Hirdetés
-
PlayStation 5-re is megjelenik a Slime Rancher 2
gp A játék korai kiadása eddig csak PC-re és Xbox Series X/S-re volt elérhető.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
válasz DeathAdder #37 üzenetére
Jobban kellett figyelni (akár az ellenfélre, TR esetében a pályára), nem adtak segítséget a játékosnak. Simán hagytak elveszni. Jobban ki kellett ismerni a mechanikát is. Pl. a TR-ben úgy tudtál a legmesszebb ugrani, ha a platform széléhez sétáltál, hátraugrottál egyet vagy kettőt (erre nem emlékszem), és úgy futottál neki.
Más játékok meg a full hülye dizájn miatt voltak nehezek, pl. point&click kalandban találd meg a 163 darab néhány pixelnyi tárgyat, aztán kombináld őket a kitalált módon.
A kalandok sose feküdtek, amúgy szerintem nem voltak ezek a régi játékok olyan ördöngősek. Próbáld ki mondjuk az Another Worldöt, megy a modern gépeken, pár óra csak, és abból szerintem látszik, hogy miért lehet szeretni ezeket a mai napig.
[ Szerkesztve ]