Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    válasz #86564352 #10304 üzenetére

    Szerintem ez úgy lehet (üzlet politika), hogy egymást segítik. A Braun/Philips....stb azért sulykolja a fogyasztóba ezt a habos-géles előtti dolgot, hogy vegyed. Ha fogy a braun/philips borotva akkor az emberke veszi hozzá a habot-gélt, mert azt javasolja a gyártó. Ez is egyfajta összefogás... :K
    Ha megnézed a PSG-s (előtte Barcelonás) Neymar arcát, vagy a forma 1-es Vettelét, mindkettőn látszik, hogy állandóan legalább egy hetes a borostás az arcuk. És ezek a borostás arcúak a reklámban, Vettel a Braunt, Neymar pedig a Gillette Fusiont reklámozza, mint a tökéletesen síma arc jelképét. Kicsit ellentmondásos, de az emberek ezt nem veszik észre, hogy köze nincs a valósághoz, mert itt is a bujtatott tartalom a lényeg (az ismert arcok miatt) ami miatt többen veszik ezeket a termékeket.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák