- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Mobil flották
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Vigilante #2104 üzenetére
Nullához konvergáló mennyiségűt instagibeztem anno, oszt map függvényében mégis elmentem 1700-1800 elo dueling, amikor még foglalatoskodtam ilyennel. Nem egy húde-szint, de nem is shitnoob. Más kérdés, hogy legalább, ha más nem, aim alapvetően van, köszönhetően az 5 millió botmatch-nek + DeFRaG-nak, amíg nem volt netem.
Aztán jött az FFA nerding, ~1,5 évig; változatlanul tartom, hogy a legjobb első 'kiképző-terep', bármilyen játékmód is érdekeljen. Az FFA-nak tényleg sokat köszönhetek
Egyrészt, mert a 1,5 év (és ~10k game) alatt top-szintre vittem, másrészt meg tanítgatott az area controlra, a helyzeti / fegyver-előny igazi fontosságára, sokféle taktikára számos mapon, forced spawning-ra (spawn control), a powerup és itemek kiemelt szerepére, arra, hogy néha megéri valahol lehalni, hogy egy jobb helyről kezdj újra bele a dolgokba és hogy kell egy terv, azt pedig ki is kell vitelezni - és úgy en bloc a minden fegyverrel való, aktív puffogásra.
Meg persze a sok-sok ismerőst, akiknek a révén belefolytam igazán a community-be, majd a TDM (és mellékágon CTF)-be.Elkanyarodtunk kicsit, de a lényeg, hogy nem kell kiemelkedőnek lenni raillel, hogy akár div2-ben, div1-ben játszhass. Legtöbb esetben amúgy elég jól körbe lehet játszani az enemy rail kérdést.
Azért ha jót akarsz, a ~40-50 % többször legyen meg vele, mint nem, de érted, az semmi kiemelkedő.TDM-et tekintve sokszor már csak az elég, ha 3 hp-vel felveszed a fegyvert a spawn pontjáról és aztán lehalsz; addig a fél percig, míg jön az új, nincs az ellennek (még egy) railje.
Attól, hogy egy kontextusoktól mentes, point & click játékot játszik valaki a bemagolt spawn pontokra (instagib DM, a CTF-része egy picivel összetettebb), még nem lesz alapvetően jó játékos (quaker), hiszen az adott játéknak csupán egy töredékével foglalkozik.
Az eredmény jobb esetben csak az lesz, hogy tud lőni raillel (ami megint nem teljesen ugyanaz instagibben, mint egyéb, item-alapú játékmódokban, de ez már más kérdés), semmi más.[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.