- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Nem plusz tonna, csak egy-két plusz száz kg…
Tudnának, csak nem akarnak. Mert a felhasználói igények olyanok Nyugat-Európában. Mondjuk a több száz kg picit túlzás.
Értem hogy te adnál, akkor kérd meg a gyártó hogy tervezzen neked autót. Vagy menj és tervezz autókat a gyártóknak, biztosan tárt karokkal várnak rád.Füleske: De ez technológiai ok. Úgy hívják hogy drága és nem hatékony. Pont ahogy a hidrogén is technológia miatt halott ügy az autókba. Pedig van, létezik, látjuk. De ha van jobb, akkor van jobb. Ez csak amúgy azért vicces mert vannak, látjuk milyen az amikor nagy aksit raknak egy plugin autóba. Mi az eredmény? Nagyobb, többet fogyaszt, drágább, hatótáv pedig a vártnál sokkal kevésbé nő.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Frozen
őstag
mi egy kocsinál 100Kg? de most öszintén ?
Ennyit anyag használatból megtudnak sporolni bármelyik autón ha nagyon akarnak. Nem véletlen voltak a régi autok 700-800kg most meg már egy suzuki is 1 Tonna egy merci meg nem véletlen közel 2 Tonna most nehogy azt mond egy olcsóbb márkába nem fér el a +100kg mert tökön lövöm magam...egyébként az opel 1300-1600kg közt mozogMég mindig nem érted a lényeget ,nem a kis csoringer országoknak kell kocsit gyártani ahol a fizetőréteg nincs meg. És az ország még kicsi is persze nincsenek távolságok. Menj már el külföldre nézd meg mekkora spanyol ,német,francia ,anglia és akkor még csak europában jártunk nem mentünk el amerikába és nem mentünk több országba.
(ez kb városi szöveg akinek minden a szájába van ,nem mész ki vidékre ahol mondjuk 25km körzetben semmi nincs.... vissza meg már nem tud jönni töltés nélkül...)Ez kb olyan mintha most luxemburgnak csinálnának autot ami kb 40km .....
És láttod élő példa az az eset ,hogy tényleg az ember nem képes belátni ,hogy egy sokkal jobban eladható sokkal nagyobb teret nyerő értelmes autot készítsenek és áruljanak és foggal körömmel csak hajtja azt hogy neki ez pont elég és ez igy van jól. Na a gyárba a hasonló gondolkodású embereket is páros lábbal rúgnám ki.Mert nem azt nézik,hogy a bevétel és az eladás és a felhasználás milyen hanem csak az elsőt. Az árakra és az olcsoságokra fent céloztam jelenleg minden ilyen elektromoságú autoval hülyének nézik az embereket hiszen kevesebb alkatrészt tartalmaznak ezáltal gyorsabban és olcsobban gyártható amikor a szalonba kerül meg 5x ára van mint a régi hagyományos autoknak. Az is balek aki vesz bármilyen elektromos autót főleg 20-50km hatotávval 1,5-2x áron
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Noukoum
veterán
mi egy kocsinál 100Kg? de most öszintén ?
Ennyit anyag használatból megtudnak sporolni bármelyik autón ha nagyon akarnak. Nem véletlen voltak a régi autok 700-800kg most meg már egy suzuki is 1 Tonna egy merci meg nem véletlen közel 2 Tonna most nehogy azt mond egy olcsóbb márkába nem fér el a +100kg mert tökön lövöm magam...egyébként az opel 1300-1600kg közt mozog
Tudnak spórolni az anyaghasználaton, csak nem biztos hogy a vásárlók ezt akarják. Régi autókat meg kár ide hozni. Csak azt próbálnám megértetni veled hogy az elektromos nem belsőégésű. Itt nagyon fontos a súly, mert nagyon hatékony a rendszer. Szóval hiába növeled az akkumulátort, azért mert cipeled a belsőégésű motort sosem lesz igazán jó elektromos hatótávod.Még mindig nem érted a lényeget ,nem a kis csoringer országoknak kell kocsit gyártani ahol a fizetőréteg nincs meg. És az ország még kicsi is persze nincsenek távolságok. Menj már el külföldre nézd meg mekkora spanyol ,német,francia ,anglia és akkor még csak europában jártunk nem mentünk el amerikába és nem mentünk több országba.
Igen és? Mit csinálnál spanyolban 200km nyári városi hatótávval? Semmit, benzinmotorral mennél ugyanúgy.. Aztán kifizetted az 50-60 kWh akkumulátort. A kutyának nem kéne. 1000szer vesz inkább valaki elektromost mert akkor van 300-400 km pályás hatótávja elektromosan amivel tud is haladni. És anyagilag is sokkal jobban jön ki, akkor nem beszélve hogy egy jobb autót vesz.És láttod élő példa az az eset ,hogy tényleg az ember nem képes belátni ,hogy egy sokkal jobban eladható sokkal nagyobb teret nyerő értelmes autot készítsenek és áruljanak és foggal körömmel csak hajtja azt hogy neki ez pont elég és ez igy van jól. Na a gyárba a hasonló gondolkodású embereket is páros lábbal rúgnám ki.Mert nem azt nézik,hogy a bevétel és az eladás és a felhasználás milyen hanem csak az elsőt. Az árakra és az olcsoságokra fent céloztam jelenleg minden ilyen elektromoságú autoval hülyének nézik az embereket hiszen kevesebb alkatrészt tartalmaznak ezáltal gyorsabban és olcsobban gyártható amikor a szalonba kerül meg 5x ára van mint a régi hagyományos autoknak. Az is balek aki vesz bármilyen elektromos autót főleg 20-50km hatotávval 1,5-2x áron
Nálad valami nagyon elment az fix. Mondom menj és sírjál a gyártónak ne nekem. Biztosan igazad lesz és elkezdik kidobálni a 200km elektromos hatótávú plugin-hybrideket 1-2 éven belül.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Frozen
őstag
Nem tudom mennyire értesz a kocsikhoz ,de az lejött ,hogy nem nagyon.
1.úgy lehet csökkenteni a kocsi súlyát ,hogy a vásároló semmit nem fog belőle észrevenni,nem is értem ezzel miért hozakodtál elő
2.(Itt nagyon fontos a súly, mert nagyon hatékony a rendszer)
Annyira hatékony hogy ha már mellette van egy benzinmotor akkor nem bír el plusz egy picit nagyobb akkut aminek kb a súlya realisan közel 30-50kg lehetne3. a 150-200km az a lényege ,hogy hétvégén tölsd fel a kocsit és ha mész valahova akkor ne az legyen,hogy a sarkon lemerült...
De fogadok veled az 50km hatótávot is csak úgy tudja a fenti opel ha sem a klíma sem a fűtés nem megy azt nagykabátban ülsz benne vagy ép meztelenül....vagy ép mellette ketyeg már a belső égésű....4.Volt elektromos autód?
300-400km aha álmodban a 3. pontban meg ha sportosabban vezetsz a papíron ami van annak kb az 1/4 részét hozza bármelyik autó. Ott a legdrágább tesla ha rendesen nyomod kifingik 1-2 re a gyorsulási értéket sem hozza tartosan csak pár alkalommal tudja... Kiforratlan még nagyon ez az elektromos technologia.5. 8-13 kw akku elég 40-50 kmre papir szerint nehogy már 50 kw akku kelljen 150-200km re...
6. azt mindig elfelejted ezeknek a hatótávoknak a felét kell venni ,mert haza is kell jönni... akár egy boltból akár egy munkahelyről. Ez még arra is kevés ,hogy Csepelről felmenj árpád hídhoz dolgozni meg vissza....
Nem technologia korlátjai vannak hanem a pénz és a haszon , nyilván a legtöbb átlag elektromos autó 200-500km közt van eladhatatlan termék lenne ha olyan autót adnának ki amit fent írtam...
Ezért írom azt hogy jól átverik a népet.
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Frozen
őstag
Próbáld ki majd rájösz, kiforratlan technologia tele van az új autókkal a szerviz minden nyűgjük bajuk van egy megbízhatatlan tragacs jó drágán, töltési hálózat meg semmi.
Nézd meg pesten egy panelban a lakok hova fogják bedugni a patka mellett az útcákon ne 1-2 darabra gondolj hanem több százra vagy ezerre.
Rájössz hogy ki meddig gondolkozik és mennyire is ért hozzá.
mellékesen az audinál hatalmas hálozat van a gyáron belül ,de olyan elektronika háttér van mögötte amit egy panel lakói soha nem fognak tudni kifizetni.Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Frozen
őstag
nem hiszem tudom mivel részben én intéztem a dolgokat és volt rálátásom ,meg arra is mennyi gond van az e autokkal
itt hinni az hisz akinek még nem volt vagy még nem probált ki több járművet és nem lát mögé. Ez kb olyan mint a 100kg hogy a vásároló nem örülne neki föleg ugy hogy nem is érezne belőle semmit
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Füleske
addikt
Érdekes, én nem erre számítottam: [link]
"nem jönnek új hibrid hajtásláncok amelyek túlmutatnának a jelenlegi modellek elektromos hatótávján" -
Ezekiell
veterán
Mert az emberek nagy többségének nem kell phev, vagy autopalyas dízel kell neki, vagy sima ev. Mármint valójában, az hogy mit vesznek jelenleg, az más kérdés.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
lemmy71
őstag
Gondolom szélmentes tükörsima aszfalton, minden kényelmi felszerelés kikapcsolásával érték el azt az 58km -t. Ha a minden napi életben 40 km -t tud, akkor össze teheted a kezed.
Ez így egy hulladék -
#53246592
törölt tag
Ha csak 40km, akkor is elég arra hogy az átlag - nem a Bp-München távot naponta oda-vissza lenyomó - autósnak a fogyasztását lenyomja 6..8 literről 1..2..3..4 literre. Persze csak akkor ha veszi a fáradságot és rádugja rendszeresen a töltőre az autót. Hogy ez mire elég? Sajnos nem sokra.
-
Frozen
őstag
2030 ig lehet venni attól számolj egy bő 20-25 évet míg a forgalmoba lesz addigra aki most 30-40 éves már lehet rég a porral lesz egyenllő.
persze senkinek nem kell 40-50km hatótávú plugin ez egyértelmű ,amit fent írtam meg még az elektromos kocsit is eladhatatlaná tenné
Viszont 2030-5 ig rengeteg idő van még ennyi idő alatt simán lehet hidrogénhajtás vagy bármi újdonság. Azt már mindenki tudja,hogy nem elektromos autóké a jövő.
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
lemmy71
őstag
válasz #53246592 #67 üzenetére
Értem én hogy benzin, de mi hajtja Igazából kinek is kellene egy ilyen "takarékos" autó. Senkit nem akarok megsérteni ki hol lakik, de a nagy átlag aki ilyen takarékos gépre vágyik és kevés a napi km -r futása, azok nagy százalékban lakótelepi emberek. Szóval azoknak ez alapból halott ötlet, nem csak ez az Opel hanem a többi "elemes" autó is. Nem tudja otthon tölteni, mivel nincs napeleme ami igazán takarékossá tenné, na meg sajnos ez nem a nyugat, magyarán nem tudja megfizetni az autó árát. De még ha meg is tudja fizetni, mit spórol vele? Egy hasonló kategóriájú 1000 vagy 1400 benzines/dísel fele annyiból megvan és ha csak napi 40 - 50 km -t számolunk akkor egy hagyományos autóval jobban jár. Plusz meg egy pont a benzines vagy dízel mellett, ha ne adj isten hétvégén egy kirándulást akarnak beiktatni, akkor nem kell azon izgulni hogy hol merül le a járgány.
-
Füleske
addikt
"Viszont 2030-5 ig rengeteg idő van még ennyi idő alatt simán lehet hidrogénhajtás vagy bármi újdonság. Azt már mindenki tudja,hogy nem elektromos autóké a jövő."
Lehet, de nagyon nem valószínű. Ez nagyon kevés idő autóipari léptékkel. Talán 100 évente jön valami új, amit az átlag ember is használhat. Ha nem az elektromos autó a (közel)jövő, akkor szerinted mi? Mert erre én azt írnám, hogy az univerzumok és a dimenziók közötti korlátlan teleportáció. Ja hogy ez sem holnap lesz? Mindegy, ígérni én is tudok...
-
Füleske
addikt
válasz #53246592 #68 üzenetére
Ha a PHEV - eket nem fejlesztik, akkor a többi még halottabb ügy, már csak a folyamatosan szigorodó CO2 kvóta miatt is. Nem is kell ehhez az EURO7, az országok és autógyárak is megadják/megadták a maguk céldátumát, mikortól nem árulnak belső égésű motorokat. Had ne keressem már meg, hogy ki milyen dátumot adott meg eddig, van jó pár.
-
Ezekiell
veterán
Azt már mindenki tudja,hogy nem elektromos autóké a jövő.
Erről azért szólhatnál mondjuk az autógyáraknak is, akik sorban állnak át kizárólag elektromos autó gyártásraAki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Tehát mindenki elektromos autókat fog gyártani, csak azokat, de nem ez a jövő. Értem. (nem)
AKkor mi a jövő?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Tehát a közeli/középtávoli jövő egyértelműen az EV-ké, mivel nincs más opció még, ami egyátalán bármennyire elterjedhetne, az ICE autókat pedig be fogják tiltani.
Majd ah lesz más opció, akkor felül lehet ezt vizsgálni, addig azonban kijelenteni, hogy "mindenki tudja hogy nem az EV-ké a jövő", az nem igazán fedi a valóságot
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Füleske
addikt
Van, aki máshogy gondolja, mint a Mercedes. [link]
100 km WLTP fölé szerintem nem fognak menni, hiszen az már 0 gramm CO2/100 km, papíron. Viszont 10-15 évnél többet ebből sem lehet kisajtolni. Valószínűleg ha sok autógyár rágyúr a 100 km - re, akkor változtatnak a számításon, illetve addigra betiltják a belső égésű motort. Vékony jég ez, láthatóan az autógyárak is különböző stratégiákat követnek, bízva a saját döntésükben.