- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- MG5 menetpróba
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- OnePlus 8 Pro - a túlgondolt
Hirdetés
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #9548 üzenetére
Hát én azért örülök ennek a kis egyszerű buta kis szerkezetnek ami alattam rohangál, mert a városban is 8 literrel elrohangászik 1.6-os ellenére. (meg a maga 19 évével)
Jó az igaz, hogy nem egy erőművész, bár szerintem elég jól gyorsul.
De valamit valamiért.Ráadásul nyáron amikor autópályáztam kicsit akkor a 6.2 literes fogyasztástól még az én állam is leesett nagyon meg voltam vele elégedve.
Így télen illetve hidegben meg a 8 liter is kiemelkedő egy ilyen öreg autótól.Renault power
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9632 üzenetére
A márkával nekem nincs gondom, egy problémám van. Sajnos az első kerékmeghajtás. Az nálam kihúzva. Nem akarok, nekem az szenvedés. Vagy hátsó, vagy akkor négykerék, ami nálam ott kezdődik és végződik, hogy quattro.
2.0 diesel egy ideig benne volt, de meggondoltam magam. Mondeo 2.2 TDCi nem győzött meg, nincs az az érzésem 130 -nál, hogy itt bizony még óriási erőtartalékok vannak.
Azért lett a 3.0TDi, a quattro miatt meg az audi.
Most 1000%, hogy megnézek egy ilyen audit, és ha meg tud győzni, akkor nem válogatok. A navi+dvd jól jönne amúgy is, meg diesel -hez nekem auto váltó dukál. Benyáshoz meg csak manuált vennék. Ez így beidegződött nálam.Amúgy nekem nagyon bejönnek az RS Octaviak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9647 üzenetére
Persze, RS jóval könnyebb. Ez evidens is, a quattro hajtás elég nagy plusz súly, de valamit valamiért. Meg ugye a 3.0 diesel is elég nehéz, ott kárpótol az óriási nyomaték, és hát 6 henger. Járáskultúrában nem mind1 az se.
Audi után kipróbálok majd egy ilyet is, ha az nem jön be. Passat nálam ki lett húzva, nagyon primitív. Csak az a fránya fronthajtás. Tuti nem fog tetszeni, érzem.Benyás autóm ha lesz, akkor az bmw lesz mindenképpen. Egy márka se tudja megközelíteni azt a varázst.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9649 üzenetére
Nem. Ezt őszintén megmondom, nekem a konszern dieselei megbízhatóbbnak tűnnek. Mások szerint is. BMW diesel az életben nem kellene. Nagyon jó motorok, erőben ott vannak. De a megbízhatóság...és a szervízigény...óriási.
Én most reménykedek az audiban. Ha be lesz vizsgálva és jó, akkor ezt veszem.
Volvo D5 -öt néztem még, az is számításban van.
De most audi, és remélem ez így is marad. Tetszik az avant verzió, jó lesz nyaralni menni vele. Meg chip után nem sok ellenfele lesz, ha én is úgy akarom. F1 -es váltó meg egy álom, az vonz még nagyon. Kanyarokban a hajtás miatt meg mindig egyedül marad majd, mert senki nem tud utánam jönni. Amúgy biztonság szempontjából is jó lenne, tömör és stabil autó.
Jó lenne magánszemélytől venni...csak fekete belső olyan lehangoló. Jó lenne a bézs, ami ritka.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9651 üzenetére
Szerencsére levehető. Azzal kezdem, hogy lekapom.
Chipmánia nekem dieselnél van, fogyira mindenki azt mondja csökken. És ugye +59 ló és 80nm az nem elhanyagolható. Jobban megy majd az autó, mint egy 540i, ami nekem eddig az etalon.
De ismerősök mind chippelteték a diesel autóikat. És 110k helyett megcsinálják 50k -ért nekem, úgy, hogy ha nem vagyok elégedett, visszaírják és a pénz felét visszaadják.
Ez amúgy jó lenne, de nincs navi. Ebbe meg tempomat, de idegesítő. Bezzeg a navi és a tv belekerült, a szaros tempomat nem.Ez meg már szánalmas... Hátul tekerős ablaklehúzó, de a dvd ott fityeg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9655 üzenetére
Jah, igaz. Ezekkel el lehet húzni egy kamiont is. Remélhetőleg csak jachtot húztak vele.
Amúgy az tény, ha ott fityeg hátul, akkor a figyelmetlen autós aki nem tud megállni mögötted, nagyon csúnyán járhat, te meg megúszhatod lökös cserével.
Első tulajok meg elmehetnek a pi...-be. Nem hiszem, hogy az a tempomat vagy a hátsó elektromos ablak akkora felár lett volna, főleg a DVD -s navi mellett.Neked milyen autód van?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9661 üzenetére
Az se rossz, turbos, jó rugalmas autó. Chippelve meg egy állat lesz. Kb. 210le és 300nm nyomaték...Magáért beszél. Fogyiban hogy jössz ki vele?
Nah, látom. Akkor lehet ez alapból van, csak a képeken nem látszik, csak a multikormány van kifelejtve. Mert oda kivittek kis tekerőt, akkor az plusz kényelmi extra lehet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #9671 üzenetére
igen és ment a hátsó ablak fűtés és a klíma is nem ?
nem baj idén jön -200kg jobb CW 1.8->2.0l 40Weberek->45 Weberek, 13-as kerék vágott slick, nem viccel
dragonfx:nem figyelsz megint, nekem mióta van 1-es golfom, ráadásul cabriom ?
elméleti számítások alapján 140-ig valamivel előttem kéne lennem, onnantól meg a turbo véget elkéne húzni szép fokozatosan.
jah veled ellentétben én már láttam 800e km-t futott TD motort ami most is megy ép, csak már a 3. kasztniját fogyasztja, fúrva nem lett csak 2x gyűrűzve és kapot egy új turbot.
egyszer már tényleg menni kéne egy kört tomcsival
BMW001:bőlén számolva 250k a hardver és progitól fűggően 50-100k még.viszont ez a 280le már annak a mocinak nagyon a határ eset, tehát az élettartam rovására megy, ergo a 225-ös (pl TT az szokott lenni ocso ért..) dugók meg hajtó karok kellenek meg nagyobb befecsik ill a kipuft is fel kell bővíteni, mert a gyári szűk, azok bírják 300le-ig bőven mehet a móka ami nem rossz már
két hiba van hogy első kerék és én eleve egy cupraból kezdtem volna a mokát.
na már most tuti elrettentet az összeg, de nézd meg hogy mennyi egy jobb életű cupra mennyi az amit most itt leírtam és mennyiért nézel most kocsit, még mindig alá fogsz kijönni, és van egy olyan autód aminek gyak zsír új a motorja és a turboja
emlékeim szerint hétvégi kocsinak kell és nincs asszony pajtás, ha nem akarod még 5 évig az egész családot bele pakolni akkor én inkább efelé tendálnék.
egy tény nem fog annyit enni mint egy 2l-s dizel, de egy 3l V6-os hasonló szinten bekapkod majd városban, pályán meg max -1l-vel tudd jobbat ugyan olyan stilusnál a V6 PD.
jah ez a móka eljátszható a benzines RS okádiánál is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9674 üzenetére
Én is azt mondtam. Ha csalódást okoz, megy eladóba. Több autót szeretnék megnézni, nem csak ezt az egyet az adott típusból is.
VR6-Fan: Hétvégi autó lenne, néha kiugranék vele Varsóba vagy Krakkóba. Nyaralni is ezzel mennék természetesen, ott nagyon kijön a diesel üzem előnye.
Igen, utánaszámolva nem nagy összeg, Cupra -ból kiindulva se. Csak 300lovat ráengedni első kerékre. Gyááá... Halálosztó lenne, nem? Nem tom miért van, de ódzkodom a front hajtástól, de tényleg. Az ST220 -as Mondeo is gusztustalan volt, pedig csak 226 ló volt benne. Utálom mikor rángatja a kormányt. Lehet a BMW -s évek miatt van ez, de nagyon nem akaródzik nekem...4motion -ban elgondolkodtató lenne.
Az a legnagyobb bajom az Octaviával is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #9699 üzenetére
benzin soha nincs, etetni kell a lovakat mindig, most meg itt a szar idő, jővőre meg megpróbálom bebiztosítani magam, bele pakolok az orrába egy véjjer6-ost.
bár az összes cimbi elküld melegebb éghajlatra hogy egy ilyen gyári állapotú kocsit mokolni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz tomcsi23 #9742 üzenetére
Jah.... tegnap haverral kereket cseréltünk,a szomszédja kijött,hozott 3 széket,3 poharat,meg fél liter meggy pálinkát.Ma reggel hívott a srác,hogy a 4-ből 3 kerék kicserélve,abból is 1 meghúzva,a másik kettő csak félig meddig.. veszélyesüzem ez a pálinka
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
BOÉ
újonc
válasz tomcsi23 #9816 üzenetére
Igen, bejelentettük a rendőrségen, de persze ott sem kecsegtettek túl sok jóval... szerintük sincs túl sok esély. Különös ismertetője nincs, de azért gondoltam, megpróbálom itt is, mint más egyéb portálokon is.
Senkinek nem kívánom azt az érzést, amikor rádöbben, hogy igenis jól emlékszik, hová is parkolt előző este!
Üdv! -
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #9837 üzenetére
mér mostanikba is van ilyen nemde?
ja mega légzsák is kellendő vagy erre gondoltál vagy magára mondjuk egy multikormányra?vr6-fun>>tom van olyna kocsi amin 1 guriga a 4 kerék.
Sőt lehet fél is 1db végülis...egy 22" króm amerikai meg rám gumma ami peres minőségi.
láttam ilyet is pesten.hammer, x6on, escalade.n...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #9863 üzenetére
nálam pusztán max optikai célt szolgálna, illetve azért mert a G1/2/3/4-nek hátul kisebb a nyomtávja mint elől és inkább a felni szélességévvel vagy ET-vel játszok mint pogácsával.
de szegény srác enyhe izlés ficamban szenved.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9866 üzenetére
Ez egy gusztustalan trágyadomb. Turbósítás... VR6, váltó meg a többi kibírná? Szerintem drágább lenne a művelet, mint maga az autó. Jah, hát chippelt. Mekkorát ugorhat 120 -ról, mi?
Egyik ismerősnek van egy gyönyörű tűzpiros Corrado -ja. VR6 -os. Most ő is turbósításon gondolkozik... 1 millát mondtak neki az egészre... Az reális?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Voyage
aktív tag
válasz tomcsi23 #9886 üzenetére
Végigolvastam a hirdetést, nem láttam, hogy behozott lenne...
Passatoknak a nagy része cégautó, emiatt lehetett rajta akár céges rendszám is(múlt héten voltam megnézni egy ford mondeot, eredeti rendszáma III-111 volt), és simán lecserélték, úgy adták el.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz tomcsi23 #9892 üzenetére
Hmmm, ettől függetlenül még nem biztos, hogy kintről hozták be. Bár akkor is, csak nincs annyi hülye, hogy garancia időn belül máshol szervizeli. És 1 éve járt le csak a garancia, 1 év alatt meg olyan húde sok km-et nem lehet beletenni...
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9912 üzenetére
Hát akkor megeshet. Nagy szerencséje volt az biztos.
Most értem haza Pécsről, hazafelé beugrottam megnézni az autót. Hát, természetesen behozott autó, garancia idő lejárta után lett Németből hozva, nincs szervízkönyv.
De azért körbenéztem. Autó megjelenése makulátlan, fényezés karcmentes, szélvédő is szintén hibátlan. Minden illesztés rendben van, gumi alig kopott. Piszok jól néz ki ezzel a felnivel. Az üvegezése dupla hővédő. Benéztem a kocsi alá is, minden makulátlan, nem lóg semmi, nincs ütésnyom/horzsolás. A belseje is makulátlan. Kormány nem kopott, ülések nincsenek kiülve, bőr nincs megkopva. Kormányváltó brutális, nagyon tetszik. Nagyon kényelmesek az ülések, benyomtam a masszázs funkciót, hát egy álom. És tényleg nem lehet befülledni az ülésbe, piszok jó ez az aero-s ülőlap. A hifi gyönyörűen szól, navi okos, bár ez alap elvárás. Minden kutya-pöcse elektromos, memóriára mozog, ez praktikus nagyon. Benéztem a motortérbe is, tiszta, nincs semmilyen nemű folyásnyom. Motor hangos, piszok kellemetlen hangja van... Nem mentem vele, mivel kergettem már ilyen Passat-ot is. Fogyi 6,5l körül van most, ami hízelgő nagyon annak a fényében, hogy egy nő használja.
Abszolút full-full extrás, a rendelhető összes minden benne van. Ráadásul keyless-go -s, mint a mostani autóm, az is egy pozitívum.
Nem tudom mi lesz, erősen meggondolom. Ha megveszem, biztos előtte meg lesz nézetve az autó...mégiscsak behozott hiába néz ki valósnak a km.rob210: 1.6 benzint véletlen se... Haver olyat használ, lusta, sokat fogyaszt ahhoz a ccm -hez. 1.9TDi van, inkább azt vegye. Mondjuk sok hely abban se lesz, akkor vegyen kombit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen