- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomej
aktív tag
Sziasztok!
Lenne 1-2 kérdésem. O2 ambiente+extrák-at kapnék 1.4-el 3,75-ért. 99%-ban városban használnám. Voltam próbaúton, de sokkal rosszabbra számítottam. Utána mondta egy ismerősöm, hogy országúton meghal, 80-nál nem lehet vele előzni. Ezt nem volt módom kipróbálni, mert beragadtam egy zsiga mögé (direkt 4 fővel mentem tesztelni) ahonnan a régi 190 lovas mondeómmal sem tudam volna előzni. Mennyire gáz ez a motor? Mennyire lopják eme gépeket, valamint mi a jobb? Egy riasztó (pl.ez:[link] vagy egy váltózár? -
tomej
aktív tag
válasz misimagaki #865 üzenetére
Köszi a válaszokat, végül is eldöntöttem, hogy ez lesz. Nem is baj, hogy nem lehet vele nagyon nyomulni, mert van egy kislányom aki rendszeresen velem tart, a mondival meg nem tudtam soha lassan menni. Egyébként elég furcsa a hosszú gázpedál út, meg a motor hangereje, viszont az úttartása nagyon tetszik. Azért is veszem 1.4-el, mert nem szimpi az 1.6 8 szelepes motor (volt már egy o1 1.6 glxi-m anno), abból meg amúgy is csak a tour tudnám most kifizetni. Amit még nem értek az a gyári hifi 10 évvel ezelőtti színvonala. Tök gáz, de nem adok még 130K-t az MP3-ért. Amúgy is meg kell vennem néhány extra szart pluszban (vmi jumbó vacak audio bemenettel, meg vezetékes telefon előkészítés, de a hátsó ablaktörlőt azt amúgy is kértem volna, ja meg 8 hangszóró) mert nincs időm mászkálni szalonokba és sos az autó. Ez van nekik, jövő héten asszem meg is lesz. 4 szín van most nekik, asszem a szatént választom. Ja és az ülése sem nagy szám, de becsületére legyen mondva, a többi ilyen kategóriájú márka is ilyen, vagy rosszabb (kemény ülőfelület, kevés oldal irányú tartás)
[Szerkesztve] -
tomej
aktív tag
válasz misimagaki #868 üzenetére
asszem riasztó lesz belőle.
-
tomej
aktív tag
És milyet vettél? Stifteset vagy a Press&Lock-ot? Mennyibe került és meddig tartott berakni? rakhatnál fel róla képet. Néztem néhány képet, de a többség az anyósülés felé nézett, és attól félek, hogy lerúgja vki a kulcsot menet közben. No meg a feleségem nem fogja tudni kinyitni...
-
tomej
aktív tag
válasz misimagaki #884 üzenetére
Nyílván azért kérdezi, mert nem egy hétköznapi párosítás. Nem hiszitek el, de legendákat hallottam arról, hogy mennyire tohonya, mozgásképtelen jószág és emiatt teljesen meglepődtem a tesztvezetésen. Tuti igazatok volt abban, hogy akik ezeket terjesztik, azok nem ültek még o 1.4- ben. Nem akarom minősíteni, de ez teljesen szánalmas magyar mentalitás. Van egy haverom, (aki BMW fan és ennek ellenére nagyon tetszett neki az o2, de különösen a roomster), ő vitt ki tesztre, így beültettem ballasztnak, felmentünk egy jó kis emelkedőre 4 személy + klíma bekapcs, hát azt már rendesen érezte. Elég függetlenül tud véleményt mondani járgányokról és szerinte 1.4-hez képest tök jól megy (sőt azt mondta, hogy belül tiszta passat ). Ami miatt viszont mérges vagyok, hogy végülis kiválasztottam egy bézst, de elvitték az orrom előtt , így asszem most a viharkék lesz a befutó, ez hétfőhöz 1 hét és megjön. Már nagyon várom, mert egy ideje gyalogos-taxis lettem és ezt nagyon gyűlölöm.
Viva la Octavia! -
tomej
aktív tag
Üdv.
Ez az autómatikus világításkütyü egyébként a skoda honlap car configurator részén szériatartozék az abiente verziónál, a simán a szérifelszereltség között pedig nincs ott .
[Szerkesztve] -
tomej
aktív tag
Na, ma befizettem az előleget, meg az üzembehelyezési díjat. 475k-t. Még a héten megjön, de csak jövőhéten tudják forgalomba helyezni. 1.4 ambiente + 8 hangszóró + jumbó box + hátsó ablaktörlő + váltüózár + nemtommi, viharkék színben, remélem a színnel nem fogtam mellé. Később lehet, hogy rakatok bele egy riasztót is, bár mint azt feljebb már beszéltük, az nem igazán hatásos dolog. Viszont, ha úgy tolatok be a parkolóba és rázárom a váltózárat, ember legyen a talpán, aki elviszi. Abban bízom mellesleg, hogy tele van a ház nyugdíjassal, ahol lakom és felettébb éberek .
[Szerkesztve] -
tomej
aktív tag
Azért annyira ne sajnáld, mert ha bele rakattad volna, akkor már csak további 120k-t kellett volna fizetni a navy-ért, meg további 80k-t a hővédő üvegért, mert az nyáron sem melegszik úgy, meg további... És össze lehet pillanatok alatt klattyingatni + 2 millióért extrákat. Én csak azért kértem az ambientét, mert nem volt más. A ködlámpa, meg a hátsó ablaktörlő jó dolog, de azért megvan nélküle az ember. Hát igen, kinek mit enged a pénztárcája. Utólag meg télleg kár sajnálni .
-
tomej
aktív tag
Octavia 2-t. Ismerem a cégvezetőt és azt mondta, hogy a hitelnél belekalkulálják ált. az ajándékot is, tehát szépen rányomják az alapárra. Term. ez nem kézpénz, lehet, hogy engem is megvezetzett, ezeknél nem tudni, sajnos annyira nem ismerem belülről a témát. Egyébként igazad van ált. a legtöbb kocsinál menetközben nem éri dzsuva a hátsó szélvédőt, kivétel talán ezalól a kombi kialakítás, mert menetközben ott ált. mindig felverődik vmi, legalábbis off opel astra I-II-nél menet közben sem ártott törölgetni hátul. Ferdehátúnál akkor van jelentősége, ha parkolóban állsz és úgy esik rá az eső, tolatás előtt meg szépen letörlöd, hogy kiláss. Én egy zsákutcában lakom, ahonnan ált. csak kitolatni lehet és folyton lelépnek a gyalogosok a kocsi mögé. Egyszer majdnem nekimentem egy babakocsis anyukának, aki letojta, hogy tolatok ki, és simán betolta az autó mögé a babakocsit (a csipogos tolató izzó ellenére, amit direkt emiatt vettem a tecsóban ). na ilyenkor nem árt, ha van, mert ha oldaltükörből tolatsz, nem biztos, hogy látod a mögötted kolbászoló gyalogost. Ja és egyszer megtámadott egy bácsika az esernyőjével szintén egy hasonló szituban, hogy majdnem elcsaptam őket a feleségével együtt tolatás közben (kb. 5 km/h-val).
[Szerkesztve] -
tomej
aktív tag
Na, ma hál' istennek hívtak a szalonból, hogy jövőhéten megjön az autó.
Ki sem szálok belőle egy hétig. -
tomej
aktív tag
Na azt ne sajnáld! 20k-ért színben hozzá illő, mp3-as 4×20W-os sony-t vagy panát kapsz, ehelyett a 10 évvel ezelőtti cuccosért. Nekem az előző oktiban sem gyári volt, hanem egy fekete előlapos pana vörös háttérrel, ha jól emléxem az okti glxi-nek piros volt a műszervilágítása.
-
tomej
aktív tag
Ma kíváncsiságból megnéztem egy V-ös golfot, és teljesen megrökönyödtem, mert isten az atyám, először szemből nézve meg voltam győződve róla, hogy egy poló áll ott. Belülről szerintem naon elbaszarintották a dizánerek, (mondjuk nem vagyok WV fan az biztos) nekem tisztára vmi 5 évvel ezelőtti délkoreai autó hatását kelti. Az octavia2 kapcsolók és gombok köszönnek vissza, azonban harmónia, elegancia kb. 2-es alá. Egyszóval csalódás volt, a IV-es sokkal szebb tervezés. Természetesen ez a szubjektív magánvéleményem .
-
tomej
aktív tag
Á - gönyörű mindkettő.
Ma jött meg az enyém, de sajna csak jövőhét szerda környékén tudom elhozni. (azért beleültem ) Féltem ettől a viharkék színtől, de gyönyörű, nem bánom, hogy nem a szattént választottam. A kapuccsínót, meg az orrom elől vitték el, sztem abban is nagyon jól néz ki, de abból meg rengeteg van. Érdekes szín, mert ha a fény ráesik, akkor világosabb tónusú, háttér fénynél meg majdnem feketének tűnik. Egy kicsit hivatalos külsőt kölcsönöz az autónak. Ami meglepett, az az, hogy gyakorlatilag a hátsó ablak csak arra jó, hogy a tükörben lásd a mögötted jövő autót. Az 1-es octaviahoz képest rosszabb a kilátás, és én ezt észre sem vettem eddig, gyakorlatilag a vezetőnek vizuális rálátása a hátulsó részekre nulla, az összeszűkülő tér meg baromira megtévesztő. Mondtam a szalonosnak, hogy álljon már a lököshöz, és furi volt, mert kicsit olyan érzés volt, mintha már a csomagtartóban állna bent. (Egyébként ki tolatgat tesztvezetésen? én hülyén a műszerfalat, meg a többi csili-vili dolgot néztem magam előtt.) No azért nem mondom vissza . -
tomej
aktív tag
bocs, ez má télleg nagyon off volt
-
tomej
aktív tag
válasz Peter789 #1215 üzenetére
Az hagyján, de mi 1.6 glxi octi után béreltünk egy suzuki sedan-t (kocsi híján avval mentünk nyaralni) és a feleségem alig tudtam meggyőzni, hogy a futómű nem ment tönkre, hanem ilyen! Azután Siófokon bezártam a videókamerát a keszyűtartóba a tecsó parkolóban, de kinyitni már nem bírtam, mert besz@rt a zár. Nem tudtam kifeszíteni, így vissza kellett mennem venni egy fanyelű csavarhúzót...
-
tomej
aktív tag
Na elértem az első 500 km-t, átlagfogyasztás (nem a board computer szerint) 7,3 l/100km kb. 1/3 városi - 2/3-ad országúti vegyesben. Ha ez még megy lejjebb is, akkor ki sem szállok többet belőle . Mentem közben egész rövid távokat is, amikor még bemelegedni sem nagyon volt idő, erre a computer 12,6-os fogyasztást adott meg, ami tök reális. . A gyorsulás egész tűrhető. (V6-os sport mondeo után rosszabbra számítottam) M7-en simán gyűrte a családdal a 130-at, de nagyon még nem nyomom neki. (Asszem később sem fogom )
-
tomej
aktív tag
ÁÁÁÁÁ Az történt, hogy toltam neki az M7-en tavaly aug 18.-án és a sűrű forgalom miatt nem láttam, hogy a hűtővíz elfolyt (eldurrant egy kib. cső), és beállt a motor.(pedig 2 db kib. lámpa is jelezte...) Amúgy 9 éves volt, mikor elhalálozott... Az ülések, meg a kínyelem... A VW-nek sokat kell erősíteni, mire eléri a 10 évvel ezelőtti mondeo vagy BMW szintet. No nem akarok naon off lenni, de sokunkat megbűvöl még az új autó illata... Engem is. Így most skoda fan vagyok. (nem bántam meg) Az első autóm egy 120L volt. Ez most asszem hosszabb házasság lesz, a következő beruházás pecóbővítés. Legközelebb talán octavia 1.9 diesel, most agitálom be egy haverom, vegye meg amit én szerettem volna, ha lett vona rá pénzem...
-
tomej
aktív tag
Ja azzal azért nem ilyen fogyasztási értékek voltak. Nehéz volt nem kihasználni a rendelkezésre álló teljesítményt. Most gyerekkel a gyerekülésben jobb is így.
-
tomej
aktív tag
Lenne egy lényegi kérdésem: Milyen üléshuzatot érdemes a 2-es octaviaba venni? Szétnéztem egy-két tecsó szerű helyen, de tökre sz@r cuccokat árulnak, pl. csak 98%-ban műszál, meg a kompatibilitási táblázatban fel volt tüntetve az octaviatól a ford T modellig minden, amit valaha gyártottak. Szőnyeggel ugyanez a helyzet, kaptam ugyan ajándékba egy garnitúrát, de pénteken jobban szemrevételeztem és akkor láttam, hogy nem is eredeti, hanem car-tex. Egyébként meg teljesen szokatlan alakja van az első kárpítnak, nem is megy bele az univerzál.
-
tomej
aktív tag
válasz misimagaki #1385 üzenetére
oldal légzsákkal mi a helyzet? mert arra az ülésre áll. másfajta huzat kell.
-
tomej
aktív tag
válasz misimagaki #1394 üzenetére
honlapjuk nincs?
-
tomej
aktív tag
válasz misimagaki #1404 üzenetére
thx!
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban