- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
válasz #06658560 #41 üzenetére
Jaja, csak pár dollár miatt olyan mértékben sérül a user experience, (mert a központi gép lassú és akad), hogy jobb lenne, ha be sem raknák.
Vagy kifizetném nekik azt a +5dolcsit, vagy 50-et, mindegy, de ilyen 2000-es évekbeli rezisztív kijelző, fos felbontással, foslassú reakcióidővel hagyjanak.
Amikor az ember a mobilján, a tabletjén hozzászokik a sebességhez, a kocsiban is ezt várná el.
Főleg biztonság szempontjából sem elhanyagolható, hogy amikor a sofőr vezetés közben azt matatja (és nem az utat nézi), nincs idő a lassú gépre várni. -
BiP
nagyúr
válasz Dr. Akula #11 üzenetére
Tök fura, hogy míg a 3020e 2magos (nincs SMT), de erősebb a GPU,
addig a 3015e az 2mag/4szál, de megfojtják egy egycsatornás 1600-as rammal.
Értem én, hogy csak így fér bele mindkettő a 6W-ba, de nem lenne rossz, ha mindkettő előnyeit ötvöznék, és az is beleférne 10W-ba. (tehát gyakorlatilag SMT-s 3020e)NAS-ba egyébként biztosan jó cucc, passzívan elmegy, van benne iGPU, tehát nem kell mellé kártya, ITX lapon (akár forrasztva) kisméretben is megoldható lenne.
Nekem atom alapú 4magos J5005 van, ami nem gyenge, de ez biztos erősebb.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Egy átlag autóban nem hiszem, hogy a kesztyűs használat alapkövetelmény. Legalábbis nem életszerű, hogy ezen múljon a használhatóság.
Ahol ez pobléma, ott meg legyen gombos vezérlés.
De ettől függetlenül még lehetne gyors.
Azért elvárnám, hogy egy 8-10milliós autóban gyors legyen a fedélzeti computer. -
BiP
nagyúr
Ahogy a telefonnak is egyetlen feladata van, hogy telefonálni lehessen vele.
De valahogy az emberek mégis százezreket hajlandóak fizetni azért, hogy a mobillal minden mást meg lehessen csinálni, méghozzá egy fluid rendszeren keresztül, amit élmény használni.Az autógyártók részéről ez miért nem elvárás, hogy ugyanezt az igényt kiszolgálják? Megoldani 100%, hogy nem lehetetlen, fizetőképes kereslet biztosan lenne rá. (meg egy >8-10milliós autóba mondjuk ugyan férjen már bele)
Mert jelenlegi állapotában barokkos túlzás infotainment rendszernek nevezni, mert ez így nem igazén ~tainment.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Nem tudom alátámasztani. Akkor vegyétek úgy, hogy meséltem egyet,szárnyalt az elmém, hülyeséget beszéltem.
Én nem láttam még ilyet (igaz, nem is olyan nagy a merítés, nem minden nap ülök drága autókban). De biztos létezik. Mindjárt körülnézek youtube-on.
De akkor fogalmazzuk kicsit át. Nem kétlem, hogy létezik fluid rendszer a piacon. Biztos van. Majd az okosok példát is mondanak. De egy mai új középkategóriás autóban nem lenne ez alap? Tehát miért kell nekünk azon lamentálni, hogy láttam-e már?
Miért nem ez a default, hiszen ennyi pénzbe bele kéne férnie. Szerintem! - mielőtt valaki beleköt.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr