- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7042 üzenetére
Köszi most sokkal vidámabb lettem.
Ma kipróbáltam és legalább addig eljutottam, hogy bizti a fűtésradinál van a baj, mert ma fűtéscsap lezárt fagyoskodtam befelé, de egy csepp vizem se ment el.
Viszont, ha full fűtéssel autókázok akkor az utastérben a szőnyegek vizesek és 150-200km alatt 2-3 deci víz elfogy a gépsárkányból.Más:
Miért van az, hogy 2000RPM alatt olyan gyengécske a motor?
Ha eléri a mutató a 2000-et onnan érezhetően ugrik egyet a téridőkontinium, mert előjönnek a lovak és elkezd húzni a motor.
Addig olyan kispolskisan gyorsulRenault power
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7042 üzenetére
Jaja, ezen már egy Siemens 5WP4 304 van.
Amúgy elég sok minden volt azzal a motorral, még mindig nem tökéletes, de azt mondják a cégnél a srácok, hogy szépen megy és nem is eszik sokat, de turbót nem raknák rá, mert egyszer elment az olaj valami miatt, és meg kellett a főtengelyt köszörülni, meg kapott utána új gyűrüket, nah szóval azt akarom kihozni hogy a motor nem annyira precízen összerakott cucc, mint a mostani TFSi-k, és nem biztos hogy sokáig bírná. Ha menne a kati meg a tepsi, meg egy 4-2-1, az mennyit jelentene?? Egyébiránt lehetségesnek tartom, hogy az ECU optimalizálva volt már.
Amúgy a jelenlegi problémája a motornak, hogy hidegen képes sok vagy kevés üzemanyagot kap, és megáll, szal kell kicsit járatni, utána megy mint a golyó. Lambdaszonda most lett cserélve, meg lett cserélve haljeladó meg valami forgásjeladó is.
Artengo TR 990 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gitáros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...