- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
orion1025
őstag
Üdvözlet!
Érdeklődni szeretnék, hátha sikerül a kérdésemre választ kapni. Adott egy Golf 3, ami egy elég komoly tupírozást kapott lakatolás és alkatrész tekintetben. Eddig 40/40-es ültetés volt alatt, de a rugók már össze estek, ezért vettem 30/30-as Eibach rugó szettet, illetve Bilstein gátlókat. Amikor vissza kaptam a kocsit, szomorúan konstatáltam, hogy magasabban van, mint a gyári rugókkal, így eléggé viccesen néz ki az autó egyéb nyalánkságait tekintve, melytől konkrétan szörnyet haltam és még így egy nap után is az ideg kerülget. A kérdésem az, hogy ez miképp történhetett? Maga a rugó minden benzineshez jó, így az a baki el van kerülve, hogy dízelhez valót vettem volna, és az jobban "tart" a keménysége miatt. Ha két ember ráül a nyitott csomagtér szélére, akkor sem megy le annyira, mint ahol lennie kéne, pedig az ~150kg plusz. Rugótányérok cserélve lettek, gyanítom itt is lehet bibi, de jelenleg teljes a tanácstalanság, mert ezzel a műbizonylatos szettel szerettem volna végigvezetni a forgalmiba bejegyeztetést, de ez így kicsit megrekedt.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz molnarpeter #156116 üzenetére
Na de ennyire magasan kezdi? Számomra érthetetlen, mert az oké, hogy tényleg bika vastag anyagában (ezt mondta is a szerelő, hogy meg is lepődött milyen masszív konstrukció), de most konkrétan terepjáró az autó, pedig alattuk van egy ideje csak közben más munka is zajlott rajtuk, szóval nem egy napos installáció.
Kb ilyen a hasonlóság, bár picit talán magasabban van, mint a fekete Golf.
A 40-es rugókkal majdnem pont a kerékjárat magasságában volt a gumi teteje amíg el nem fáradtak, mert utána még +1.5 centivel lentebb vándorolt az egész magasság.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz bitpork #156119 üzenetére
Ne "aggódj", nem sokban tér el a képen látottaktól... Az úttartása brutálisan jó lett, komfortos, nem csapkod, de egyenesen röhejes az egész autó megjelenése. Így sem aludtam egész este, meg még egy darabig nem is fogok, mert csak a problémák voltak ezzel a gönccel is, nem elég a magánélet, még ez sem sikerült...
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
Üdv!
Tart valaki közületek Golf III gépállatot a padláson?
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz Buster17 #165987 üzenetére
Szuper! Tudnál esetleg egy képet készíteni a hátsó ablakmosó fúvókáról? Már órák óta kínlódok de összerakhatatlan egy fos ez. A védő kupak nem megy rá, mert maga a fúvóka nem csúszik a helyére teljesen. Már egyet faragtam a sok közül, de még így is pár mm hiányzik. Fogalmam sincs hogy az istenbe volt ez gyárilag összerakható, mikor a fúvóka feje magasságra el sem fér a kupakba....
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
Üdvözlet "konszern" tagok!
Érdeklődnék, hogy valaki cserélt-e már manuális kuplung bowdent a versenyszemélygépjárművében? Mennyire nehéz azt beállítani? Rendeltem az automata állítós helyett manuált, de már a kukába fog kerülni, mert semmit nem lehet kezdeni vele, sebességbe berakni az autót meg pláne nem...
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
Üdv Tagok!
Golfos csoportba faszbukon már nem kérdezek, mert kiégetnek mentálisan. Lenne egy kis gondom, ami negyedik napja szívat. Adot egy Golf 3-as, benzines 1.4/1.6 ABD/ABU összvér, csótány, öregasszony, ami lambdaszondázni kezdett, majd a gyújtással volt gondja az elmúlt időszakban. Ezeket orvosolva sikerült megcsinálni komoly küzdések árán múlt hét szerdán és csütörtökön, igaz még akadtak apróbb tömítetlenségből akadó bajok.
Csütörtök este ketyegett, péntek reggel indítanám, kezdődött a szokásos hosszabban kellett indítózni eset, hogy 5-600-as alapjáratról feltornázza magát, de néha le szokott ilyenkor állni, majd másodikra megy neki. Most másodikra ugyanaz, harmadik indításra csak zúgás. Először azt hittem a benzinpumpa ment offlájnba, de hamar rájöttem, hogy az önindító az. Kulcs kitép, az meg pörög tovább, így rohantam a 10-es dugókulcsért, hogy az akkusarut levadásszam, addig pörgött. Délután hazaérve hozzá érintettem a levett sarut az akkuhoz, szintén pörög. Nem messze tőlem van egy bontós, hoztam tőle egy másikat, azzal nem pörög ha áramot kap, de viszont szép cammogósan teker. Ami létezik gyújtás terén, mindent cseréltem, benzinpumpát, komplett gyújtás fejet, gyertyákat, trafót, kábeleket, stb.-t, de össze-vissza volt csak szikra, és nem változott semmi a cserélgetések alkalmával, illetve vettem egy új gyújtáskapcsolót, hátha ott a hiba.
Ma újabb nekifutás, egyes henger felső holtpontra teker, egyéb előkészületek, hogy elugrás történhetett-e a szíjnál, de semmi. Aztán jött a multiméteres hadonászás, mert a motorvezérlőre gyanakodtam, és itt jött az okosság. A trafó kábele, és a vezérlő csatlakozójánál össze-vissza vannak áthúzások a szakadásmérés szerint, ugyanez a helyzet a vez- tengely jeladónál, vagy a hőgomba csatlakozójánál. Végül a két akku sarura rámérve stabil 680-at mutat a multiméter, tehát valami összeér... Holnap kiszedem a berakott önindítót, mérek rajta, hogy ott mi a helyzet, akkor okosabb leszek.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy egy ilyen önindító "elhalálozás" hogyan tud ilyen hibát produkálni? Más ötletem nincs, átnéztem a kábelezését a kocsinak amennyire tudtam, a műszerfal már rég nincs bent, így ott is mindent át tudtam vizsgálni, mozgatásra is csak százezredeseket változik ez a 680-as érték. A régi önindítónál is mérek egyet, mert valamiért folyamatosan kapta a pozitív és negatív energiákat.
Tavaly húsvétkor a generátor egyenirányító oboáztatott le, de akkor legalább ment a kocsi, most konkrétan darabokban van, így kellemetlenebb a helyzet. A beltérben csak a gyújtáskapcsoló van élesítve, minden más nincs bekötve, szűkítve a hibaforrást.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Politika
- Vírusirtó topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Ukrajnai háború
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs