- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
HartgeH3-2.8
addikt
Jogos de igazából annyira "kevés" TC2 autó van hogy ilyet meg lehetett húzni. Még a nagyoknál is megmondták kerek perec azért van TC2 osztály mert 16 helyett 21 autó nevezhetett be és az szebben néz ki. Ezt kerek perec így megmondták (élő adásban is)
Persze van aki okos pl Engstler papa aki elvileg kap 40 ropi euro-t majd és mindenhol ahol létezik eurosport csatorna látják a Liqui Molly reklámot is. Na meg persze az öreg is még dobogón állhat mielőtt befejezné.
Majd akiket kicsit le kell hűteni beülnek TC2-be, erre tökéletes lesz. A másik fele pedig vállalta korrekt módon, igaz Jonas még nem jelzett vissza de lelki szemeimmel látom mennyire akarja
Szerk: Aki igazán bevállalós és tényleg gyors az mutassa meg mit tud TC2-ben is hátránnyal.
Egyébként tényleg most is gondolkoztam mit mondanék közvetítés alatt amikor a TC2 BMW alázza mondjuk a TC1-es Chevy-t. Valamit kellett tenni.[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
TannerHUN
aktív tag
Ne aggódj, a szavazáson én sem vettem részt, mivel nem is tudtam hogy volt ilyen. Alapból én úgy értelmezek minden szavazást, hogy azon csak a tanács tagjai vehetnek részt. Egyszer egy közvetítés alkalmával voltam jelen egy szavazás szerűn... Az is a "legyen választható a nézet vagy sem?" téma volt.
Nekem sem tetszik ez a sok variálás... Voltaképp ajánlani akartam a két kategória szétválasztását, de Hartge az előző kommenteiben ellene volt. Ajánlani szerettem volna egy teszt erejéig az rFactor alá a WTCC MOD-ot, de nem tudom ki lett volna benne vagy ellene. Pedig csak egy tesztről van szó... Tudom, már megint az rFactor... Sajnos ez van, ha az ISI nagyobb rajongótáborral rendelkezik és arra készítenek el mindent. Egy biztos, a 2012-es MOD fantasztikus volt. Norbi autója adta neki
Mivel nekem nincs beleszólásom itt, hogy mit miért és hogyan, így nagyon nem is fűztem hozzá kommentet. Egy biztos a Lada abszolút élvezhetetlen számomra. Ma is teszteltem a beállításokat, de ezt a vacak lengést és a kigyorsítások hibáit nem nagyon tudom megszüntetni... Általánosságban az van, amit beszéltünk a TS-en.
Egy szó mint száz, teljesen eltér a valós és a virtuális Lada egymástól. Ergo, ha most variálnánk mindenfélét, akkor még hátrébb lennénk, mint most. Ha most tényleg egy BMW-t kellene "üldözni", az nem lenne üldözés, mert egyszerűen a virtuális autó nem képes rá normálisan. Tudom, mert tapasztaltam az eddigiek során. Persze ezzel nem azt szerettem volna, hogy kivételezzen velünk mindenki, csak egyszerűen szemléltetni akartam az autó "tudását" Ezért is lesz nekünk még rosszabb, mint most.Tudod Zahi, nem két ember fogja megváltoztatni a világot
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
negro
őstag
Ha jol tudom anno az volt a terv lasabb pilotak lesznek bele ultetve a TC2-es autokba, de latszik nem ez a helyzet. Arrol is szol volt kapnak sulyt de akkor meg valszeg senki nem ult volna ezekre az autokra. En mikor szo volt rola azt is mondtam ne is legyenek a mezonyben. Ugyanakkor igy max 16 auto lenne a racson. Ami azert keves. Plane ha ki esik 1-2 ember, mert nem tud jonni. Azert 15 embernek min. lennie kene minden versenyen. Igy most, h vannak ezek az autok elofordulhat 19-20-as mezony is. A Ladak meg az egesz mezonyhoz ugy kerulhetnenek kozelebb ha szoban forgo sulyok Hondanak, Chevynek ki lennenek osztva. 15-10kg. A TC2-es autok meg szepen kapnanak 50 kilot. Igy tovabb se fordulhatna elo, hogy az elso TC1 -es helyezett aki 40-et cipel lasabb legyen egy TC2-tol. TC2-on most csak ujak ulnek. Ezt vagy bevalaljak vagy nem. Ettol fuggetlen 4 TC2-es csatazhatna egymassal csak a mezony vegeben.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #7203 üzenetére
Csatlakozom Subaruhoz..Én sem értem hirtelen, mitől is lennénk hátrányban...
De igazából engem nem is az a része érdekel ,mert az beállítás kérdése,azért lehet egy viszonylag jó beállítással is már közép mezőnyben szaladgálni vele..Persze ehhez meg kell találni azt a bizonyostNekem a leglényegesebb, hogy VAN LADA!! 1 Éve várok rá! A Többi már nem számít...
(Kivéve azt az egyet, ami már nem probélma! )A másik: Itt "mink nem rfactoroljunk", ez Sim Bim topic, nem mellékesen a WTCC-nek
JA, és ez is (Sim Bim games) ISI motoros,bár a fejlesztő bigád némi módosítást végzett rajta itt-ott,de alapjaiban megegyezik a 2 játék. ÉS a nagyobb tábor nem jelenti azt, hogy jobb![ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
válasz subaruwrc #7207 üzenetére
Igen, de ,ahogy sejtettem, rosszabb, nem rám van szabva Nem bírtam vele 24 alá menni sehogy..inkább vége felé sikeredett vele. Sajátommal azért már voltam 23 alatt is kevesebb benzinnel..Ringen még nem próbáltam az autót, majd holnap remélem lesz időm!
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
JONAS77
aktív tag
Ebben a ligában én úgy veszem észre, hogy bizonyos emberkéknek a szája ize szerint van kialakitva minden, mint az ovodas gyerekek!
Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 15 Pro MAX 256GB
-
Vulpolone
tag
Szerintem amikor a Ladát választottuk tudtuk jól, hogy nem a mezőny legjobb autója, de nem is egy katasztrófa a gép. Szokni kell. Nekem annyi bajom van bele, hogy nehezebb jól beállítani, nem úgy reagál a setup változtatására ahogy azt elképzelem. Kicsit több törődést igényel.
Ami lemaradást érzek az max az élmezőny jobb vezetői kvalitása miatt van.
Subaru megy 1:53.7-et vele, én most versenyszimuláció alatt versenyre tankolva az első 3-4 körben 1:54.6-ot.
Szokni kell a Ladát és kicsit többet törődni vele, máris élvezhetőbb, de tény hogy nem egy Chevi vagy Civic.HTC U11
-
Zahi
aktív tag
válasz Vulpolone #7211 üzenetére
Amint Én azt említettem, engem nem zavar, hogy az autó nincs a topon!
LADA Nekem ez számít! Az esetleges lemaradást lehet kompenzálni beállításokkal,ráérzéssel,verseny szellemmel!
Az tény, hogy elég nehézkes megtalálni vele a legjobbat, meg aztán nagyon versenyző függő,hogy Kinek, mi a jó. Van aki tökéletesnek érzi alapból is, van, aki szét "szétáppojja" az agyát,akkor se tud menni vele. Különbözőek vagyunk, szerencsére! Nem egy "világverő", de ha pilóta és autó "egymásra talál", akkor okozhat meglepetést! (persze ez elég pálya függő)
Majd meglátjuk, verseny körülmények közt a Ringen mire lesz jó,elméletileg ott jó lehet.Majd délután fellépek TS-re, gyere fel,hátha van mit megbeszélni!
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
WoodooKilla
csendes tag
Csak egy kérdés, ha már a valóságtól úgyis elrugaszkodtatok, nem lenne egyszerűbb a TC2-t kidobni a fenébe, és több TC1-est engedni..? Sok problémát megoldana..
-
Zahi
aktív tag
válasz WoodooKilla #7213 üzenetére
Kb ezt az 1 versenyt kell (remélhetőleg) még kibírni, aztán megoldódnak az erőviszonyok..
Onnantól nem lesz gond a TC1-TC2.Mellékesen Én már javasoltam a "Verseny élmény" megtartására, hogy TC2 helyett TC1-es privát versenyzők legyenek inkább.Semmivel sem rosszabb, mint az eddigi felállás.De, mivel úgy néz ki, megoldódnak a problémák, szerintem már maradjunk abban, ami most van.
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Ventur@
senior tag
Üdv!
Talán Allbundy írta, hogy TC2-sek nem nagyon reagáltak a súlyfelvetésre itt a fórumon. Nem tudom a jelenlegi TC2-sek közül ki van itt egyáltalán a fórumon (Zodoról tudok, de ő leadta a BMW-ét, ha jól olvastam), így én a részemről reagálok:
Hartgenek megírtam, hogy felőlem mehet a súly, csak ne legyen olyan hátrányban tőle a TC2-es autó, hogy a futam felétől vezethetetlen lesz. Így sincs egy nagy mezőny a kategóriában (talán!!! velem együtt 4 pilóta).
Viszont visszakérdezek én is:
Hogy működik Race07-ben a súlykiosztás? Érsd: Mi a pontos hatása?
Mivel részben gmotor2-re épül a játék (lásd rFactor), így ha onnan indulok ki, akkor kb. a futam végére fog értelmet nyerni a súlybüntetés a TC2-seknek. Illetve még annyi lehet, hogy hosszabb féktáv, esetleg kisebb kanyartempó...és ezzel pont nem azt éritek el amit akartok: Lassítani a TC2-öt! Ha kapok is 40 kg-ot, akkor is be lehet tenni Top10-be az autót. Valósághoz ennek így messze köze sincs .
rFactorban - ugye továbbra is gmotor2-ről beszélünk és nagyrészt hasonló fájlokból épül fel a Race sorozat, mint az rFactor - még annyit hatása van, hogy rosszabb időket lehet menni valamennyivel a plusz súly miatt, de nem drasztikusan. Nagyon modfüggő a dolog és mivel a ti "modotok" is ebből és abból a Race sorozatból épül, szedd ki infókat, így megint nem biztos, hogy azt a hatást éri el a súlytöbblet, amit szeretnétek.
Továbbra is azt mondom, mint amikor volt egy nagy megbeszélés TS-en: Ha!!! megoldható, akkor a motorerő/teljesítményből kell lecsikarni a TC2-ben, mert a súllyal sok mindent nem fogtok elérni.
Viszont az is elhangzott, akkor végső döntésként - direkt rákérdeztem 2x is! -, hogy nem lesz bántva a TC2, mert alig vannak, meg mivel pontosan úgy sem lehet leszimulálni az idei évet, így nem lesz hozzájuk nyúlva. Ennek ellenére most teljesen más van.
Mégegy megjegyzés: Ahhoz, hogy a valósághoz közeli eredményt kapjatok, szerintem nem 40 kg-ot kellene rápakolni a TC2-re hanem vagy 3x ennyit, hogy még a "gyenge" Ladához képest is jóval lassabb legyen.
Jelzem, hogy nem vitát generálok ezzel, csak leírtam a véleményemet, ha már TC2-es autóval megyek !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Zahi
aktív tag
válasz Ventur@ #7216 üzenetére
Az a baj, hogy csak szerveren lehet rápakolni a súlyt, offline nem. Tehát a teszteléshez is kell szerver pl.
Én saját tapasztalatból tudok annyit mondani,hogy pl tavaly a Seat-ra kaptam +súlyt, Salzburgringre.
Amit azzal a plussz súllyal művelt a Seat, hadd ne részletezzem.Persze, azt hozzá kell tenni, hogy nem tudtam róla, előző nap beállítottam, faca volt minden, versenyen meg csak azt éreztem: Ez valami más autó! Képtelenseg volt vele menni normálisan.
Össze -vissza mászkált kanyarokban, libegett-úszott-csúszott, mindent csinált, csak normálisan nem ment.
Én akkor azt hittem valami elszállt a beállításoknál, de 2 verseny közti szünetben kiderült:
Bünti súlyt kaptam
Na most 2 perc alatt ,amire kiderült a dolog, addigra már rajtrács volt,tehát utánna állítani nem volt idő.Meg hát menni is kellett volna 2-3 kört az utánna álítással is,hogy jó-e, nem-e..?Mindezt csak azért mondom el, hogy lásd, azért a + súly tud meglepetést okozni
Persze most a TC2-es pilóták nem lesznek információ hiányában, tudni fogják mennyit kapnak, tehát utánna tudnak állítani. Hogy mennyi súlyt, azt majd a Főnök lefixállja. De szerintem biztos, hogy belassulnak tőle,azért a büntető súly nem azért lett kitalálva, hogy semmi hátránya ne legyen! Ráadásul a súlyok tudtommal nem olyan hatással vannak az autóra, mint a +benzin mennyiség, magyarul a súlypontja megváltozik az autónak. "Ront rajta". Az meg már Kvalitás kérdése, hogy mennyire tud alkalmazkodni a pilóta az új szituációhoz..
A lényegesebb dolog, hogy mivel külön lett választva a TC1-TC2, így már, ha még gyorsabb is a TC2-es autó, nem fűződik érdeke ahhoz, hogy a TC1-es autókkal versenyezzen. Ha sokkal gyorsabb vagy egy TC1-estől, 100%, hogy Ő sem fog harcolni, simán el fog engedni, ha menni szeretnél!A Lada nem gyenge, csak olyan érzése van az embernek.. Én spec Marrakech előtt nem is tudom, mikor mentem vele utóljára..Aszem pont 1 éve! Az idén meg nem is ültem szinte semmi WTCC-ben, csak erősebb autókban. Azok után naon fura volt elhiheted, folyton attól féltem lefullad kanyar közben Meg mintha valaki húzná vissza, vagy nem tom!
De csak az érzés volt olyan, megy ez, csak vissza kell állni rá!Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
subaruwrc
félisten
Utolsó percben kapott súly a legrosszabb és ha nincs finomhangolva a setup a súlyhoz akkor valóban szar. viszont ha elég időt tölt vele az ember akkor a 40kg is megszokható. az autó hátulja lesz élénkebb tőle és megnőnek a féktávok, kompenzálni kell a beállítással, rugó keményítéssel, gátló finomhangolással stb.
mivel nem meglepi lesz a 20kg ezért simán viselhető. az nem is egy olyan nagy dolog a gumi kopás,koptatás egyik fele múlik a beállításon a másik pedig a vezetési stíluson úgyhogy sajnos ésszel is kell menni ha azt akarja valaki hogy bírja a végéig a gumi, nem csak tolni neki mint a vadbarom és panaszkodni hogy nem bírja.20kg nagyjából 0.500mp hátrányt jelent, vagy talán egy kicsit többet egy hungaroringhez hasonló kanyargós pályán. monzában meg lehet hogy annyi se.
[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
Zahi & subaruwrc:
Köszöntem az infókat, mert ez sokat segít így nekem .
Azt viszont eléggé cinkesnek tartom, hogy offline nincs lehetőség súlyt pakolni a gépre . Túl sok időm nincs tesztekre járni - egyéb elfoglaltságok miatt - és ha még normálisan kitesztelni sem tudom a +20 kg-ot, akkor bizony nekem érdekesek lesznek a futamok.
Paul Ricardon is kb. a futam előtt nemsokkal csináltam offline valami beállítást, hogy ne legyen annyira gáz a tempóm.
Nah mindegy, majd lesz valahogy .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
subaruwrc
félisten
válasz Ventur@ #7219 üzenetére
ha rá mész a multiplayer részre azonbelül HOST akkor te is tudsz magadnak online játékot csinálni a használt pályával és feltételekkel, majd a TIMING részen belül miután átkattintottál szektor idők mutatására, a neved mellé kattintva tetszés szerint próbálgathatod a súlyokat ( meg kell jelennie kis + - jelnek )
[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
válasz Ventur@ #7219 üzenetére
Egyet értünk abban, hogy HA el kell választani a TC2-t TC1-től, akkor a teljesítmény csökkentése a jó megoldás (nem kell ezen izgulni mod oldalról, elvégre a most használt ellen sem tiltakoztatok )
Abban pedig Zahinak van igaza: ha külön pontozás lesz, már nem is kell szétválasztani, azt a kis odafigyelést vállalja be mindenki.
A Yokohamát pedig kérjük vissza
-
HartgeH3-2.8
addikt
Az elválasztás sikeresen megtörtént
TC1 Bajnokságért
TC2 YokohamáértA valóságban is aki TC2 autóba ül az pontosan tudja, hogy csak a Yokohama kupára van esélye.
Szerintem ezt most egész jól sikerül majd szimulálni. Lehetséges ezzel sikerült pár nem tetszést szerezni, de még mindig a WTCC-t modellezzük, tehát ez az elsődleges szempontAki úgy érzi tud menni a nagyokkal az maradjon aki nem annak van TC2 (ha még van). Elvileg a TC2 Hondára is van jelentkező már (ezekkel a feltételekkel).
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
negro
őstag
válasz JONAS77 #7210 üzenetére
Rosszul gondolod! A valosagot szeretnenk valahogy szimulalni a TC1-TC2 ugyben. Hidd el nekem is jobb lenne ha nem ragaszkodnank ennyire a dologhoz mert akkor ulnek vissza BMW-re es ennyi. De ez van...
A masik: regen, tavalyi evben nem volt gond az autok kozti kulombseggel mert STCC2010 es WTCC2010 -bol voltak az autok. Ami gyak egy kategoria. Kesobb jott a Civic ami WTCC2013-as Mod- bol valo volt es bar jobb a tobbitol(mint kiderult a -5 kilo miatt is) de belefert.
Most viszont WTCC2008, WTCC2010, STCC2, WTCC2013 van, raadasul mint kiderult hiaba STCC2-bol jott a Citroen(407-es) sajnalatos modon egy az egyben WTCC2006 -os auto. Ezert van a problema. Ezert lett volna jo kis suly a Hondanak, Chevynek, hogy a Citroen es a Ladak is kozelebb keruljun a tobbi autohoz. A valosagban is ezert van kompenzacio. De ment a huzonges, hogy mi a legjobb autot akarjuk. Nem! Mindossze azt, hogy ne a leglassabb legyen kigyorsitasnal es a tobblet sulyt miatt ne egye meg hamarabb a gumit mint a tobbi. Es most nem a fizikai adosagokbol valo esetlegesen hamarabb elkopasrol van szo.
Ladasokat mondjuk lathatoan nem erdekli van egy kicsi hatranyuk engem viszont es a csapattarsaimat viszont nem kicsit zavar a dolog! Ami ertheto hisz a tavalyi Top3 pilotarol van szo. Nyilvan nem szeretnenek azert hatrebb vegezni mert az auto nincs pariban a tobbivel. Es hiaba alunk at uj Modra es stb. innentol kezdve a vb pont szamok es h ki hol all nem a tenyleges tudast tukrozik.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
JONAS77
aktív tag
Megértem a gondot, ami időközben derült ki, de nekem ami nem tiszta, hogy a lóerő és nyomaték nem megeggyező egyes autóknál, vagyis a jelenlegi citroen úgy olvastam, kb 380 LE körül mozog, mig TC2-es autók csak 300 LE körül mozognak, de javitsatok ki, ha nem igy van! Nekem csak az nem tetszik, hogy miért kell elengednem egy TC1-es autót, ha ne adj isten még gyorsabb is lennék tőle!?
És még egy dolog, TC2-es autók kevés van, miért versenyzünk öten vagy négyen?Hartgenek megirtam, hogy részemről nem gond a +súly, de nem tudom, hogy mire számithatok vele, nekem csak a verseny a fontos, és hogy tiszta versenyek legyenek, de mindenki igy van ezzel. Várom a Hungaroringet, teszteltem egy 50 kört kb. súly nélkül SEAT-tal 1:54 közepét mentem!
[ Szerkesztve ]
Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 15 Pro MAX 256GB
-
TannerHUN
aktív tag
subaruwrc & Zahi - Most már minden világos... Visszaolvastam és elolvastam a változtatásokat is az oldalon, így már világos minden Én valami teljesen mást néztem és értettem
Csak egy ötlet volt ez a rFactor. Lehet ott ezek jól vannak megcsinálva, mármint az új MOD-ban. Nagyon jól tudom, hogy a két motor egy és ugyanazVulpolone - Valahogy én is ezt szerettem volna mondani És ha hozzámérem az időimhez a 1:53/54-et, az nem is annyira rossz. Úgy kell vele bánni, mint a hímes tojással
JONAS77 - Ilyet nem fogunk engedni...
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
Zahi
aktív tag
válasz JONAS77 #7225 üzenetére
Sajnos csak a valódi autókban van meg ez a teljesítmény külömbség, pont ez a probléma! Ezekkel az autókkal nem így van, mivel itt a motorerőhöz, miegymáshoz nem lett nyúlva. Magyarul ugyanannyit tud a Seat, mint a Chevy. Ami , ugye , nem reális..Ezt próbálja a társulat valahogy kompenzálni.
TC1-estől, meg ha gyorsabb vagy, akkor menj, mostantól nem vagytok partiban, nem ugyanazokért a pontokért megy a 2 kategória. Persze, még, ha gyorsabb is vagy, azért Te jössz hátulról. Nem lesz se több, se kevesebb, ha megelőzöd
Viszont, ha 1 TC1-es jön mögötted És Ő utól szeretne érni egy másikat, aki meg előtted van, akkor természetesen nem ér feltartani!
Ugyanez érvényes visszafelé is a másik oldalra!!
U.i.: 54-es idő már jó a Ringen
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
negro
őstag
válasz JONAS77 #7225 üzenetére
Ezert lett volna jo nem is engedni TC2-nek kinezo autot nalunk. Viszont igy hogy vannak es a valosagra probalunk hajazni hulyen veszi ki magat hisz eleben a mezony vegen vannak, atlepik oket itt meg harcolhatnak berkivel joforman sot meg futamot is nyerhetnenek. Ezert kellene a sulyal lassitani oket.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
JONAS77
aktív tag
És mi lenne, ha bele lenne nyulva, abba a motorerőbe, de mindeggy, az én kategóriámban ugy is 5 versenyző a lényeges, ami szerintem teljesen bugyuta. Egyébként erről az elngedősdiről, csak annyit, hogy származhatnak hátrányok is belőle, de majd az éles verseny megmutatja, remélem rájöttök ti is erre minél előbb!
Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 15 Pro MAX 256GB
-
JONAS77
aktív tag
Szerintem meg a motorba kéne nyulni, csak egy tipp, és akkor legyen gyorsabb a citroen meg a többi, ha tudja uralni a kocsit. Szerintem ez lenne a szimuláció felé közelités, vagy nem tudjátok ezeket megváltoztatni?
Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 15 Pro MAX 256GB
-
TannerHUN
aktív tag
válasz JONAS77 #7229 üzenetére
Nyilvánvalóan én is össze fogom keverni a neveket és az autókat... Egyértelműen a tapasztalat fogja megmutatni, hogy ér ez valamit vagy sem. Számomra is fura ez, mert nem séta kocsikázunk a városban, ahol el kell engednem az embereket
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
subaruwrc
félisten
Kicsit bővebben is kifejtem a véleményemet ha gép elé kerülök de most már annyi biztos hogy amikor dönteni kell előre pl a szezon előtt akkor mindenkinek van fontosabb dolga meg nem ér rá meg nem érdekli aztán születik egy döntés ami esetleg hátrányosan érinti utána meg csak a hőbörgés megy meg alakítsuk át az egészet hogy a 3 citröenesnek meg a 3 tc2esnek jo legyen a 15 tc1 meg le van szarva és viseljék el az ilyen olyan hülye utólagos ballansz elkúrós súlybüntiket. Nevetségesnek gondolom főleg mert a motor erő növelésről vagy csokkentesrol szo se esik mindenki csak a sajat miliőjét védi meg homokba dugja a fejét. Meguntam ugyhogy Innentől még a 10 kilós + ballaszthoz se járulok hozzá chevy részről. Az én mereseim szerint a Citroen legalabb ugyanolyan gyors ugyhogy nincs miről vitázni. ( nyugodtan meg lehet cáfolni saját tesztekkel )
Arra legyenek már szívesek a modba meg a fizikába belelátók hogy elmagyarázzák mi az akadálya a motor erő változtatásnak ahelyett hogy minden áron csak a ballansz elbaszását erőltetnénk. -
JONAS77
aktív tag
válasz TannerHUN #7231 üzenetére
Egyertértek veled Tanner teljes mértékben, eddig azt hittem. hogy csak a forma-1 ben van ez az elengedősdi, most meg már itt is kezdik, ez nekem lealacsonyitó, és a másik, szeretnék akkor beszálni én is egy TC1-es autóba, akkor ezt megtehetném, nem, mert már elkeltek előre az autók "pofa" név szerint, ez az egész nevetséges kezd lenni, mint mondtam, kicsinyes, mert ha valaki többet érez magából, mint amit az autója nyujthat neki, csak azért nem tud beleszólni a versenybe, mert ez jutott neki. De éljenek a "jobbak"! VIVA!
[ Szerkesztve ]
Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 15 Pro MAX 256GB
-
Allbundy
tag
Nincs különbség 2006-os vagy 2010-es vagy STTC2 autók között.
Higgyük már el SimBinéknek, -ha már istenítjük őket, jogosan- hogy kiegyensúlyozták az autókat a lehetőségekhez mérten. Nem véletlen megy az egész világon együtt Lacetti, Cruze, 407, BMW, Alfa, Leon, Tdi Leon, stb., stb. Tény, hogy vannak közöttük autók amik kilógnak LEFELÉ: Astra, Lada, illetve némely pályán az 5 sebességes BMW. Mindegyik típust sokan választják, nyernek is vele, persze ha fekszik az adott pilótának. Legtöbb rekordot Alfával tartják, sokan mégsem hajlandóak menni vele, mert nem tetszik.
Összefoglalva: direkt nagyobb a tömege a Peugeotnak, így hozták annak idején egy szintre a többivel.
Kéretik ehhez hozzászámolni MINDEN egyéb tulajdonságot is. A tesztel még adósak vagytok, egyedül Ádámot érdekelte ezek szerint mi is a valós erőviszony ..
Ha kipróbáljátok az alfát, és azt mondjátok tetszik, akkor be kell rakni a fizikáját egy az egyben a "Citroen" alá. Problémát nem jelent.Ha esetleg segítenétek az új mod tesztelésében, egyrészt hamarabb lehetne ráülni, másrészt esetleg a véleményeteket is figyelembe vehetnénk.
Úgy látom mindenképpen a kategóriák szétválasztása lett a cél, ott ezzel sem lenne probléma (kilométerenként 1-1,5 sec). -
Allbundy
tag
válasz subaruwrc #7232 üzenetére
Motorerő változtatás: három kattintás a megfelelő helyen. Büntetősúly (állandó!) kettő kattintás.
Mind a kettőhöz be kell tennie mindenkinek az új fájlokat, kvázi verseny előtt megint lesz egy mod "frissítés".
Seatnál pluszban át kell írni két sort Mindez nem érint gyári fájlokat. -
HartgeH3-2.8
addikt
Aki TC2 és szeretne nyugodtan írjon rám és átülhet TC1-be, 1-2 ember biztosan marad büntetés miatt is. Aki nagyon agresszív vagy nem bír magával az TC2-be pihen majd 1-1 futamot. Marci pont így járt most.
Allbundy Részemről rendben ha meg tudjátok csinálni, de ha bizonyos versenyzők nem tudnak feljönni és nekem káromkodnak különböző helyeken akkor hozzád fogom küldeni őket
Lesz egy kis karbantartás nálam holnap, de megpróbálom holnap rendben indítani a szervert egy tesztre.
Ha és amennyiben lesz bármilyen frissítés csomag akkor minél előbb jelezzétek majd.[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
subaruwrc
félisten
válasz Allbundy #7236 üzenetére
Ha ennyi akkor tényleg nem értem mit görcsölünk a dolgokon. Én bele tettem az időmet a tesztbe de mindenki füle mellett elment. Annyival lassabb a Citroen hogy mindhárman jobb időt mennek a ringen mint én. Elnezest kérek hogy nem futottam mindegyikkel komplett versenyt hogy mennyire kopik a gumi. Ennyi hőbörgés helyett már régen megtehette volna az illetékes hogy alatamassza az állítását. Én alátámasztottam az enyémet. Peace
-
HartgeH3-2.8
addikt
-
Zahi
aktív tag
válasz JONAS77 #7229 üzenetére
A TC2-es kategória címe, plussz a Yokohama kupa áll nektek és vagytok rá 5-en!
Ebben mi a bugyuta?
Azt ne mond, hogy nincs esélyed!!Az "elengedősdi" meg szintén lényeges dolog, nem séta kocsikázni jöttünk, az igaz, de egymás bajnokságába ne szóljunk már bele...
Próbálj meg egy picit reálisabban gondolkodni, elég sokan leírták már:
NEM 1 KATEGÓRIA!
Jól néznénk ki, ha élőben a TC2-es autók nem engednék el a gyorsabb TC1-eseket, vagy Az LMP900-asokat az NGT-sek...Tudo, hogy ez nem ugyanaz, és nem lenne gond, ha meglenne az erőfölény, de nincs! Ezért kell leszögezni előre, hogy nem ugyanazokért megyünk, ne akadályozzuk már egymást a jobb helyezés elérésében !
Nem olyan borzasztó ez, hidd el.Ja, és a TC1-es autók kiosztása nem pofára megy, bocs..Van annak oka, hogy Ki, miért, hol ül. Ne tégy elhamarkodott kijelentéseket, ha megkérhetlek.
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
negro
őstag
válasz Allbundy #7235 üzenetére
Eget vero kulombseg nincs de Matenak es nekem is kicsit fura es eddig nem megszokott volt, hogy szelarnyek se eleg a tobbi auto ellen. Chevy es Honda meg szelarnyek nulkul is kozelit. Ez meg forditottan aranyos a valosaggal. En is kiprobaltam nyilvan az adott palyan PR-on. Ott 2 tezeddel jobbat tudtam menni Chevyvel azzal a setuppal amit citromra csinaltam. Az meg, hogy a setupban nem volt tobb huen tukrozi mi harman Citroen pilotak 0.070 ezreden beluli idot mentunk. Mi lett volna ha konkretan chevyre valo setupot toltok be? 3 tized!? Attol, h Adam ment TIME ATTACK-ben ugyanolyan idot egy koron Kinan az az "es?" kategria. Ergo max ugyanolyan gyors tud lenni a citrom nem gyorsabb. De legtobb palyan lasabb lesz. Es itt most csak az 1 koros temporol beszelunk. A versenyben meg nehezebb auto jobban eszi a gumit. Ugyangy mint mikor vkire 20-40 kilo kerul. Ha nem is 1140 de 1145 lenne az ami kiegyenlitene a dolgot. Miert volt az, hogy ha Chevyre raktam 15 kilot akkor mentem vele ugyanolyan idot mint a Citroennel? A 407 meg nyilvan nem veletlen lett 1155 persze. Mert a valosagban a legroszabb 2006-os mezony auto volt. Csak epp most a valosagban meg a Citrom a legjobb. De mi nem is legjobbat akarnank mert akkor kb arrol lenne szol legyen 1135 killos mint a Honda.
Az uj modot en szivesen kiprobalnam ha mar ilyen allapotban van de ezt majd privatban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
subaruwrc
félisten
Üljetek át chevybe aztán nincs gond. Arra számoltatok hogy majd itt is az lesz a leggyorsabb és ráugrottatok csak nem jött be. Az új modban legalabb annak a legjobb a hangja
Bmw-vel meg 51.5-t lehet de ez miért releváns h elméletben mit lehet megfutni adott autóval?
[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
válasz subaruwrc #7246 üzenetére
Mert még a Ladáét nem hallottad! Már csak pár 100 sort kell átírni, és kész is! hehe...
Viccet félre, nem lesz rosszabb a többi sem nyugi.Picit el voltam havazva, keveset ültem gép előtt.
Igyexem, de sajnos más dolgaim is vannak, a családnak nem mondhatom, hogy seprés innen, nem érek rá!
Általában késő este tudok nyugodtan leülni a gép elé,most is csak ki-be rohangálok a házból, van időm gyorsan ránézek legalább a topicra.Máshoz nem tudok hozzákezdeni, amíg ébren vannak, mindig kitalálnak valamit! Már, ha itthon vagyok, ugye, mint most.
Na, mindegy, nem sokára végzek kint és ránézek már a Ringre is a Verdával, még nem mentem mindig vele ezen a pályán..(se )Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
negro
őstag
válasz subaruwrc #7246 üzenetére
BMW az egyik legjobb mezony auto csak azt a legnehezebb megulni. De vmit valamiert.
Annyiban relavans, hogy irtad mind harman jobbat mentunk citrommal de ez nem az autonak koszonheto hanem a setupnak elso sorban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Fontos! A ringen idomeron csak 10 kort enged a gep! Erre van fix. Ezt fel kellene rakni hatha vki tobbet is akarna futni. [link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
HartgeH3-2.8
addikt
Feltettem sima letöltőbe is: [link]
Motor meg súly frissítés ha érkezik akkor időben érkezzen vagy akkor majd köv futamtól.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest