- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
válasz SoldierL #900 üzenetére
Autoja vallogatja a versenygépek nagyának lehet is állítgatni a szárnyat/szárnyakat.
Ha beállítás kellene egy verdához fáradj a Time trial menüben ott a listárol kiválasztod a neked tetsző időt(ha nincs a leírásnál fogaskerék az azt jelenti hogy gyári loose vagy stable "perésvagy" oem a használt setup).
Amint betöltöttél a pályára, pár gombnyomás után tied lehet a kívánt beállítás, többnyire versenyre is alkalmasak de azért a radiator openinget meg a benzint mindig nézd meg indulás előtt(élesben) mielőt a nagy zárások felforralják a géped.
Gumi és egyébb beállítások terén a nem szimetrikus beállítást érdemes figyelni mielőtt felemás gumikkal mennél ki.[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Foose
addikt
válasz SoldierL #903 üzenetére
Én 60 euroért vettem steamen,(épp most vettem meg a season pass-t is) de nekem így is megérte. Sokat segítene ha lenne magyar nyelv is, gyenge az angolom. Így viszont nehéz jól beállítani mindent. Állat jó a fizika, és a grafika is tetszik, igaz csak full hd-n tudom tolni.
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Enton
addikt
válasz SoldierL #909 üzenetére
Első körben azt mondanám élsimítás mindent off-olj, mellé egy high car és track a többi low vagy off megintcsak ha ez szépen megy nordon 30 kocsi ellen középmezőnyben viharos esőben, az már jó jel.
Valahogy így:Másodkörben ajálott lehet ez a nvidia profiler-es állítgatás:
A te két számod 0 és +2 közt lesz így lesz plusz teljesítményed a megfelelő látványromlás mellett.
Így fest a -2 és a +2-es nálam:Egy pár újraindítást igényel a jó beállítás megtalálása, de azt utána ritkán fogod már állítgatni.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Segal
veterán
válasz SoldierL #912 üzenetére
A legujabb dlc-vel azert erkezett par Ferrari (evegett vettem meg megjeleneskor a season pass-t)
Szerintem mar nem lesz tobb kocsi benne de nagyon max meg 1 fizetos dlc aztan a goty verzio es utana meg mar a harom majd valamikor."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz SoldierL #920 üzenetére
A daemon szerintem kizart dolog.
Elso korben azt kene kideriteni masik jatekkal is jelentkezik e ez a problema vagy csak a pc2-nel."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Enton
addikt
válasz SoldierL #924 üzenetére
Ha a time trialos "lopott" setupok nem lennének jók még mindig van egy opcio ahol a versenymérnökkel közösen alkottjátok meg az éppen kívánt optimális beállításokat.
Erről nagyon nem tudok nyilatkozni még egyszer sem nyomtam rá.(#925) Foose:
Ez az első részhez volt még mondjuk a beállítások kb egyeznek itt is ott is. Így simán át lehet őket "konvertalni" hogy jok legyenek pc2ben is.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
dino_m
senior tag
válasz SoldierL #929 üzenetére
Az utóbbi frissítésekben fokozatos gyorsulásra lett beállítva az AI, hogy ne akadjon, tömörüljön be az első kanyarokban. De folyamatosan gyorsul és a harmadik kör után már jóval keményebb ellenfél lesz, mint a verseny elején, tehát érdemes az elején megszerzett helyedet megtartani mert később elég egy hiba és úgy mennek el melletted, hogy öröm lesz nézni, legalább is annak, aki az AI-nak szurkol.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Segal
veterán
válasz SoldierL #936 üzenetére
A ram az kenyelmesen eleg neki. Nalam 4k-ba futott 8gb rammal par honapja.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
dino_m
senior tag
válasz SoldierL #947 üzenetére
Nekem egy i5 4690, 16 giga 2400mhz-es Ram és egy Asus GTX970 Strix-en fut teljesen lagmentesen. Nos, ha egy bugos szarrakás lenne, akkor gondolom, mindenki hozzád hasonló problémával küzdene.
Nem mindig a játék a hibás. Még akkor sem, ha köztudottan sok hibával jelent meg, amik nagy részét patchelték.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Debilon
addikt
válasz SoldierL #1070 üzenetére
a neten sok helyen foglalkoznak ezzel
car setup, race car setup kulcsszavak
az autó vagy tapad rendesen vagy gyorsan megy, ennek a kettőnek az éppen megfelelő egyensúlyát kell megtalálni a beállításokban (hasmagasság, összetartás, futómű beállításokkal (rugók, lengéscsillapítók) karöltve)
ami jó egyenesekben kanyarokban sokszor kezelhetetlenné teszi az autót és fordítva, attól is függően, hogy lassú vagy gyors kanyarokról van szó, ez elég összetett dolog
valamit mindig be kell áldozni, kisebb vagy nagyobb mértékben
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz SoldierL #1070 üzenetére
ez egy jó kiindulás: AUTÓBEÁLLÍTÁSOK - CAR SETUP - GARAGE - SETUP GUIDE: részen sok hazsnos infót találsz, az alap dolgok szinte az összes autónál ugyanúgy működnek
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt