Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • El Diabl0

    junior tag

    válasz dilajoska1 #8 üzenetére

    165 Hz-en 165 fps-en kéne futnia a játéknak, hogy tökéletesen kihasználhasd a kijelzőt. :D Kályha Snapdragon 888-on még a böngésző sem lesz képes soha annyival futni, nem, hogy egy játék. A 120Hz bőven elég mobilnak, az is túlzás. Ez csak a szokásos kínai nagy számokkal való dobálózás, mint a benchmarkoknál.

  • Kasya

    nagyúr

    válasz dilajoska1 #8 üzenetére

    Egyszerűbb...kinek mi. Vagyunk páran, akiknek az idle clicker, vagy akár egy incremental game is elég komoly ahhoz, hogy több száz órát toljunk bele. De az Anima elég komoly, Diablo klón, melynél kimondottan jó a 120+ fps.
    A konzol játékok, amik érnek is valamit, mint az Abe, vagy Genshin, azok a fejlesztői korlátok miatt nem tudnak 60 fps-nél többet, nem azért, mert a soc nem bírná.

    A kijelző ha 165hz-et támogat, akkor 165 fps-t tud. Nem tudom miért lenne zavaró, ha akár csak egy 30 fps-es játékot tolnál rajta. Sőt, a telefonok többsége támogatja az automata frissítési rátát, vagyis a tartalomhoz illeszti a frekvenciát.

    Az érdemi böngészők a 120+ fps-t nem támogatják. Samsung és Chrome is megáll 120-nál.


    Jakesz
    Viszont ha 144-ről ha visszamész 90-re, az több mint észrevehető. Én már biztos, hogy a jövőben olyan telefont, ami nem támogatja a min. 120hz-et, nem vennék szívesen.


    El Diabl0
    SD865+ képes a tartós 144hz-re (aksi)37 fokon. Szóval megoldható, ha akarják. Igaz, sok minden mást felkéne áldozni az oltáron a jobb hűtésért. Vékonyság, esetleg vízállóság, súly, gyártási költségek, stb...

Új hozzászólás Aktív témák