterán

    "14 éve kötött partnerséget az Apple a HIV és az AIDS ellen évek óta küzdő (RED) szervezettel, ennyi idő alatt közel 250 millió dollárnyi adományt gyűjtöttek össze" ez kb. egy napi profit?
    "Így aztán mostantól a (RED) kezdeményezés partnereként az Apple június 30-ig a (PRODUCT)RED termékek eladásából a támogatásra fordítható bevételek 100%‑ával a Global Fund alapítvány COVID-19-válság leküzdésére irányuló erőfeszítéseit támogatja."
    Milyen szépen van megfogalmazva, hogy a támogatásra szánt összeg 100%-át a Covidra szánja, de egy betűvel sincs megemlítve, hogy az applenél a haszon hány %-a fordítható támogatásra. Marketing BS lvl 100. :U

    [ Szerkesztve ]

    Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

  • Depression

    veterán

    válasz nozs23 #30 üzenetére

    Sosem fogjuk megtudni, hogy az így hírdetett termékekből mennyi extraprofit jött be nekik.
    Elhiszem neked, hogy benyeled ezt a maszlagot, de ezek külön erre a célra létrehozott és legyártott cuccok, amik azt üzenik neked, mint vásárlónak, hogy ezt vedd meg, mert ezzel támogatsz egy ügyet, de azt nem tudhatod meg, hogy a sokezer Ft-os árból valójában mennyi megy adományra, és mennyi marad az apple-nél extra profitként.
    Mit látsz a cikkben? 100%-ot, meg 250m $-t! Na ez a marketing legalja.

    Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

Új hozzászólás Aktív témák