Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #72042496

    törölt tag

    válasz DeathAdder #37 üzenetére

    Jobban kellett figyelni (akár az ellenfélre, TR esetében a pályára), nem adtak segítséget a játékosnak. Simán hagytak elveszni. Jobban ki kellett ismerni a mechanikát is. Pl. a TR-ben úgy tudtál a legmesszebb ugrani, ha a platform széléhez sétáltál, hátraugrottál egyet vagy kettőt (erre nem emlékszem), és úgy futottál neki.

    Más játékok meg a full hülye dizájn miatt voltak nehezek, pl. point&click kalandban találd meg a 163 darab néhány pixelnyi tárgyat, aztán kombináld őket a kitalált módon.

    A kalandok sose feküdtek, amúgy szerintem nem voltak ezek a régi játékok olyan ördöngősek. :) Próbáld ki mondjuk az Another Worldöt, megy a modern gépeken, pár óra csak, és abból szerintem látszik, hogy miért lehet szeretni ezeket a mai napig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák