- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
''Akik szeretik a minőségi versenyjátékokat, azok jegyezzék meg a Race Driver One-t. A jelenleg még munkacímen futó autós őrület a Dirt-ből már jól ismert Neon-motorra épül, de a fejlesztők a törésmodellre további hónapokat szánnak, hogy a monitorunkon valóban élethűen törjenek a gépek. A Race Driver One-ban a Földet bejárva különféle versenyeken veszünk részt, tovább növelve ismertségünket, duzzasztva pénztárcánkat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyusz
őstag
Én az első résszel játszottam többet, habár a többi részt is kipróbáltam, de igazán sohasem kötött le a sorozat. Talán majd ez, és remélem jobban lesz optimalizálva, mint a DiRT.
-
Gyusz
őstag
-
Gyusz
őstag
Drift trailer, itt pedig HD-ben.
-
-
Gyusz
őstag
válasz horvathkrisz #84 üzenetére
Grafikában biztosan, az irányítás meg majd eldől, a DiRT-nél kicsit szimulátorosabb fizikával szerintem ütős játék lehet. Persze úgyis jön majd nemsokára a csomó, "de az NFS-nél már bármi jobb" komment...
-
Gyusz
őstag
válasz horvathkrisz #89 üzenetére
Lehet, hogy csak poénnak írta az én hozzászólásomra és lemaradt a smiley. Áh, már mindegy. Egyébként én csak azért említettem ezt meg, mert elegem van abból, hogy a Need For Speed hallatán mindenkiből kikívánkozik valamilyen negatív hozzászólás.
Anno a DiRT miatt regisztráltam a Codemasters oldalán, a GRID demójának beszerzésekor is jól jöhet ez még, hacsak megint nem lassul le nagyon az oldal.
[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
válasz horvathkrisz #93 üzenetére
Megnéztem, tényleg 8k lesz a kezdőára. Ha a demo meggyőző lesz, akkor szerintem én is rögtön megveszem.
-
Gyusz
őstag
Konkrét dátumot sehol sem láttam, csak annyi van mindenhol leírva, hogy ezen a héten jön. Vasárnapig még van idő...
-
Gyusz
őstag
válasz magellaner #184 üzenetére
Nálam elég siralmas sebességgel jön, azt hiszem várok további linkekre.
-
Gyusz
őstag
Én már lekaptam és kipróbáltam. Az irányítás szerintem határozottan jó lett, minden segítséget kikapcsolva gamepaddal van benne kihívás, de nem kell vele órákat szenvedni, hogy megszokja az ember. A DiRT ehhez képest elég vacak ebből a szempontból. A kocsiknak lehetne talán nagyobb súlya, de így is dobál a kerékvető és elég szép ütközéseket lehet összehozni. A pályát is lehet alakítani, korlátot hajlítani, gumifalat bontani élvezetes, a kocsit már nem annyira, mert utána nehézkes lesz vele menni. Egyébként a sérülésmodell is tetszik, a festéket is elég szépen le lehet horzsolni. A drift nekem nem igazán tetszett (nem sikerült még ráérezni), de a pályaverseny jó, a San Fransisco utcáin való autókázás szintén. Ha nem lesznek unalomig ismétlődő pályák, akkor nagyon jó kis játék lesz, és végre van rendes választék kameranézetekből is (műszerfalas, kormányos is van, de gondolom már mindenki tudja).
Majdnem kihagytam, szép is lett, jól is fut, csak megint kicsit sok lett a HDR.
[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
válasz horvathkrisz #203 üzenetére
3x380 fok, ez hogy jött ki?
Egyébként teljesen jó szerintem, hogy a füvön és a műfüvön is megcsúszik a kocsi. OK, ez nem a Forma-1, de még mindig jobb megoldás, mint a "jaj lementél a fűre, nem történik semmmi, csak lassabban tudsz menni".A súlyérzettel egyetértek, Pro Streetben jobban eltalálták, itt viszont finomabban kell bánni a gázzal, nem lehet tökig nyomni álllandóan.
-
Gyusz
őstag
válasz horvathkrisz #205 üzenetére
Ebből a három autóból és pályából még nem sikerült megfelelő konzekvenciát levonnom, de a súlyérzetet leszámítva eddig nagyon bejön az irányítás. Pro Streetben én speed race+Nevada kombóval szívtam sokat, mikor leültem azt fáradtan játszani. Na annak borulásos, káromkodós vége lett mindig
-
Gyusz
őstag
Mentem ma is néhány kört, a visszajátszások elég jók ahhoz képest, hogy néha milyen bénán vezetek. A mesterséges intelligencia is egész korrekt, vagy csak bugba futottam. Egy kocsi kiprödült a pálya szélére és épp akart elindulni, aztán melléértem elég közel és nem hajtott belém, csak miután elmentem mellette, akkor adott nagyobb gázt. Nagyon remélem, hogy ez szándékos volt és nem a véletlen műve.
[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
Úgy döntöttem le kell törölnöm a demót, véletlenül mindig sikerült az ikonjára kattintani, aztán már nem volt szívem játék nélkül kilépni Most már elég jól megyek, de multiba nem ajánlanám magam, mert abból nagy lökdösődés lenne
Szerk.:
athomi
Tudomásom szerint lesz ez a három különböző típusú verseny (pályaverseny, városokban való vezetés, drift) és kész. Aztán lehet, hogy kerül bele más is...[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
válasz horvathkrisz #329 üzenetére
Nálam megy vele simán, controlsnál először ctrl-t kell nyomni, aztán Enter, hogy melyik billentyű mit csináljon. Egyébként ha jól emlékszem következő indításkor elfelejti a beállításokat, controlsban ott van az egyéni kiosztás, de nem használja, újra be kell állítani. (Legalábbis nálam.)
-
Gyusz
őstag
Aranylemezre került a játék.
Ez a 15 pálya ugye csak vicc akar lenni? Ráadásul hármat már ellőttek a demóban... Ha ez igaz, akkor innen is gratulálok a fejlesztőknek, ez szerintem nagyon kevés. -
Gyusz
őstag
-
Gyusz
őstag
Nálam egy Logitech Rumblepad 2 teljesít szolgálatot, azzal nem volt gond irányítani. Egyébként ha gamepadot vennék, akkor vagy Logitech Chillstream, vagy egy sima X360 controller lenne. Az előbbiben a ventillátor tök fölösleges, utóbbiban meg nem vagyok biztos, hogy működik PC-n, de kis utánajárás után ezek közül választanék. Van még nálam egy kormány is, de se azzal, se billenyűzettel nem próbáltam a demót.
[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
Konrétan nem tudtam eszközként kiválasztani billenytűzet helyett, de a gombok átdefiniálásával ment rendesen. Csak a beállításokat felejtette el következő indításkor, a hozzárendelések még megvoltak, csak nem működtek, remélem ezt javították. Külön driver a gamepadhoz nem volt fent.
-
Gyusz
őstag
Van Logitech Formula Force GP kományom és használom is, már amelyik játéknál úgy érzem, hogy jobban beválik. Általában NFS Porsche 2000, Test Drive Unlimted, FlatOut 1, GTR 2 és Richard Burns Rally indításakor használom a kormányt. De pl.: NFS ProStreet gamepaddal jobban tetszik, Colin McRae DiRT meg billentyűzettel. A kormány általában igazi szimulátoroknál hozza a megfelelő élményt, persze akad egy-két kivétel. Én csak azt írtam, hogy aki komolyan gondolja az autós játékokat, az vegyen inkább minimum egy MOMO-t, jobban jár vele. A gamepad pedig több játékhoz (játéktípushoz) használható, ezért esetleg érdemesebb azt venni, ha nem vagyunk megszállott sofőrök, ráadásul a GRID esetében megfelelő élményt is nyújt.
Ha pedig elolvastad volna rendesen a hozzászólásainkat, akkor láthattad volna, hogy nem szapultuk a javaslatodat, csak leírtuk a saját véleményünket
-
Gyusz
őstag
Driver Offers résznek vége lesz valamikor? Az elején csinálgattam és most újra nekiláttam, mivel már csak egy versenysorozatot kéne megnyerni a saját csapatommal. Esetleg tudja valaki, hogy kb. hány pályát tesz ki ez a rész?
-
-
Gyusz
őstag
Nekem sikerült kb. a harmadik próbálkozáskor kilöknöm az ellenfelet, aztán hiba nélkül vezettem, mégis egy körön belül ott volt megint a nyomomban, pedig beküldtem rendesen a bukótérbe. Végül én nyertem, de kellet az az 1 Flashback is. Szerintem elég nehéz lett ez a verseny a többihez képest.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás, vagy multival kapcsolatos kérdések előtt olvasd el az összefoglalót!