Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tadj

    csendes tag

    válasz b. #141 üzenetére

    Remélem a készülékkel együtt az ügyfélkezelési folyamataikat is fejlesztik, mert ami most van, az egy kalap szar..
    Decemberben kaptam egy Pulze-t ajándékba, egy percet nem tudtam használni, hármat rezgett ha hevíteni akartam. Kaptam cserekódot meg címet, ahol közölték velem hogy ők nem cserepont. Kétszer hívtam utána még az ügyfélszolgálatot, hogy van-e fejlemény, semmi konkrétum, csak a bullshitgenerátort hallgattam, "sajnálom, ez a folyamat", és ilyenek.
    Új cserekódról, vagy egy másik címről szó sem lehet, még én várjam meg, amíg az Imperial Tobacco megbeszéli a fejem felett a dohánybolttal, hogy akkor most ők cserepont-e vagy sem. December vége óta várom, hogy visszahívjanak.
    Az IQOS-t pikkpakk ki tudtam cserélni anno, ők úgy tűnik sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek az aftersales tevékenységre, mint a Pulze-nál.

    Szerencsére a minap tudtam egy másikat venni 5000-ért, eddig jónak tűnik. Csak nehogy valami baja legyen, és ismét fel kelljen hívnom az ügyfélszolgálatukat.. :D

Új hozzászólás Aktív témák