Hirdetés
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #45160 üzenetére
1Z és 300le? Biztos, hogy 1Z a bele? Ha tényleg annyi akkor nem években hanem hetekben vagy akár napokban kell számolni a motor élettartamát. 420-430Nm felett sorra könyökölnek le a gyári belű adagolós TDI-k de az erősebb 1.9 PD hajtókarok (ARL: 150le, BPX: 160le) se nagyon bírják tartósan az 500Nm feletti a nyúzást. Azért mert senki nem reklámozza sőt egyenesen letagadják az erősebb drag tdi-kben évi 1x motort kell bontani mert ~600Nm környékén rendesen fogyóeszköz a gyári PD hajtókar. Pedig azokban lehet vagy 150 üzemóra összesen. Szezon végére a hajtókar összenyomódik annyit, hogy 1: elmegy a kompresszió 2: az elgyengült hajtókar bármikor eltörhet és akkor garantáltan lenulláz mindent maga körül.
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen