- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Áfogat
csendes tag
válasz Ezekiell #165 üzenetére
Hadd bontsam meg, mert szerintem ez két téma minimum:
1.
Határozottan állítom, hogy több igény lenne rá, mint ami lehetőség adott. A kérdés a mértéke az én szememben, mert:
- Mo. többsége most is használt autót vesz. Nem csak panelról beszélek, ez inkább jövedelmi okok miatt van így, mindegy ki hol lakik.
- Az első EV-k már elég régóta velünk vannak, hogy kialakuljon a használt piac, lévén most is importáljuk a használtakat, lszi ne hozd fel érvnek a Mo. EV vásárlások számát. Nem nagy, de elég ahhoz, hogy a kínálati oldal megvalósuljon. Nem szeretek link nélkül írni, de nagy kedvem nincs hozzá, hogy előkeressem a cikket, ami ha jól emlékszem a holland 1st gen. Amperák kapósságáról szólt (tényleg sajnálom, de kollégád annyira komolytalanul vitatkozik, hogy nem érzem szükségét előkeresni a cikket).
- a belsőégésű masinák és az elektromosok ára közti új ár is csökken, még csak azt sem mondanám, hogy lassan. Az EU "büntetései" a flottakibocsátás kapcsán, a szigorodó környezetvédelmi normák mind emelték, és emelik, és emelni is fogják még a hagyományos autók (hadd rövidítsem így pls) árát. Az elektromosoké pedig folyamat csökken. Tényleg parádésan jó lenne, ha valaki utánanézne, hogy jelenleg mekkora a használt piacon egy hasonló hagyományos, és EV közti különbség. Emlékszem voltak olyan hangok, akik a jelenlegi olcsóbb "tankolási" költség miatt már hangoztatták az elektromosok olcsóbb fenntartási költségeit (de copy fentről: tényleg sajnálom, de kollégád annyira komolytalanul vitatkozik, hogy nem érzem szükségét előkeresni a cikket). A gondolatmeneted pont arra épített, hogy a csórik miatt nincs szükség töltőkre, ami első látásra igaznak is tűnhet, de a fentiek alapján nem tudom eldönteni, hogy azért nincs terjedőben, mert aki akarja (konkrétan pl. én) sem tudná tölteni korrekt módon, vagy azért nincs töltő, mert nincs EV autó a paneleken. De egy biztos: lesz. És valamilyen úton módon meg kell oldani majd a töltést. Sry, az nem opció, ha 30 km-t kell utaznom (fél óra), hogy feltöltsem (fél óra), 30 km-t vissza (fél óra), mert nincs lehetőségem másként megoldani. Az biztos, hogy egy közös parkolóhelyre nem fog senki töltőt kiépíteni, ha más szabadon odaparkolhat, és az sem fair, ha a kevés parkolóhelyek mellett nem parkolhat senki egy üres helyre, mert ott el. töltő van.
- az elektromos hova való jelenleg igazán, ha nem városba, de most őszintén. Ez az ahol igazán domborít, pont a panelok tömegei imádnák: nem füstöl senki orra alá, nyomatékos, töltése jelenleg olcsóbb, kevesebb karbantartási költség (de copy fentről: tényleg sajnálom, de kollégád annyira komolytalanul vitatkozik, hogy nem érzem szükségét előkeresni a cikket), a hatótáv sem igazán lényeges szempont.
- lassan mi is haladani fogunk nyugattal, és számítanék arra, hogy ha nem is olyan durván korlátozni, de min. anyagilag ellenérdekelté fogják tenni a hagyományos autók tulajdonosait a városon belüli közlekedésben.
A serpenyő pozitív felébe nálam már inkább több kerülne, ha lenne rendes töltési lehetőség, de ez nem adott.
Nem szeretném a saját egyedi preferenciáimat általánosként megfogalmazni, és egy aduászként bemutatni, csupán árnyalni próbáltam, hogy vannak a leegyszerűsített sztereotípiákon kívül más szempontok is.2.
Semmi nem mutatja a kormányzati szándékot, hogy pozitív irányba mozdítsák előre a helyzetet, és ez több mint aggasztó. Lehet mondani, hogy lesz elég töltő mindenhol, de mitől, ha nincsnek ráutaló jelek?
- 2030-ig a kormány nem számol az elektromos autók terjedésével (fenti hozzászólásaimban a link)
- 2030 és 2050 közötti időszakról nem találtam részletes, hazai, állami szakanyagot (mást se nagyon )
- az EU pénzek egy részét pont be lehetne csatornázni ilyen, ha lenne ilyen irányú terv
- elég magas szintű állami vezetők szájából hangzik el a klíma válság megkérdőjelezése sokadszorra. Mivel politikusokról van szó, ezért nem állítom, hogy komolyan vehető kijelentések, de pl. Kövért egy elég karakán politikusnak tartom ahhoz, hogy jelenleg nem releváns közegben a saját meggyőződését hangoztassa - őt pl. klíma szkeptikusnak érzem, nem ellenesnek, de szkeptikusnak.
- erre a célterületre semmilyen fókusz nem volt -> könnyedén a piaci szereplők fogják megszabni az irányt, nem pedig az érdekeltek dönthetik el mit szeretnének a lehetőségek közül
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Hardcore café
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ford topik
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Remnant II
- További aktív témák...
- Mikrotik RB941-2nd (Soho) router otthoni használatra
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép, és jó! HP EliteBook 840 G5 Laptop 14" -70% i5-8350U 4Mag 16Gb 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest