- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Szoszo94 #296 üzenetére
Nem azért vezetnek nyugisan, mert a tökös dunántúli legényekkel ellentétben beszari alakok, hanem mert tudnak valamit, amit te nem. Annak ellenére, hogy az Alföld egy marha nagy síkság, az úthálózata igen veszélyes, Hajdúszoboszló környéke is tele van rossz minőségű "halálutakkal". S a rossz minőség alatt nem feltétlen arra kell gondolni, hogy kátyús (valami új-keletű sajtós félremagyarázás, hogy ez növelné a baleseti kockázatot), hanem arra, hogy a nyomvonal két, nyílegyenesen összeköthető település között is furcsán kanyarog, az éjszaka közepén a semmiből bukkannak elő kivilágítatlan bringások, vagy hogy a román kamionosok gyakran alszanak el a volán mögött.
Oké, túlzás lenne azt állítani, hogy ezek csak az Alföldön előforduló jelenségek, mert abszolút értelemben csak kicsivel több baleset történik arrafelé, de relatív viszonylatban a Kisalföld úthálózata egy mérnöki remekmű, amin sokkal megbocsátóbban lehet nyomni padlógázt, míg a vad Alföldön akarva-akaratlanul annyival nagyobb óvatosság nevelődik bele a közlekedőkbe, hogy ilyen jelentős különbségként éld meg az arrafelé autózást.