- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
s3nsitivity
addikt
Teljesen jó szám ez nekik. Főleg, hogy az első generációból 1 év alatt adtak el összesen 1,5 milliót így ,hogy egyből elkapkodták az első készletet biztató.
Lehet azzal jönni, hogy mások többet adnak el. Igen, mások többet adnak el és gyorsabban. Viszont nekik megvan a kapacitásuk hozzá. Egy kis cégről beszélünk ami ráadásul bérbe gyárt(ami amúgy hátrány mint előny) ráadásul kis árréssel így a profitjuk is kicsi nem tudnak egyszerre sokat gyártatni. Neki se ingyen van a gyártás. A meghívós rendszer is azért van itt nagyrészt. Persze a #Hype része is de nem engedhetik meg maguknak, hogy legyártsanak 1 milliót aztán várják a sült galambot mert ott maradnak a polcokon plusz mivel bérbe gyártanak az se megy, hogy hahó, kéne jövőhétre 100ezer készülék.
" Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)