- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
RangerFox
Topikgazda
Miles Morales update: Slimen ~19ms alatt van a főmenüből a játékban, boss fightokat/challange-eket szinte azonnal újra lehet próbálni. Eddig is tudtuk, hogy az insomniac kiváló animációkat készít, de itt még egy szintet léptek feljebb. A gameplay és cutscene közti átmenet is fantasztikus, az AC Odyssey után meg is lepődtem hirtelen, hogy ilyen is van.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
ldave #264301 üzenetére
A gamstat alapján írtam ezeket a számokat. Az API úgy működik, hogy a publikus PSN acc-ok alapján számolja ki ezeket a statisztikákat. Ebben persze benne vannak az acc megosztás útján szerzett játékok is, viszont nincsenek benne a privát acc-ok adatai, így valamilyen szinten kiegyenlítettek a számok. A 10 milliót keveslem így is, főleg annak fényében, hogy a HZD 2018 novemberében már átlépte a 10 milliót ez alapján. (Ez a Sony által kiküldött hivatalos év végi összegző email alapján készült, amiben az össz. játékidőt meg legritkább trófeákat osztották meg a játékosokkal).
Természetesen oda is van írva, hogy nem pontos adat +- 10% eltérés lehet a kalkulált/valós értékek között.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
saelin #264360 üzenetére
Szerintem az újakhoz képest a Unity/Syndicate játékmenete nagyon kötött és kicsit frusztráló is. Én nem tudtam rávenni magam, hogy újrajátsszam az Ezio-s részeket sem, pont emiatt. A 3 remastered is ott csücsül a librarymben, de sose fogom újrajátszani. Egyszerűen túl fapados az újakhoz képest, még ha sztori szempontjából jobbak is.
-
RangerFox
Topikgazda
Továbbra sem. Habár az ajánlás úgy szól, hogy vehetsz ilyen accal konzolt, csak ne fizess érte felárat, mert az acc tulaja pár perc alatt vissza tudja szerezni. Szerintem is az a legtisztább, ha inicializálja.
Carlos Padre: Igen, de ha az új tulaj letörli a játékot, akkor utána nem fogja tudni újra letölteni az acc bejelentkezési adatai nélkül. Így ez félmegoldás.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
oliwire #264388 üzenetére
Ha stealth skilleket használsz, és full Assassin dmg-re buildelsz, akkor lehet csendesen, egy szúrásból ölni. Viszont így sokszor váltogatni kell a felszereléseket, hogy minden helyzetre megfelelő legyen. Mert ha ilyenkor lebuksz, akkor közelharcban nagyon keveset fogsz sebezni, ami miatt elnyúlnak a harcok. Szóval szerintem ez az új megközelítés több lehetőséget rejt magában, ráadásul könnyebb is a játékstílusokat vegyíteni (pl. stealthben kezded, de ha észrevesznek, akkor sem kell pánikolnod). Ilyen szempontból jobbak az új részek.
-
RangerFox
Topikgazda
Oh, most látom, hogy az a jelenet, ahol Miles egy szellőzőnyíláson ugrik ki a zárt térből a nyílt városba, sima Ps4en is töltés nélkül megy végbe
-
RangerFox
Topikgazda
Két lemezen fog elterpeszkedni a CP2077. 70GB
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
penge111 #264729 üzenetére
Azért a Yakuzák sose voltak GoTY contenderek...
Amúgy tegnap futottam bele dunkey videójába, amiben TLoU2-ről beszél megint. Az egyik pontján összehasonlítja az egyik jelenetét az FF VII-ben lévővel. Mivel spoileres, ezért nem írom le, de belinkelem a videót az adott ponttól. (Szóval ha valaki nem játszotta végig a TLoU2-t és az FF7R-t, akkor ne kattintson rá!)
És bármennyire is hálás vagyok a Square-nek, hogy lehetőséget adtak arra, hogy játszhassak az egyik legikonikusabb videojátékkal modern formában, ebből a kis összehasonlításból is tisztán látszik, hogy nincs pariban a két játék...
-
RangerFox
Topikgazda
Igazából bármelyik jelenettel összehasonlíthatjuk, csak épp ez volt a legszembetűnőbb. Valójában több problémám is volt a játékkal, de talán a legnagyobb az volt, hogy az alapból 2 dimenziós mellékszereplőknek írtak egy sablonos háttérsztorit, amiket filler küldetéseken keresztül tálalnak nekünk csak azért, mert valahogy fel kellett duzzasztani az eredeti játékidőt az ötszörösére. És így is 2 dimenziósak maradtak. És ebből a jelenetből is látszik, hogy ez a fajta sztorivezetés nem működött.
És nem lehet kifogás, hogy ez egy japán játék. Még a leggyengébb Yakuzában (3) is el tudták érni, hogy valami érzelmet váltson ki a játékosból egy mellékszereplő halála (pedig az a jelenet még az itt látottnál is elnagyoltabb volt). Vagy házon belül maradva az FFXV dlc-jében is drámai hatást váltott ki, amikor
Ignis megvakul. És érdekes módon a fősztorival nem volt hasonló gondom. Vagy ott van Sepiroth, aki talán a leggyengébben felvezetett főgonosz valaha. Kb. annyi volt, hogy a látomásokban fenyegető aura vette körül, és ezért ő gonosz. Akár a kibővített játékidő egy részét őrá is fordíthatták volna...És még egyszer szeretném leírni, hogy ettől függetlenül tartom, hogy egy jó játék, és nagyon örülök, hogy a részese lehettem az FF7 érzésnek. De nem játszottam az eredetivel, így nem vagyok elfogult a címmel. A karakterdizájn, a harcrendszer, valamint a nagyzenekarra átírt soundtrack fantasztikus. Viszont az érdektelen mellékszereplők, a sok filler és ötlettelen küldetés (pl. a robotkaros puzzle-nél rosszabbat még nem láttam...), valamint a technikai bakik (későn vagy egyáltalán nem betöltődő textúrák, felemás grafika) bizony árnyékolják az összképet. Akinek viszont gyerekkorában meghatározó élmény volt az eredeti FF7, azt meg tudom érteni, hogy miért tartja az év játékának. A magam részéből még a legjobb jrpg díját se neki szavaznám idén, hanem a Persona 5 Royalnak.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
vodrosjozsi #264936 üzenetére
Hardverapró
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
Adam_Shepard #264942 üzenetére
Csak tudni kell, mikor használhatod a falat meg a versenytársaidat ahhoz, hogy gyorsabban elfordulj a kanyarban.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
Mr Bond 007 #264944 üzenetére
Talán az Odyssey-t választanám. Hosszabb játékidő, nagyobb, gazdagabb, változatosabb világ. Viszont könnyen megeshet, hogy pont a méretei miatt hamarabb fullad unalomba.
-
RangerFox
Topikgazda
Én látok benne fantáziát, főleg a harcrendszerében. Az Odysseynek az volt az egyik legnagyobb rákfenéje, hogy az endgame-ben a szívósabb ellenfelekhez mindig ugyanazokat a kombókat kellett használni, és így a harcok egyrészt hosszúak is voltak, másrészt nagyon monotonak. De itt van stamina system, meg sokfajta fegyverkombináció, ami talán színesebbé teszi a játékmenetet. Igazából rájöttem, hogy reménytelen vagyok, és minden AC-val játszanom kell, így majd ezt is megveszem, de már csak Ps5-re.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
Zsírkrétamen #264967 üzenetére
Ez a Black Friday-os akció. Az US meg EU store-on nem ugyanazok az akciók szoktak lenni.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
Marcsello31 #265055 üzenetére
Tilos a warez említés szintjén is!
És nem visz mindent, csak Ps4 játékokat...
"Ha jól értem a dolgot a ramnál: bizonyos ram mennyiség után már nem lesz gyorsabb a gép, a határ jelenleg 3gbyte körül mozog."
Mit tetszik kérem? -
RangerFox
Topikgazda
Visszagondolva a játékra egy tök jó akció-kaland játék volt, kb. mint egy SW köntösbe bújtatott Uncharted (persze gyengébb techinkai megvalósítással). Az SW hangulat pedig nagyon ott volt, a sok Clone Wars referenciával, meg a végével... A harcrendszerrel nekem nem volt problémám, így tudták elérni azt, hogy tényleg egy fénykard legyen a kezedben, amivel akár egy vágással megölheted az ellenségek többségét, de cserébe téged is hamar szétkaphatnak, ha csak simán bemész kaszabolni. Később lehet váltani a fénykardok között, új kombók és skillek jönnek be... Kellemes kihívást nyújtott Hardon a játék, a világában pedig szívesen barangoltam, így nem zavart, hogy a meditálós helyekre dobott vissza halál esetén. Ez az egyetlen bajom a Souls játékokkal, nem szeretem a dark fantasy látványvilágot, így nem is játszok velük.
[ Szerkesztve ]